تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :دمو تریدینگ چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

  • کد خبر : 2608450
  • ۱۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
لورس :دمو تریدینگ چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

دمو تریدینگ چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟ شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که ترید کردن در بازار ارز دیجیتال خطرناک است؛ چراکه ممکن است با یک اشتباه کل سرمایه‌تان را از دست بدهید! بنابراین اگر از تریدرهای قدیمی بپرسید، احتمالاً ترجیح می‌دادند که در روزهای اول‌شان فضایی وجود داشت تا بتوانند بدون به خطر انداختن پول و سرمایه‌، مهارت‌های خودشان را ارتقا بدهند.
امروز این فضا فراهم شده است و شما می‌توانید در بازار آزمایشی اکسکوینو که به دمو تریدینگ معروف است با سرمایه اولیه ۱۰۰۰۰ تتر مجازی، تمرین کنید و زمانی که به‌طور کامل با مارکت کریپتوکارنسی آشنا شدید، قدم به بازار واقعی بگذارید.
اگر می‌خواهید همین حالا ترید کردن را در بازار آزمایشی شروع کنید، اول باید در سایت اکسکوینو ثبت‌نام کنید؛ اما اگر دلتان می‌خواهد که در مورد دمو تریدینگ بیشتر بدانید، جایی نروید و ادامه مطلب را بخوانید.
دمو تریدینگ چیست؟ دمو تریدینگ بازاری شبیه به بازار واقعی ارز دیجیتال است، با همان امکانات و قابلیت‌ها. تنها تفاوت بازار آزمایشی یا دمو تریدینگ با بازار واقعی این است که دیگر نیازی به سرمایه اولیه ندارید..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دمو تریدینگ چیست و چه مزیت‌هایی دارد؟

شاید اغراق نباشد اگر بگوییم که ترید کردن در بازار ارز دیجیتال خطرناک است؛ چراکه ممکن است با یک اشتباه کل سرمایه‌تان را از دست بدهید! بنابراین اگر از تریدرهای قدیمی بپرسید، احتمالاً ترجیح می‌دادند که در روزهای اول‌شان فضایی وجود داشت تا بتوانند بدون به خطر انداختن پول و سرمایه‌، مهارت‌های خودشان را ارتقا بدهند.

امروز این فضا فراهم شده است و شما می‌توانید در بازار آزمایشی اکسکوینو که به دمو تریدینگ معروف است با سرمایه اولیه ۱۰۰۰۰ تتر مجازی، تمرین کنید و زمانی که به‌طور کامل با مارکت کریپتوکارنسی آشنا شدید، قدم به بازار واقعی بگذارید.
اگر می‌خواهید همین حالا ترید کردن را در بازار آزمایشی شروع کنید، اول باید در سایت اکسکوینو ثبت‌نام کنید؛ اما اگر دلتان می‌خواهد که در مورد دمو تریدینگ بیشتر بدانید، جایی نروید و ادامه مطلب را بخوانید.

بخوانید  سقوط آزاد بیت‌کوین!/بازار چشم‌انتظار تصمیم جدید ایلان ماسک

دمو تریدینگ چیست؟

دمو تریدینگ بازاری شبیه به بازار واقعی ارز دیجیتال است، با همان امکانات و قابلیت‌ها. تنها تفاوت بازار آزمایشی یا دمو تریدینگ با بازار واقعی این است که دیگر نیازی به سرمایه اولیه ندارید. درواقع دمو تریدینگ فرصتی است که می‌توانید بدون ترس از دست دادن سرمایه‌تان، مهارت‌های خودتان را به‌عنوان یک تریدر ارتقا بدهید و کار با ابزارهای مختلف را یاد بگیرید. به این‌صورت می‌توانید انواع استراتژی‌های تریدینگ مثل اسکالپینگ، پرایس‌اکشن و … را تمرین کنید.
حالا سوال اینجاست که در بازار آزمایشی چقدر سرمایه اولیه به ما می‌دهند؟
این مبلغ در سایت‌هایی که امکان دموترید دارند می‌تواند متفاوت باشد، اما در اکسکوینو مارکت، ما ۱۰۰۰۰ تتر مجازی در اختیار شما قرار می‌دهیم تا به‌وسیله آن روی رمزارزهای مختلف سرمایه‌گذاری کنید.
خب، احتمالاً تا الان تا حدودی متوجه شدید که چرا امکان دمو تریدینگ برای تریدرها اهمیت دارد، اما در ادامه به‌صورت دقیق‌تر از چرایی دمو تریدینگ برایتان می‌گوییم.

بخوانید  ماینرهای بیت کوین دوباره در حال فروش؛ منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم؟

چرا دمو تریدینگ اهمیت دارد؟

بازار آزمایشی یا دمو تریدینگ می‌تواند برای کسانی که قصد دارند تازه وارد بازار ارز دیجیتال شوند یا تریدرهای آماتور از زوایای مختلفی اهمیت داشته باشد، در ادامه سعی کردیم نگاه مفصلی به هرکدام از این زوایا بیندازیم تا متوجه شویم که با حضور در این بازار قرار است چه چیزهایی عایدمان شود.

تفاوت بازار ارز دیجیتال با سایر مارکت‌ها را می‌فهمیم

بازار ارز دیجیتال قلق‌های خاص خودش را دارد و به‌هیچ‌وجه رفتارش مشابه رفتار مارکت ارزهای فیات نیست، بنابراین خیلی مهم است که به‌عنوان کسی که می‌خواهد در این بازار سرمایه‌گذاری کند، متوجه ویژگی‌های بارز مارکت کریپتو باشید و با چشم باز ترید کردن را شروع کنید.

مطمئن می‌شویم که اصلاً می‌خواهیم در این بازار سرمایه‌گذاری کنیم یا نه

دمو تریدینگ به ما این امکان را می‌دهد که با امتحان کردن بازار رمزارزها متوجه شویم که اصلاً اهل ترید کردن هستیم یا نه. گاهی وقت‌ها افراد ترجیح می‌دهند که پول‌شان را در بازارهای دیگری سرمایه‌گذاری کند، شاید چون به آن بازارها مسلط‌ترند یا به دلایل کاملاً شخصی دوست دارند پول‌شان را به خرید چیز دیگری اختصاص بدهند، مثلاً خانه یا ماشین.

بخوانید  آیا اینترنت ایران دوباره قطع می‌شود؟

بنابراین بازار آزمایشی یا دموتریدینگ به ما کمک می‌کند تا از روش‌های سرمایه‌گذاریِ انتخابی خودمان مطمئن شویم.

انواع استراتژی‌های معاملاتی را یاد می‌گیریم

هرکدام از تریدرها استراتژی خودشان را برای معامله دارند، حتی ممکن است این استراتژی خیلی معروف هم نباشد و به‌اصطلاح من‌درآوردی باشد! برای اینکه بتوانید در بازار ارز دیجیتال استراتژی مخصوص به خودتان را داشته باشید، باید تمام استراتژی‌های دیگر را تست کنید و ببینید که کدام روش بیشتر برای شما جواب می‌دهد و سودآورتر است. دمو تریدینگ این امکان را به شما می‌دهد.

این شانس را داریم که روی سرمایه خودمان ریسک نکنیم

در حساب دمو شما می‌توانید با سرمایه‌ اولیه‌ای که در اختیارتان می‌گذارند، بدون ترس از ریزش بازار و با خیال راحت معامله کنید.

بدون هیچ پولی معامله می‌کنیم

همان‌طور که بالاتر هم اشاره کردیم، در بازار آزمایشی، شما حتی به یک دلار سرمایه احتیاج ندارید. بنابراین حتی افراد نوجوان یا کسانی که هیچ پولی برای ورود به بازار ندارند هم می‌توانند مهارت‌های خودشان را در ترید کردن تقویت کنند.

بخوانید  غول اینترنت چین تیمی برای بررسی ارزهای دیجیتال تشکیل می‌دهد

چه سایت‌هایی دمو تریدینگ دارند؟

همه سایت‌های ارز دیجیتال دمو تریدینگ ندارند و تعداد کمی از صرافی‌ها این امکان را به مخاطبان‌شان می‌دهند. در ادامه لیست این سایت‌ها را می‌بینید.
کوکوین (KuCoin)

تریدینگ ویو (TradingView)

ایتورو (eToro)

بیتس‌گپ (Bitsgap)

اکسکوینو (excoino)

سایت دمو تریدینگ

سوال مهم: چه مدت در اکانت دمو بمانیم و کی وارد بازار واقعی شویم؟

یکی از سوالات خیلی مهمی که برای تریدرهای تازه‌کار مطرح می‌شود این است که چه مدت در بازار آزمایشی بمانیم؟ یا چقدر زمان برای تمرین کردن کافی است؟
توصیه ما این است که زمان زیادی در بازار آزمایشی نمانید، چون ایرادی که دمو تریدینگ دارد این است که به شما مدیریت ریسک را یاد نمی‌دهد! موضوعی که بازار واقعی خیلی خوب می‌تواند به کاربرهایش یا به‌اصطلاح همان تریدرها بفهمانَد. ازآنجایی که شما در بازار آزمایشی روی سرمایه خودتان ریسک نمی‌کنید و با پولی که بادآورده است معامله می‌کنید، بنابراین ریزش بازار و ضررهایی که متحمل می‌شوید، آن‌چنان که باید برایتان دردناک یا ملموس نیست.
پس سعی کنید بعد از یک مدتی که در بازار آزمایشی وقت گذراندید، وارد بازار واقعی شوید و ترید کردن را شروع کنید، هرچند با سرمایه کم.

بخوانید  سپتامبر ۲۰۲۳:معرفی ۵ مجموعه برتر NFT بر اساس حجم معامله شده 

خب از کجا شروع کنم؟

برای باز کردن حساب دمو و تمرین کردن متدهای تریدینگ، می‌توانید در سایت اکسکوینو ثبت‌نام کنید و بعد از وارد شدن به حساب‌تان در اکسکوینومارکت از بخش مربوط به بازارها، بازار آزمایشی را انتخاب کنید. در دمو تریدینگ اکسکوینو با موجودی ۱۰۰۰۰ تتر مجازی می‌توانید روی رمزارزهای مختلفی مثل بیت‌کوین و اتریوم معامله کنید. برای شروع کلیک کنید.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2608450

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها