تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :دی بانک (DeBank)چیست؟ و چه مزایا و کاربردی دارد؟

  • کد خبر : 2631913
  • ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
لورس :دی بانک (DeBank)چیست؟ و چه مزایا و کاربردی دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

هدف امور مالی غیرمتمرکز، که به طور خلاصه به عنوان دیفای شناخته می‌شود، این است که در آینده جایگزین سیستم‌های مالی و بانکداری سنتی شود.در این راستا، ابزارها و پلتفرم‌های متعددی وجود دارد که کاربران را در انجام عملکردهای مختلف دیفای یاری می‌کنند. یکی از این ابزارها، همین پلتفرم است. در این مقاله به معرفی پلتفرم دی بانک و نحوه کار با آن می پردازیم.
دی بانک (DeBank) چیست؟ پلتفرم دی بانک، ترکیبی از عبارت دیفای و بانک است و می‌توان آن را به عنوان یک والت دیفای نسل آینده دانست. این پلتفرم همانند یک کیف پول کریپتویی چند زنجیره‌ای عمل می‌کند و قابلیت‌های نظارت بر تمام دارایی‌های غیرمتمرکز، ردیابی برنامه‌های دیفای، مقایسه نرخ‌های بهره، مدیریت دارایی، یافتن پروژه‌های دیفای، تجزیه و تحلیل ریسک‌ها، مبادله توکن‌ها و کشف فرصت‌های سرمایه‌ گذاری لحظه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.
این پلتفرم از یک ردیاب سبد ارز دیجیتال چند زنجیره ای استفاده می کند تا به کاربران در مدیریت دارایی های دیفای خود کمک کند. این پلتفرم همچنین یک کیف پول کریپتویی چند زنجیره ای است که امکان ردیابی کل سبد و برنامه های دیفای، ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هدف امور مالی غیرمتمرکز، که به طور خلاصه به عنوان دیفای شناخته می‌شود، این است که در آینده جایگزین سیستم‌های مالی و بانکداری سنتی شود.در این راستا، ابزارها و پلتفرم‌های متعددی وجود دارد که کاربران را در انجام عملکردهای مختلف دیفای یاری می‌کنند. یکی از این ابزارها، همین پلتفرم است. در این مقاله به معرفی پلتفرم دی بانک و نحوه کار با آن می پردازیم.

دی بانک (DeBank) چیست؟

پلتفرم دی بانک، ترکیبی از عبارت دیفای و بانک است و می‌توان آن را به عنوان یک والت دیفای نسل آینده دانست. این پلتفرم همانند یک کیف پول کریپتویی چند زنجیره‌ای عمل می‌کند و قابلیت‌های نظارت بر تمام دارایی‌های غیرمتمرکز، ردیابی برنامه‌های دیفای، مقایسه نرخ‌های بهره، مدیریت دارایی، یافتن پروژه‌های دیفای، تجزیه و تحلیل ریسک‌ها، مبادله توکن‌ها و کشف فرصت‌های سرمایه‌ گذاری لحظه‌ای را برای کاربران فراهم می‌کند.

این پلتفرم از یک ردیاب سبد ارز دیجیتال چند زنجیره ای استفاده می کند تا به کاربران در مدیریت دارایی های دیفای خود کمک کند. این پلتفرم همچنین یک کیف پول کریپتویی چند زنجیره ای است که امکان ردیابی کل سبد و برنامه های دیفای، مقایسه نرخ بهره، مدیریت دارایی ها، پیدا کردن پروژه های دیفای، تجزیه و تحلیل ریسک، تبادل توکن ها و شناسایی فرصت های سرمایه گذاری لحظه ای را به کاربران می دهد. این پلتفرم قادر است بیش از ۸۰۰ پروتکل را در بیش از ۱۵ زنجیره مختلف ردیابی کند.

تاریخچه و موسس دی بانک

در سال ۲۰۱۸، زو یونگ، Tang Hongbo و سایر بنیانگذاران پلتفرم دی بانک را در شانگهای ایجاد کردند. آنها به این نتیجه رسیدند که کیف پول‌های سنتی اتریوم نیازهای کاربران را به خوبی برطرف نمی‌کنند و برای دنیای مالی و کریپتوکارنسی به یک کیف پول جامع جهت ردیابی و مدیریت امور مالی به صورت غیرمتمرکز نیاز است.
بر این اساس، آنها تصمیم گرفتند تا پلتفرم را راه اندازی کنند. قرار است تیم دی بانک در آینده نزدیک دو نوع کیف پول متمرکز و غیرمتمرکز را به کاربران ارائه دهد و باعث انجام فعالیت‌های سودمند تری شود.

دی بانک از سرمایه‌گذارانی مانند Crypto.com Capital، Sequoia Capital China، Circle، Coinbase Ventures، Ledger Capital و پنج شرکت دیگر حمایت می‌کند.این شرکت دریافت که کیف پول‌های سنتی اتریوم تنها می‌توانند دارایی‌های کاربران را شمارش و مدیریت کنند و مدیریت این دارایی‌ها در پلتفرم‌های مختلف دیفای زمان بر طولانی را نیاز دارد. بنابراین، آنها به ایده طراحی یک کیف پول دیفای رسیدند که تمرکزش بر ردیابی و مدیریت دارایی‌های دیفای کاربران است، بدون توجه به این که آیا مدیریت کلید خصوصی آنها متمرکز یا خیر.

دی بانک چه کاربرد هایی دارد؟

  • DeBank داشبوردی برای ردیابی پورتفولیوی DeFi شما با داده‌ها و تجزیه و تحلیل برای پروتکل‌های وام‌دهی غیرمتمرکز، استیبل کوین‌ها، پلتفرم‌های معاملاتی حاشیه و DEX است. همچنین یکی از چندین dApp های محبوب است که برای ردیابی دارایی های پورتفولیو و همچنین کارهایی که سایر کاربران با کیف پول خود انجام می دهند استفاده می شود.

نحوه کار با دی بانک

نحوه کار با دی بانک
  1. در ابتدا وارد سایت دی بانک شوید.
  2. کیف پول خود را انتخاب کنید. گزینه Log In via web3 Wallet را بزنید و کیف پول موردنظرتان را انتخاب کنید.
  3. وارد کردن آدرس کیف پول، پس از اتصال کیف پول خود به وب سایت، ممکن است لازم باشد آدرس خود را برای شروع استفاده از داشبورد تأیید کنید. در نهایت دکمه connect را بزنید.
  4. وارد پروفایل خود شوید

هنگامی که پروفایل خود را باز می کنید، DeBank به شما یک نمای کلی از تمام دارایی های متعلق به کیف پول شما می دهد. همچنین امکان ردیابی وجوه در تمامی بلاک چین ها به صورت جداگانه وجود دارد. به سادگی زنجیره مورد نظر خود را انتخاب کنید و داشبورد یک نمای کلی از دارایی های شما در آن زنجیره را به شما ارائه می دهد.
ممکن است نیاز باشد تا آدرس خود را تایید نمایید. از طریق گزینه هایی که در سمت چپ صفحه سایت است، می توانید به صفحه شخصی خود سر بزنید و همین طور دارایی های خود را مشاهده کنید.

مزایای دی بانک

استفاده از دی بانک مزایایی متعددی را در اختیار کاربران قرار می دهد. این مزایا شامل:

۱٫داده های جامع Debank:

راه‌ حلی برای دسترسی به داده‌ها و تجزیه و تحلیل جامع برای پروتکل‌های مختلف DeFi، برنامه‌های غیرمتمرکز و بلاک چین ارائه می‌دهد. کاربران می توانند دیدی جامع از دارایی ها و فعالیت های DeFi خود را در زمان واقعی دریافت کنند.

۲٫ردیابی نمونه کارها و چندین کیف پول کریپتویی به طور هم زمان:

کاربران می توانند دارایی ها و سرمایه گذاری های DeFi خود را در چندین پلتفرم از یک رابط واحد پیگیری و مدیریت کنند. این به کاربران کمک می کند تا از تخصیص دارایی خود و عملکرد پورتفولیوی DeFi خود مطلع شوند. همینطور در هنگام فعال سازی این پلتفرم، چنانچه گزینه Bundles را فعال نمایید، می توانید آدرس های مورد نظر را به یک بسته (یا چند بسته به طور همزمان) اضافه کنید و ردیابی هر یک را انجام دهید.

۳٫ییلد فارمینگ:

این پلتفرم اطلاعات دقیقی را در مورد فرصت های موجود به کاربران ارائه می دهد که توسط آن ها می توان خطرات و ریسک های بالقوه با استخر های نقدینگی و استراتژی های آن را مقایسه کرد.

۴٫آمار وام‌ دهی و استقراض:

دسترسی به داده‌های پلتفرم‌های وام‌ دهی و استقراض، از جمله نرخ بهره، ارزش کل قفل شده (TVL) و سایر معیارها یکی از مزیت های استفاده از دی بانک است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. این اطلاعات به کاربران کمک می کند تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد استقراض و قرض دادن دارایی های خود بگیرند.

مزایای پلتفرم دی بانک

بیشتر بخوانید:بهترین پلتفرم وام دهی ارز دیجیتال کدامند؟

۵٫امکان لغو مجوز دسترسی به پروتکل ها:

صفحه approval به شما این دسترسی را می دهد تا توسط آن برخی از پروتکل ها را لغو نمایید. این صفحه بیشتر نقش این را دارد که بفهمید چه پروتکلی مجوز استفاده از توکن های شما را دارد پس بهتر است برای حفظ امنیت این صفحه را بررسی نمایید.

۶٫ ارائه لیست کاملی از پروژه‌ها و پروتکل‌های اصلی دیفای:

پلتفرم دیی بانک لیست کاملی از ۱۷ زنجیره مختلف ارائه می دهد و این امر سبب می شود که اگر میخواهید به صورت آنی سرمایه گذاری کنید، گزینه مناسب تری را برای سرمایه گذاری انتخاب نمایید.

جمع بندی

در حال حاظر دی بانک در حال پیشرفت و توسعه فراوانی است. با توجه به کاربرد DeBank و ارتباط آن با DeFi نتیجه می گیریم که این پروژه برای افراد درگیر با این دو پلتفرم ارزش بسیار بالایی دارد.DeBank بدون شک یک پلتفرم انقلابی در فضای DeFi است. بسیاری از ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که به کاربران کمک می‌کند سرمایه‌گذاری‌های خود را زیر نظر داشته باشند و خود را با آخرین روندهای دنیای ارزهای دیجیتال به‌ روز نگه دارند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2631913

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها