تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
0

لورس :دیوانه‌وار مثل کاردانو؛ تسلط DeFi و ثبت رکورد‌های هفتگی در میان هیجان جامعه

  • کد خبر : 2632722
  • ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۶
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو رشد قابل توجهی در (DeFi) و البته توجه رسانه‌های اجتماعی را تجربه کرده و بالاترین سود هفتگی خود را از زمان اوج در سال ۲۰۲۱ به دست آورده است.
خلاصه‌ی خبر TVL کاردانو در DeFi، در میان روند مثبت بازار به ۳۰۲ میلیون دلار می‌رسد. دامیننس ADA در پلتفرم‌های اجتماعی ۸۵% رشد داشته که نشان‌دهنده‌ی ترس از دست دادن (FOMO) و اصلاح قابل‌توجه احتمالی است. کاردانو موفق‌ترین بسته شدن هفتگی خود از سال ۲۰۲۱ را با افزایش ۵۹٫۱۴ درصدی با هدف ۰٫۷۵ دلار پیش‌بینی می‌کند. حرکت صعودی کاردانو: گسترش DeFi و سر و صدای بازار کاردانو در یک مسیر صعودی قرار دارد و سوار بر موج خوش‌بینی بازار، شاهد شکوفایی اکوسیستم DeFi خود با افزایش TVL به ۳۰۲ میلیون دلار است. پروژه‌های قابل توجهی مانند COPI و IAGON به افزایش اخیر قیمت کاردانو کمک می‌کنند و بر احساسات خوش‌بینانه‌تر بازار تأکید دارند. پال، تحلیلگر ارز‌های دیجیتال، با پیش‌بینی تحولات قابل توجه در اوایل ژانویه، تأثیر احتمالی ETFهای بیت‌کوین را بر مسیر کاردانو برجسته می‌کند.
موج اجتماعی و رالی دو رقمی ADA ADA با افزایش ۸۵ درصدی فعالیت اجتماعی، به بالاترین حد خود در..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو رشد قابل توجهی در (DeFi) و البته توجه رسانه‌های اجتماعی را تجربه کرده و بالاترین سود هفتگی خود را از زمان اوج در سال ۲۰۲۱ به دست آورده است.

خلاصه‌ی خبر

  • TVL کاردانو در DeFi، در میان روند مثبت بازار به ۳۰۲ میلیون دلار می‌رسد.
  • دامیننس ADA در پلتفرم‌های اجتماعی ۸۵% رشد داشته که نشان‌دهنده‌ی ترس از دست دادن (FOMO) و اصلاح قابل‌توجه احتمالی است.
  • کاردانو موفق‌ترین بسته شدن هفتگی خود از سال ۲۰۲۱ را با افزایش ۵۹٫۱۴ درصدی با هدف ۰٫۷۵ دلار پیش‌بینی می‌کند.

حرکت صعودی کاردانو: گسترش DeFi و سر و صدای بازار

کاردانو در یک مسیر صعودی قرار دارد و سوار بر موج خوش‌بینی بازار، شاهد شکوفایی اکوسیستم DeFi خود با افزایش TVL به ۳۰۲ میلیون دلار است. پروژه‌های قابل توجهی مانند COPI و IAGON به افزایش اخیر قیمت کاردانو کمک می‌کنند و بر احساسات خوش‌بینانه‌تر بازار تأکید دارند. پال، تحلیلگر ارز‌های دیجیتال، با پیش‌بینی تحولات قابل توجه در اوایل ژانویه، تأثیر احتمالی ETFهای بیت‌کوین را بر مسیر کاردانو برجسته می‌کند.

موج اجتماعی و رالی دو رقمی ADA

ADA با افزایش ۸۵ درصدی فعالیت اجتماعی، به بالاترین حد خود در شش ماه اخیر رسیده است. این افزایش در بحث‌های آنلاین، با افزایش قیمت چشمگیر ۲۷ درصدی ADA در ۲۴ ساعت مرتبط است. با این حال، نگرانی‌هایی در مورد یک اصلاح شدید قریب‌الوقوع به وجود می‌آید، به‌ویژه زمانی که ناشی از ترس از دست دادن (FOMO) باشد. MVRV یا نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی ADA حدود ۹٫۰۹% است که نشان‌دهنده سود دارندگان و رشد قوی بازار است.

رکورد سودهای هفتگی: افزایش ADA ادامه دارد

کاردانو خود را برای بهترین بستن هفتگی خود از دوره‌ی صعودی ۲۰۲۱ آماده می‌کند و از رشد قابل توجه ۵۹٫۱۴ درصدی برخوردار است. این افزایش که از اواسط اکتبر ادامه داشته، هشت هفته‌ی متوالی حرکت مثبت را نشان می‌دهد. تسلط اجتماعی اوج گرفته و با رشد آلتکوین‌ها در آخر هفته همراه شده است. هر چند که بیت‌کوین ثبات نسبی قیمت را تجربه می‌کند. علی، تحلیلگر ارزهای دیجیتال پیش‌بینی می‌کند که تا اواخر دسامبر این افزایش به ۰٫۷۵ دلار برسد که با الگوی حرکت تاریخی ADA از سال ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۰ مشابهت دارد.

در پایان، گام‌های اخیر کاردانو در DeFi، تسلط اجتماعی، و دستاوردهای هفتگی بی‌سابقه، موقعیت قوی آن را در بازار ارزهای دیجیتال نشان می‌دهد، که هم شور و شوق و هم خوش‌بینی محتاطانه را برانگیخته است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته دیوانه‌وار مثل کاردانو؛ تسلط DeFi و ثبت رکورد‌های هفتگی در میان هیجان جامعه اولین بار در نوبیتکس مگ. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2632722

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها