تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :راه‌اندازی ۱۴۶ پروژه‌ و ثبت ۷۶٫۱ میلیون تراکنش؛ آخرین آپدیت هفتگی کاردانو

  • کد خبر : 2623529
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به‌روزرسانی هفتگی اخیر کاردانو پیشرفت‌های قابل توجهی را در توسعه فناوری اصلی، کیف پول، قراردادهای هوشمند، مقیاس‌پذیری، حاکمیت، Project Catalyst و آموزش نشان می‌دهد.
خلاصه‌ی خبر تیم لجر کاردانو کمیته‌ای برای مدیریت قوانین بلاک‌چین ایجاد می‌کند. تیم Lace ردیابی پورتفولیو را اضافه می‌کند و امنیت را با پشتیبانی Trezor افزایش می‌دهد. Hydra روی مقیاس‌پذیری کاردانو کار می‌کند و GovTool به اداره جامعه کمک می‌کند. تقویت عملکرد بلاک‌چین در تلاش برای تقویت حاکمیت بلاک‌چین، تیم دفتر کل کاردانو یک کمیته‌ی قانون اساسی تشکیل داده است. این کمیته مسئول تضمین قوانین حاکمیتی قوی است. علاوه بر این، آن‌ها بهبودهایی را در عملکرد خزانه‌داری انجام داده‌اند و اقداماتی را برای اطمینان از انطباق تراکنش‌ها اجرا کرده‌اند. علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های زبان برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند، به‌ویژه برای Plutus، اکنون یکپارچه هستند.
امنیت پیشرفته و خدمات کاربرمحور تیم Lace در حال آماده‌سازی آپدیتی است که شامل ردیابی پورتفولیوها و پشتیبانی اضافی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Trezor است. بررسی‌های امنیتی داخلی عملکرد درجه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

به‌روزرسانی هفتگی اخیر کاردانو پیشرفت‌های قابل توجهی را در توسعه فناوری اصلی، کیف پول، قراردادهای هوشمند، مقیاس‌پذیری، حاکمیت، Project Catalyst و آموزش نشان می‌دهد.

خلاصه‌ی خبر

  • تیم لجر کاردانو کمیته‌ای برای مدیریت قوانین بلاک‌چین ایجاد می‌کند.
  • تیم Lace ردیابی پورتفولیو را اضافه می‌کند و امنیت را با پشتیبانی Trezor افزایش می‌دهد.
  • Hydra روی مقیاس‌پذیری کاردانو کار می‌کند و GovTool به اداره جامعه کمک می‌کند.

تقویت عملکرد بلاک‌چین

در تلاش برای تقویت حاکمیت بلاک‌چین، تیم دفتر کل کاردانو یک کمیته‌ی قانون اساسی تشکیل داده است. این کمیته مسئول تضمین قوانین حاکمیتی قوی است. علاوه بر این، آن‌ها بهبودهایی را در عملکرد خزانه‌داری انجام داده‌اند و اقداماتی را برای اطمینان از انطباق تراکنش‌ها اجرا کرده‌اند. علاوه بر این، به‌روزرسانی‌های زبان برنامه‌نویسی قراردادهای هوشمند، به‌ویژه برای Plutus، اکنون یکپارچه هستند.

امنیت پیشرفته و خدمات کاربرمحور

تیم Lace در حال آماده‌سازی آپدیتی است که شامل ردیابی پورتفولیوها و پشتیبانی اضافی از کیف‌پول‌های سخت‌افزاری Trezor است. بررسی‌های امنیتی داخلی عملکرد درجه یک را تضمین می‌کند.

افزایش قدرت توسعه‌دهندگان با قراردادهای هوشمند

تیم Plutus در حال بهبود جعبه ابزار Marconi API برای توسعه‌دهندگان است. آن‌ها همچنین در حال انجام آزمایشات کامل با استفاده از شبیه‌ساز گره‌ی کاردانو هستند. در همین حال، تیم Marlowe بر ارائه‌ی تصاویر Docker و بهبود عملکرد متمرکز است.

مقیاس‌بندی: کاردانو آماده‌ی آینده

تیم Hydra در حال کار بر روی یک لایه‌ی شبکه‌ی جدید برای بهبود مقیاس‌پذیری کاردانو است. آخرین نسخه‌ی Hydra همچنین شامل به‌روز‌رسانی‌های امنیتی مهم است.

توانمندسازی جامعه

آپدیت جدید کاردانو معرفی GovTool را نیز شامل می‌شود. ابزار جدیدی که دارندگان توکن کاردانو را برای ثبت نام و تفویض قدرت رای، تقویت می‌کند و نفوذ جامعه را در تصمیم‌گیری بیشتر می‌کند.

استقبال Project Catalyst از پروژه‌های جدید

Project Catalyst پروژه‌های جدید تامین مالی شده را از طریق یک فرآیند ساختاریافته اجرا می‌کند. همچنین تضمین می‌کند که آن‌ها به تعهدات خود عمل می‌کنند.

آموزش: توانمندسازی آموزش

در تلاش برای تقویت آموزش و توسعه‌ی مهارت، تیم آموزشی با تیم مارلو همکاری می‌کند. آن‌ها با هم در حال ایجاد مواد آموزشی تازه Haskell هستند.

آمار چشمگیر کاردانو

دست‌آورد‌های کاردانو به روایت آمار:

  • ۱۴۶ پروژه راه‌اندازی شده.
  • ۷۶٫۱ میلیون تراکنش انجام شده.
  • ۸٫۹۳ میلیون توکن بومی تولید شده.
  • ۱۰۰۷۹ اسکریپت پلوتوس اجرا شده.

با ۱۲۸۸ پروژه‌ی فعال، کاردانو به سرعت در حال رشد است و صحنه ارزهای دیجیتال را متحول می‌کند.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623529

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها