تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :دسترسی نامحدود خودی‏‏‏‏‏‏‌ها به وجوه مشتریان

  • کد خبر : 2622146
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۷
لورس :دسترسی نامحدود خودی‏‏‏‏‏‏‌ها به وجوه مشتریان
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

دسترسی نامحدود خودی‏‏‏‏‏‏‌ها به وجوه مشتریان بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : گری وانگ، یکی از بنیان‌گذاران صرافی FTX، هفته گذشته در دادگاه شهادت داد و گفت که؛ سم بنکمن‌فرید و حلقه نزدیکانش مرتکب فعالیت‌های متقلبانه شده‌اند. وانگ ضمن اعتراف به گناه خود، اظهار کرد که «ما به آلامدا ریسرچ، اجازه برداشت نامحدود از وجوه مشتریان را دادیم.» طبق گزارش‌ها، وانگ از دوران دبیرستان با بنکمن‌فرید دوست بود و به راه‌اندازی غول رمزارزی FTX کمک کرد. به گفته وانگ، آلامدا حداکثر اعتبار را داشت، به راه‌‌‌‌‌‌‌هایی دسترسی داشت که می‌توانست سفارش‌هایش را سریع‌تر در پلتفرم ثبت کند و می‌توانست وجوه نامحدودی را برداشت کند. برای این منظور، تیم FTX در پایگاه کد صرافی خود یک درب پشتی مخفی به آلامدا داده بود و این شرکت می‌توانست ضمن بهره‌‌‌‌‌‌‌مندی از امتیازات ویژه، تراز منفی تا ۶۵‌میلیارد دلار داشته‌باشد. طبق گزارش‌ها، برخی از کارمندان در مه‌۲۰۲۲ متوجه این درب پشتی شده و آن را به سرپرست‌‌‌‌‌‌‌های خود اطلاع داده بودند، اما نه‌تنها این مشکل برطرف نشد، بلکه سرپرست تیمی نیز که این مشکل را گزارش کرده‌بود، در اوت ۲۰۲۲، ق..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دسترسی نامحدود خودی‏‏‏‏‏‏‌ها به وجوه مشتریان بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز : گری وانگ، یکی از بنیان‌گذاران صرافی FTX، هفته گذشته در دادگاه شهادت داد و گفت که؛ سم بنکمن‌فرید و حلقه نزدیکانش مرتکب فعالیت‌های متقلبانه شده‌اند. وانگ ضمن اعتراف به گناه خود، اظهار کرد که «ما به آلامدا ریسرچ، اجازه برداشت نامحدود از وجوه مشتریان را دادیم.» طبق گزارش‌ها، وانگ از دوران دبیرستان با بنکمن‌فرید دوست بود و به راه‌اندازی غول رمزارزی FTX کمک کرد.

به گفته وانگ، آلامدا حداکثر اعتبار را داشت، به راه‌‌‌‌‌‌‌هایی دسترسی داشت که می‌توانست سفارش‌هایش را سریع‌تر در پلتفرم ثبت کند و می‌توانست وجوه نامحدودی را برداشت کند. برای این منظور، تیم FTX در پایگاه کد صرافی خود یک درب پشتی مخفی به آلامدا داده بود و این شرکت می‌توانست ضمن بهره‌‌‌‌‌‌‌مندی از امتیازات ویژه، تراز منفی تا ۶۵‌میلیارد دلار داشته‌باشد. طبق گزارش‌ها، برخی از کارمندان در مه‌۲۰۲۲ متوجه این درب پشتی شده و آن را به سرپرست‌‌‌‌‌‌‌های خود اطلاع داده بودند، اما نه‌تنها این مشکل برطرف نشد، بلکه سرپرست تیمی نیز که این مشکل را گزارش کرده‌بود، در اوت ۲۰۲۲، قبل از فروپاشی FTX، اخراج شد. به این ترتیب، از جمله اتهامات بزرگی که بنکمن‌فرید با آن مواجه است، اختلاط وجوه بین صرافی ارز دیجیتال FTX و شرکت آلامدا است. اگر وی برای همه اتهامات مجرم شناخته شود، احتمالا باید بقیه عمر خود را در زندان بگذراند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622146

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها