تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :دوج کوین و XRP از لیست دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدند!

  • کد خبر : 2617194
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۱
لورس :دوج کوین و XRP از لیست دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدند!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » دوج کوین و XRP از لیست دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدند! دوج کوین و XRP از لیست دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدند! ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ دپارتمان خدمات مالی نیویورک (DFS) دستورالعمل های خود را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از ابتکار عمل VOLT خود به روز کرده است. چندین ارز دیجیتال از جمله XRP و دوج کوین از لیست توکن های دیجیتالی DFS حذف شده اند. دستورالعمل‌ های جدید معیارهای سخت‌گیرانه‌ تری را برای ارزیابی خطر افزودن ارزهای دیجیتال جدید تعیین می ‌کنند و نقش نظارتی فعال‌ تری را برای DFS تعیین می ‌کنند.
لیست سبز به روز شده اکنون تنها دارای هشت توکن است که می تواند بر نحوه عملکرد کسب و کارهای ارز دیجیتال در نیویورک تأثیر بگذارد. NY با برنامه BitLicense خود در مقررات ارزهای دیجیتال پیشگام است، اما به دلیل محدودیت بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته است. به نقل از یوتودی، دپارتمان خدمات مالی نیویورک در دو سال گذشته جریمه های زیادی را علیه شرکت های ارز دیجیتال وضع کرده است و همچنان به اصلاح چارچوب نظارتی خود ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال • اخبار قانون گذاری » دوج کوین و XRP از لیست دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدند! دوج کوین و XRP از لیست دپارتمان خدمات مالی نیویورک حذف شدند! ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲

دپارتمان خدمات مالی نیویورک (DFS) دستورالعمل های خود را در مورد مقررات ارزهای دیجیتال به عنوان بخشی از ابتکار عمل VOLT خود به روز کرده است. چندین ارز دیجیتال از جمله XRP و دوج کوین از لیست توکن های دیجیتالی DFS حذف شده اند. دستورالعمل‌ های جدید معیارهای سخت‌گیرانه‌ تری را برای ارزیابی خطر افزودن ارزهای دیجیتال جدید تعیین می ‌کنند و نقش نظارتی فعال‌ تری را برای DFS تعیین می ‌کنند.

لیست سبز به روز شده اکنون تنها دارای هشت توکن است که می تواند بر نحوه عملکرد کسب و کارهای ارز دیجیتال در نیویورک تأثیر بگذارد. NY با برنامه BitLicense خود در مقررات ارزهای دیجیتال پیشگام است، اما به دلیل محدودیت بیش از حد مورد انتقاد قرار گرفته است. به نقل از یوتودی، دپارتمان خدمات مالی نیویورک در دو سال گذشته جریمه های زیادی را علیه شرکت های ارز دیجیتال وضع کرده است و همچنان به اصلاح چارچوب نظارتی خود ادامه می دهد.

بخوانید  هک حساب کاربری ویتالیک بوترین در پلتفرم ایکس و سرقت دارایی های کاربران

منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه ارزهای دیجیتال برای انتخابات ۲۰۲۴ مسئله‌ ای مبهم خواهد بود برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری بیت کوین در آستانه تصمیم فدرال رزرو ۲۷۰۰۰ دلار را درنوردید! سودآوری شیبا اینو سرانجام به سطح دو رقمی بازگشت بیت کوین از حجم تراکنش های ویزا پیشی گرفت ایلان ماسک اطلاعات کاربران را با مقامات دولتی به اشتراک می گذارد!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2617194

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها