تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
1

لورس :دوج کوین و لایت کوین، دو رمزارزی که راه خود را از بازار جدا کردند!

  • کد خبر : 2601992
  • ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶
لورس :دوج کوین و لایت کوین، دو رمزارزی که راه خود را از بازار جدا کردند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهبر اساس داده‌های اخیر شرکت تحلیل بلاکچین IntoTheBlock، دارایی‌های دیجیتالی بزرگ مانند بیت‌کوین و اتریوم تا حد زیادی شاهد فعالیت ثابتی در رابطه با آدرس‌های فعال خود بوده‌اند. با این حال، دو آلت‌کوین، یعنی لایت کوین (LTC) و دوج کوین (DOGE)، با افزایش قابل توجهی در فعالیت آدرس‌شان، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده‌اند. بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط IntoTheBlock، لایت کوین به 231.27 هزار آدرس در آدرس‌های فعال روزانه خود افتخار می‌کند، در حالی که دوج کوین 46.08K را ثبت کرده است. اخیراً، IntoTheBlock این تغییرات غیرمنتظره را برجسته کرده و بیان می‌کند که علی‌رغم شرایط پیچیده بازار، لایت‌کوین و دوج‌کوین در زمان‌های اخیر جهش‌های قابل‌توجهی را به نمایش گذاشته‌اند. گردآورنده داده‌های بازار، یعنی پلتفرم CoinGecko، بینش بیشتری را در مورد عملکرد این ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. در آخرین به‌روزرسانی، دوج کوین حدود 0.064 دلار قیمت‌گذاری شده است که افزایش اندک 1.3 درصدی را در طول هفته نشان می‌دهد. در همین حال، لایت‌کوین در محدوده قیمتی 64.77 دلار در نوسان است که طی 24 سا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

بر اساس داده‌های اخیر شرکت تحلیل بلاکچین IntoTheBlock، دارایی‌های دیجیتالی بزرگ مانند بیت‌کوین و اتریوم تا حد زیادی شاهد فعالیت ثابتی در رابطه با آدرس‌های فعال خود بوده‌اند.

با این حال، دو آلت‌کوین، یعنی لایت کوین (LTC) و دوج کوین (DOGE)، با افزایش قابل توجهی در فعالیت آدرس‌شان، توجه فعالان بازار را به خود جلب کرده‌اند.

بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط IntoTheBlock، لایت کوین به ۲۳۱٫۲۷ هزار آدرس در آدرس‌های فعال روزانه خود افتخار می‌کند، در حالی که دوج کوین ۴۶٫۰۸K را ثبت کرده است. اخیراً، IntoTheBlock این تغییرات غیرمنتظره را برجسته کرده و بیان می‌کند که علی‌رغم شرایط پیچیده بازار، لایت‌کوین و دوج‌کوین در زمان‌های اخیر جهش‌های قابل‌توجهی را به نمایش گذاشته‌اند.

گردآورنده داده‌های بازار، یعنی پلتفرم CoinGecko، بینش بیشتری را در مورد عملکرد این ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. در آخرین به‌روزرسانی، دوج کوین حدود ۰٫۰۶۴ دلار قیمت‌گذاری شده است که افزایش اندک ۱٫۳ درصدی را در طول هفته نشان می‌دهد.

بخوانید  مشکلات نظارتی بایننس دامن BNB را هم گرفت! منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم؟

در همین حال، لایت‌کوین در محدوده قیمتی ۶۴٫۷۷ دلار در نوسان است که طی ۲۴ ساعت گذشته افت جزئی ۰٫۲ درصدی را تجربه کرده، ولی در طول هفته ۱٫۵ درصد افزایش داشته است. با این وجود، تغییرات ماهانه آن نشان‌دهنده کاهش ۲۲٫۰ درصدی است.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته دوج کوین و لایت کوین، دو رمزارزی که راه خود را از بازار جدا کردند! اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2601992

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها