تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :راه‌اندازی ETF فیوچرز اتریوم توسط VanEck

  • کد خبر : 2622524
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۹
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

VanEck سرانجام Ethereum Futures ETF یا EFUT را راه‌اندازی کرد که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد برای سود سرمایه به بازار فیوچرز اتر دسترسی داشته باشند.
خلاصه‌ی خبر VanEck سرانجام ETF فیوچرز اتریوم را راه‌اندازی کرد. به گفته‌ی کایل داکروز، مدیر محصولات دارایی دیجیتال در VanEck، این ETF به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا از بازار معاملات فیوچرز مرتبط با ETH بهره ببرند. ETH در زمان نگارش مقاله با قیمت ۱۷۳۲ دلار معامله می‌شود. راه‌‌اندازی ETF فیوچرز اتریوم توسط VanEck خبر فوری: VanEck انتظارات سرمایه‌گذاران را با ETF فیوچرز اتریوم برآورده می‌کند.
راه‌اندازی ETF آتی اتریوم شرکت VanEck امروز از ETF استراتژی اتریوم (EFUT) رونمایی کرد که هدف آن دستیابی به سود سرمایه از طریق سرمایه‌گذاری در قراردادهای فیوچرز اتر (ETH) است. این ETF نوآورانه و با مدیریت فعال، قلب اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز را هدف گرفته است!
چشم‌انداز VanEck برای EFUT مدیر محصول دارایی دیجیتال VanEck، کایل داکروز، بر نقش محوری اتریوم در ایجاد نوآوری در ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های جهانی و قراردادهای هوشمند تاکید کرد. او در مورد ف..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

VanEck سرانجام Ethereum Futures ETF یا EFUT را راه‌اندازی کرد که به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد برای سود سرمایه به بازار فیوچرز اتر دسترسی داشته باشند.

خلاصه‌ی خبر

  • VanEck سرانجام ETF فیوچرز اتریوم را راه‌اندازی کرد.
  • به گفته‌ی کایل داکروز، مدیر محصولات دارایی دیجیتال در VanEck، این ETF به سرمایه‌گذاران اجازه می‌دهد تا از بازار معاملات فیوچرز مرتبط با ETH بهره ببرند.
  • ETH در زمان نگارش مقاله با قیمت ۱۷۳۲ دلار معامله می‌شود.

راه‌‌اندازی ETF فیوچرز اتریوم توسط VanEck

خبر فوری: VanEck انتظارات سرمایه‌گذاران را با ETF فیوچرز اتریوم برآورده می‌کند.

راه‌اندازی ETF آتی اتریوم

شرکت VanEck امروز از ETF استراتژی اتریوم (EFUT) رونمایی کرد که هدف آن دستیابی به سود سرمایه از طریق سرمایه‌گذاری در قراردادهای فیوچرز اتر (ETH) است. این ETF نوآورانه و با مدیریت فعال، قلب اکوسیستم برنامه‌های غیرمتمرکز را هدف گرفته است!

چشم‌انداز VanEck برای EFUT

مدیر محصول دارایی دیجیتال VanEck، کایل داکروز، بر نقش محوری اتریوم در ایجاد نوآوری در ارزهای دیجیتال، پرداخت‌های جهانی و قراردادهای هوشمند تاکید کرد. او در مورد فراهم کردن دسترسی به بازار پررونق معاملات فیوچرز ETH در ایالات متحده ابراز هیجان کرد.

دسترسی سرمایهگذاران به بازارهای متنوع

اد لوپز، رئیس مدیریت محصول در VanEck، بر تجربه‌ی گسترده‌ی این شرکت در بازارهای جهانی در چرخه‌های مختلف اقتصادی تاکید کرد. او بیان کرد که EFUT یک افزودنی ضروری به سبد سرمایه‌گذاری شما است و پایه‌ای قوی برای تنوع بخشیدن به دارایی‌های دیجیتال شما فراهم می‌کند.

ثبات قیمت اتریوم

جالب اینجاست که این اطلاعیه هنوز هیچ نوسان قابل توجهی در قیمت اتریوم (ETH) ایجاد نکرده است. در حال حاضر، ETH با قیمت ۱۷۳۲ دلار معامله می‌شود که حاکی از ثبات آن است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622524

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها