تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :دوج کوین در کوتاه مدت می تواند تا ۰.۰۷ دلار افزایش یابد

  • کد خبر : 2626925
  • ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
لورس :دوج کوین در کوتاه مدت می تواند تا ۰.۰۷ دلار افزایش یابد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » دوج کوین در کوتاه مدت می تواند تا ۰.۰۷ دلار افزایش یابد دوج کوین در کوتاه مدت می تواند تا ۰.۰۷ دلار افزایش یابد ۳۰ مهر ۱۴۰۲ ۳۰ مهر ۱۴۰۲ یک تحلیلگر کریپتو گفت دوج کوین (DOGE) ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز کند. اندیکاتور TD Sequential سیگنال خرید را برای این میم کوین در نمودار هفتگی نشان می دهد. با این حال، تایید این تز صعودی می تواند زمانی باشد که قیمت DOGE به بالای ۰.۰۶۲ دلار برسد. اگر قیمت DOGE موقعیتی بالاتر از این نقطه قیمت حفظ کند، آنگاه تحلیلگر پیش بینی می کند که DOGE می تواند تا ۰.۰۷۰ دلار صعود کند.
در زمان انتشار این خبر توسط میهن سیگنال، ارزش دوج کوین در طول روز گذشته که معاملات افزایش یافته بود، ۲.۵۰ درصد افزایش داشت. حجم معاملات روزانه حدود ۱۶۵.۳۲ میلیون دلار پس از افزایش ۲۱.۳۸ درصدی بود. DOGE در حال تلاش برای به چالش کشیدن سطح مقاومت کلید بعدی در ۰.۰۶۴۵۰ دلار در زمان انتشار این خبر بود. اگر در نمودار روزانه به بالاتر از این سطح برسد، ممکن است در چند روز آینده سعی کند بر سد بعدی ۰.۰۷۱۹۵ دلار غلبه کند. با این حال، به نقل از کوین ادیشن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » دوج کوین در کوتاه مدت می تواند تا ۰.۰۷ دلار افزایش یابد دوج کوین در کوتاه مدت می تواند تا ۰.۰۷ دلار افزایش یابد ۳۰ مهر ۱۴۰۲

  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲

یک تحلیلگر کریپتو گفت دوج کوین (DOGE) ممکن است روند صعودی جدیدی را آغاز کند. اندیکاتور TD Sequential سیگنال خرید را برای این میم کوین در نمودار هفتگی نشان می دهد. با این حال، تایید این تز صعودی می تواند زمانی باشد که قیمت DOGE به بالای ۰.۰۶۲ دلار برسد. اگر قیمت DOGE موقعیتی بالاتر از این نقطه قیمت حفظ کند، آنگاه تحلیلگر پیش بینی می کند که DOGE می تواند تا ۰.۰۷۰ دلار صعود کند.

در زمان انتشار این خبر توسط میهن سیگنال، ارزش دوج کوین در طول روز گذشته که معاملات افزایش یافته بود، ۲.۵۰ درصد افزایش داشت. حجم معاملات روزانه حدود ۱۶۵.۳۲ میلیون دلار پس از افزایش ۲۱.۳۸ درصدی بود. DOGE در حال تلاش برای به چالش کشیدن سطح مقاومت کلید بعدی در ۰.۰۶۴۵۰ دلار در زمان انتشار این خبر بود. اگر در نمودار روزانه به بالاتر از این سطح برسد، ممکن است در چند روز آینده سعی کند بر سد بعدی ۰.۰۷۱۹۵ دلار غلبه کند. با این حال، به نقل از کوین ادیشن، اگر دوج کوین نتواند در نمودار روزانه نقطه بالای ۰.۶۴۵۰ دلار را در ۷۲ ساعت آینده ثبت کند، تز صعودی ممکن است باطل شود.

منبع:کوین ادیشن اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه دادگاه برنامه ای تی اف بیت کوین Grayscale را تایید کرد آیا رالی دوج کوین تا ۱ دلار ادامه دارد؟ نظر تحلیلگران چیست؟ هشدار در مورد سیگنال فروش عمده در نمودار بیت کوین آیا ایستگاه بعدی بیت کوین ۱۳۵۰۰۰ دلار است؟ رالی قابل توجه لینک آن را برنده لیست ۱۰۰ آلت کوین برتر کرد انفجاری از توکن سوزی در صرافی هوبی راه افتاده است!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2626925

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها