تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ Tuesday, 16 April , 2024
4

لورس :راهنمای خرید پمپ آب خانگی در خشکسالی و کم شدن فشار آب

  • کد خبر : 2596206
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹
لورس :راهنمای خرید پمپ آب خانگی در خشکسالی و کم شدن فشار آب
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :هایپرمارکت پمپ به عنوان برترین فروشگاه لوازم صنعتی و انواع پمپ های خانگی، صنعتی در برندهای گوناگون، بزرگ‌ترین مجموعه تخصصی پمپ در ایران است. برای خرید انواع و اقسام پمپ صنعتی و خانگی در اندازه‌ها و کیفیت‌های مختلف، می‌توانید به هایپرمارکت پمپ مراجعه کرده و اطلاعات لازم را […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

هایپرمارکت پمپ به عنوان برترین فروشگاه لوازم صنعتی و انواع پمپ های خانگی، صنعتی در برندهای گوناگون، بزرگ‌ترین مجموعه تخصصی پمپ در ایران است. برای خرید انواع و اقسام پمپ صنعتی و خانگی در اندازه‌ها و کیفیت‌های مختلف، می‌توانید به هایپرمارکت پمپ مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت نمود.

اگر فشار آب کمی در ساختمان مسکونی یا تجاری و اداری خود دارید، بایستی از پمپ باکیفیت متناسب با نیاز ساختمان استفاده کنید. هایپرمارکت پمپ برای خرید پمپ آب خانگی آماده ارائه مشاوره‌های عمومی و تخصصی به هموطنان گرامی در سراسر کشور است.

در این گفتار، هایپرمارکت پمپ به عنوان مرکز مشاوره تخصصی انواع پمپ آب خانگی، راهنمای خرید پمپ آب خانگی در روزگار خشکسالی و کم شدن فشار آب در مناطق شهری و روستایی ۳۱ استان کشور را ارائه کرده که حاوی اطلاعات مهمی برای خریداران است.

بخوانید  ارز لور فای LeverFi چیست؟ راهی برای کسب درآمد از معاملات لوریج

پمپ آب خانگی چیست؟

بعضی از خریداران پمپ آب خانگی، درک درستی از نحوه کارکرد و عملکرد پمپ آب خانگی ندارند و این مساله سبب می شود تا در نگهداری و تعمیر دوره‌ای دستگاه نیز کوتاهی کنند. پمپ آب خانگی یک نوع الکتروموتور است که انرژی الکتریکی را به انرژی مکانیکی و فشار مکانیکی تبدیل کرده تا جریان آب را سرعت داده و به صورت عمودی و افقی هدایتش کند.

پمپ آب خانگی ، انواع مختلفی داشته که متناسب با نیاز مصرف کننده، در آپارتمان ها و ساختمان های اداری و مسکونی کوچک و بزرگ و ویلا نصب می شود. پس پمپ آب خانگی، دستگاهی است مبتنی بر فناوری موتور الکترونیکی که جریان الکتریسیته را به چرخش تبدیل کرده و با نیروی مکانیکی، آب را هدایت می‌کند.

پس این دستگاه برقی و مکانیکی را باید در جایی خنک نگهداری کرده و حتی المقدور سرپوشیده باشد تا باد و آفتاب، عمر قطعاتش را کاهش ندهد.

بخوانید  کاربرد دستگاه‌های خم کن ورق و ورق تراش

انواع پمپ آب خانگی

پمپ آب خانگی موجود در بازار ، بسته به حجم آب در واحد زمان (دبی) و ارتفاع آبرسانی، طبقه بندی شده و این فاکتور کلیدی در قیمت گذاری پمپ آب خانگی است. پمپ آب خانگی، انواع گوناگونی دارد مثل پمپ جتی، بشقابی، شناور، سیرکولاسیون.

راهنمای خرید پمپ آب خانگی جتی

راهنمای خرید پمپ آب خانگی در خشکسالی و کم شدن فشار آب2

از پر فروش‌ترین مدل‌های پمپ آب خانگی بوده و خودمکش هم نامیده می شود. این پمپ را بالاتر از منبع تحت فشار نصب می‌کنند و آب را بهتر به ارتفاع می‌برد. این پمپ، چون از نوع سانتریفیوژ است، صدای زیادی تولید می کند. عایق صوتی را در زمان استفاده از پمپ در نظر داشته باشید. اگر قصد استفاده از پمپ آب خانگی در استان قم دارید، پمپ جتی پروانه استیل توصیه می‌شود. سیم پیجش هم مسی باشد نه آلومینیوم.

راهنمای خرید پمپ آب خانگی بشقابی

از انواع پمپ آب خانگی بوده و در فهرست پر فروش‌ها جای دارد. پمپ آب خانگی بشقابی، نیروی گردشی مایعات را با استفاده از چند روتور یا چرخانه، ایجاد می کند. با گردش روتورها، پروانه پمپ به گردش درآمده و با نیروی گریز از مرکز، آب به سرعت وارد بخش پروانه شده و به سرعت زیاد به بیرون پرتاب می‌شود. پمپ آب خانگی در ۲ مدل پمپ آب خانگی بشقابی مدل افقی و پمپ آب خانگی بشقابی مدل عمودی در دسترس  است. مدل عمودی برای انتقال آب در اماکن تجاری چندین طبقه مناسب است.

بخوانید  خبر فروش بیت کوین های ایلان ماسک

از معایب این پمپ، وزن بالا است. با این حال، پایین بودن هزینه نصب و تعمیر و نگهداری و راندمان کاری بالا به خصوص برای انتقال مایعات با ذرات جامد، از جمله مزیت‌های پمپ است. دقت کنید که پمپ آب خانگی بی صدا وجود خارجی ندارد! برخی صدای کم و برخی صدای زیاد دارند. قبل از خرید تست کنید.

راهنمای خرید پمپ آب شناور

پمپ آب شناور معمولا در امور زراعی و کشاورزی استفاده می‌شود تا آب از چاه یا انبار به نقطه مورد نظر هدایت شود. جاهایی که آب لوله کشی ندارند، از مخزن و منبع استفاده کرده و این پمپ مناسب است. مناسب انتقال آب های تمیز بوده و در روستاها، کاربرد زیادی دارد.

پروانه پمپ آب شناور معمولا از جنس برنز بوده و در ۲ نوع تک فاز و سه فاز تولید می‌شود. پمپ داخل آب قرار می‌گیرد و استهلاک کمی دارد. به هر حال از معایبش، قیمت بالا و هزینه تعمیر بالا است. راندمان کاری خوبی داشته و برای پمپاژ آب از چاه و استخر ویلاها، توصیه می‌شود.

بخوانید  درخواست سران گروه ۲۰ برای اجرای چارچوب دارایی‌‌های رمزارزی

راهنمای خرید پمپ آب سیرکولاتور

این پمپ برای کارهای صنعتی بزرگ و موتورخانه ها کاربرد دارد مثلا برای انتقال آب شوفاژخانه.

راهنمای خرید پمپ آب خانگی

انتخاب پمپ آب خانگی مناسب، بستگی به میزان مصرف آب و تعداد خانوار و طبقات در ساختمان دارد. توجه به دبی آب و اصول نصب پمپ آب خانگی و نمودار دستگاه، همه در انتخاب یک پمپ خانگی با کیفیت تاثیر گذار است. از همه مهم‌تر، انتخاب پمپ آب خانگی مناسب با کیفیت و مقرون به صرفه، نیازمند تجربه است و توصیه می‌شود که از کارشناسان مهندسی تاسیسات حرارتی برای خرید و نصب این تجهیزات گران، استفاده  کنید.

هایپرمارکت پمپ به عنوان هلدینگ تخصصی حوزه پمپ در ایران، آماده ارائه بهترین اطلاعات برای خرید پمپ و نصب آن در نقاط مختلف کشور است.

در زمان خرید پمپ آب خانگی، به ۴ نکته زیر دقت کنید:

  • ارتفاع آپارتمان و میزان هد پمپ آب خانگی را در نظر بگیرید. میزان هد روی پمپ با عنوان MAX مشخص شده است. هد پمپ آب خانگی نباید کمتر از ارتفاع آپارتمان باشد.
  • دبی پمپ آب خانگی یا همان میزان آب دهی را دقت کنید. توجه به دبی برای این مهم است که میزان آبدهی در همه واحدهای مسکونی و تجاری یکسان باشد. اگر دبی پایین باشد، واحدهای پایینی، آبدهی بهتر و آبدهی طبقات بالا، ضعیف است. معضل حمام گرفتن طبقات بالا در واحدهای مسکونی معمولا ناشی از این چالش فنی است.
  • در زمان انتخاب پمپ آب خانگی، تعداد شیرهای ساختمان را شمارش کنید.
  • آبدهی هر شیر آب در طول روز نیز در تهیه پمپ آب خانگی مناسب موثر است.
بخوانید  بایننس آماده‌ی مقابله با SEC، مدیر بایننس شکایت کرد!

جمع بندی

خرید پمپ آب خانگی خوب نیازمند توجه به دبی مناسب، هد مناسب و کیفیت قطعات پمپ است و وضعیت تقاضای آبدهی مکان مسکونی یا تجاری. اگر تناسبی بین موارد ذکر شده نباشد، پول و وقت خود را هدر می‌دهید. لذا انتخاب پمپ آب خانگی خوب را به کارشناسان مجرب هایپرمارکت پمپ بسپارید تا با مشاوره اصولی، شما را در انتخاب و خرید پمپ آب خانگی مناسب با بهترین قیمت، یاری دهند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها