تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :راهنمای معامله انجین کوین، چطور ارز انجین‌کوین را در والکس معامله کنیم؟

  • کد خبر : 2603747
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
لورس :راهنمای معامله انجین کوین، چطور ارز انجین‌کوین را در والکس معامله کنیم؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

راهنمای معامله انجین کوین، چطور ارز انجین‌کوین را در والکس معامله کنیم؟ خرید و فروش ارزهای دیجیتال و به عبارتی انجام معاملات ارزی در دنیای کریپتوکارنسی یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد بین تریدرها است. انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، کیف پول سازگار و امن، صرافی مطمئن و معتبر و … نیز جزو امور مهمی است که برای خرید و فروش رمز ارزها باید به آن‌ها توجه کرد. ارز دیجیتال انجین کوین (Enjin Coin) به عنوان یکی از رمز ارزهای پر سود این بازار شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. شبکه انجین کوین نیز با پشتیبانی از توکن‌های غیرمثلی و بازی‌های بلاکچینی، باعث افزایش این محبوبیت بین کاربران شده است.
مطالعه راهنمای معامله انجین کوین برای افراد تازه وارد این حوزه می‌تواند مفید و کاربردی باشد. ضمن اینکه انتخاب یک صرافی خوب، مخصوصا در ایران با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که وجود دارد کار بسیار مهم و البته سختی است. البته استفاده از صرافی‌های ایرانی کار برای کاربران ساکن ایران عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.
به همین منظور در ادامه این مقاله به مقایسه صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز برای کاربران ای..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

راهنمای معامله انجین کوین، چطور ارز انجین‌کوین را در والکس معامله کنیم؟

خرید و فروش ارزهای دیجیتال و به عبارتی انجام معاملات ارزی در دنیای کریپتوکارنسی یکی از جذاب‌ترین راه‌های کسب درآمد بین تریدرها است. انتخاب ارز دیجیتال مورد نظر، کیف پول سازگار و امن، صرافی مطمئن و معتبر و … نیز جزو امور مهمی است که برای خرید و فروش رمز ارزها باید به آن‌ها توجه کرد. ارز دیجیتال انجین کوین (Enjin Coin) به عنوان یکی از رمز ارزهای پر سود این بازار شناخته می‌شود که طرفداران بسیاری دارد. شبکه انجین کوین نیز با پشتیبانی از توکن‌های غیرمثلی و بازی‌های بلاکچینی، باعث افزایش این محبوبیت بین کاربران شده است.

بخوانید  کودوس Cudos (CUDOS) امروز در صرافی بایننس لیست می شود !

مطالعه راهنمای معامله انجین کوین برای افراد تازه وارد این حوزه می‌تواند مفید و کاربردی باشد. ضمن اینکه انتخاب یک صرافی خوب، مخصوصا در ایران با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌هایی که وجود دارد کار بسیار مهم و البته سختی است. البته استفاده از صرافی‌های ایرانی کار برای کاربران ساکن ایران عاقلانه‌ای به نظر می‌رسد.

به همین منظور در ادامه این مقاله به مقایسه صرافی‌های متمرکز و غیر متمرکز برای کاربران ایرانی، پاسخ به سؤالاتی مثل ارز دیجیال انجین کوین چیست و بررسی نحوه خرید ارز انجین کوین در صرافی والکس می‌پردازیم.

صرافی‌های متمرکز برای خرید انجین کوین

اکثر معاملات ارزهای دیجیتال در بازار رمز ارزها در صرافی‌های متمرکز انجام می‌شود؛ بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که حجم معاملات در صرافی‌های متمرکز به مراتب بیشتر است و به همین ترتیب قدرت نقدشوندگی بیشتری نیز دارند. برای اینکه دقیق‌تر با فضای این صرافی‌ها آشنا شوید می‌توانید محیط آن‌ها را شبیه به بازار بورس تصور کنید؛ زیرا کنترل انجام معاملات به دست صاحبان این صرافی‌ها است. به عبارتی می‌توان این گونه گفت که ماهیت متمرکز این صرافی‌ها باعث شده تا نظارت و کنترل کامل روی معاملات شما صورت پذیرد.

بخوانید  توکن هواداری چیست؟
کنترل و نظارت کامل صرافی‌های متمرکز

مزایای صرافی‌های متمرکز

برای معامله انجین کوین از صرافی‌های متمرکز شما باید ابتدا دارایی خود را به حساب صرافی واریز کنید تا در نهایت بتوانید سفارشتان را ثبت کنید. حجم زیاد معاملات و نقدشوندگی بالا در این صرافی‌ها جزو اصلی‌ترین مزایای آن‌ها به شمار می‌رود. ضمن اینکه امکان انجام تراکنش‌ها با سرعتی بالا نیز در چنین صرافی‌هایی وجود دارد. البته این سرعت در ایران و برای کاربران ایرانی ناخوداگاه کمتر می‌شود؛ زیرا وجود تحریم‌ها باعث می‌شود در بسیاری از مواقع کاربران مجبور به استفاده از وی پی ان شوند و این موضوع کاهش سرعت انجام تراکنش را به همراه دارد.

نوشته های مشابه

  • بررسی چگونگی خرید ارز انجین کوین راهنمای معامله انجین کوین، چطور ارز انجین‌کوین را در والکس معامله کنیم؟ ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
  • استیبل کوین Gyroscope استیبل کوین Gyroscope چیست؟ مزایا و معایب استیبل کوین Gyro ۰۵ شهریور ۱۴۰۲

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که شما امکان خرید ارز دیجیتال با ارز فیات را خواهید داشت. البته توجه داشته باشید که برای کاربران ایرانی امکان انجام معامله با پول ایران (ریال) وجود ندارد؛ اما در صورتی که از صرافی‌های ایرانی استفاده کنید می‌توانید با ارز رایج کشور نیز به خرید رمز ارز مورد نظر خود بپردازید.

بخوانید  قیمت بیت کوین در ۶,۴۰۰ دلار حمایت شد؛ برای ادامه صعود چه مقاومتی پیش رو است؟

معایب صرافی‌های متمرکز

آینده انجین کوین یا هر ارز دیجیتال دیگری را از میزان معاملات انجام شده آن در صرافی‌های مختلف تا حدودی می‌توان پیش بینی کرد. اگر به عنوان یک کاربر ایرانی قصد خرید این رمز ارز را دارید می‌توانید از صرافی‌های متمرکز ایرانی استفاده کنید. فقط فراموش نکنید که قبل از تصمیم نهایی، صرافی مورد نظر خود را به خوبی بررسی کنید. زیا آسیب پذیری این صرافی‌ها در برابر هک شدن به شدت بالا است.

علاوه بر این کاربرانی که در صرافی‌های متمرکز فعالیت می‌کنند کنترلی روی کلیدهای خصوصی خود ندارند. ضمن اینکه برای انجام تراکنش‌های خود باید کارمزد نسبتا زیادی پرداخت کنند. همچنین یکی دیگر از ویژگی‌های منفی این صرافی‌ها اجباری بودن احراز هویت در آن‌ها است.

صرافی‌های غیر متمرکز برای خرید انجین کوین

صرافی‌های غیر متمرکز فضای جدیدی را برای انجام معاملات ارزی در اختیار کاربران بازار رمز ارزها قرار داده‌اند. به همین دلیل است که هنوز مورد پذیرش خیلی از افراد قرار نگرفته است و به عبارتی کاربران بسیار کمی دارد. صرافی‌های غیرمتمرکز توسط هیچ نهاد یا سازمانی کنترل نمی‌شوند و بر اساس فناوری بلاکچین فعالیت می‌کنند. به دلیل تازه وارد بودن و شناخته نشدن، حجم معاملات در این صرافی‌ها به شدت پایین است.

بخوانید  سگویت بیت کوین چیست؟ بررسی عملکرد و ویژگی های آپدیت سگویت SegWit

مزایای صرافی غیرمتمرکز

اگر نحوه خرید ارز انجین کوین را در یک صرافی غیرمتمرکز بررسی کنید متوجه می‌شوید که نیازی به انتقال دارایی خود به حساب صرافی نخواهد بود. به عبارتی شما می‌توانید کیف پول انجین کوین یا به طور کلی والت ارز دیجیتال خود را به صرافی مورد نظر وصل کنید و تراکنش‌ها را به طور مستقیم از والت خود انجام دهید. به عبارتی می‌توان گفت که کنترل دارایی شما کاملا بر عهده خودتان است. ضمن اینکه تمام این تراکنش‌ها با کارمزدی بسیار پایین انجام خواهد شد.

تراکنش‌های ارزی در صرافی‌های غیرمتمرکز

عموما صرافی‌های غیرمتمرکز برای ایرانی‌ها فیلتر هستند و برای استفاده از آن‌ها باید از “VPN” استفاده کنید. البته می‌توانید مطمئن باشید که دارایی شما تا حد بسیار زیادی در برابر حملات سایبری و هک شدن در امان است. ضمن اینکه امکان استفاده از این صرافی‌ها بدون احراز هویت و به شکل کاملا ناشناس نیز وجود دارد.

معایب صرافی غیرمتمرکز

برای اینکه با روش خرید و فروش ارز دیجیتال انجین کوین آشنا شوید، باید صرافی‌های موجود را بشناسید و بعد از بررسی مزایا و معایب آن‌ها، صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید. صرافی‌های غیرمتمرکز به دلیل پایین بودن حجم معاملات در آن‌ها از نقدشوندگی بسیار پایینی برخوردار هستند. به عبارتی می‌توان این گونه گفت که حدود یک درصد از تراکنش‌های بازار رمز ارزها در این صرافی‌ها انجام می‌شود. در همین راستا، سرعت انجام تراکنش‌ها نیز به مراتب کمتر خواهد شد. این موضوع برای کاربران ایرانی به شدت پررنگ‌تر خواهد بود.

بخوانید  از مناظره انتخاباتی آمریکا تا راه‌اندازی مجدد شیباریوم: بررسی ۵ رویداد تأثیرگذار بر بازار رمزارزها در هفته پیش رو!

نگاهی به ارز دیجیتال انجین کوین و نحوه خرید آن در ایران

ارز دیجیتال انجین کوین (ENJ) به عنوان رمز ارزی بر بستر استاندارد ERC20 جزو توکن‌های پرسود بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود. انجین کوین توکن اختصاصی شبکه انجین است. این شبکه فضایی برای ادغام دنیای کریپتوکارنسی و صنعت بازی‌های دیجیتالی ایجاد کرده است؛ بنابراین از کیف پول انجین برای خرید و فروش توکن‌های غیر قابل تعویض (NFT) نیز استفاده می‌شود. ضمن اینکه امکان ساخت NFTدر این شبکه و سپس به فروش رساندن آن نیز وجود دارد.

انجین کوین، ارزی بر پایه استاندارد ERC20

نحوه خرید ارز انجین کوین برای کاربران قدیمی بازار ارزهای دیجیتال امری ساده خواهد بود. در واقع شما با استفاده از کیف پول این رمز ارز یا والت‌های اتریوم، اقدام به خرید این رمز ارز کنید. ارز دیجیتال انجین کوین برای اولین بار در سال ۲۰۱۷ ارائه شد. شبکه ارائه دهنده این رمز ارز برای هنرمندان، گیمرها و افراد خلاقی که به بازی‌های بلاکچینی و ساخت، خرید و فروش NFT علاقه‌مند هستند بسیار مفید است.

بخوانید  Robinhood پشتیبانی کیف پول Web3 را به بیت کوین، dogecoin گسترش می دهد

نحوه خرید ارز انجین کوین در ایران

برای اینکه با نحوه خرید و یا مشاهده قیمت ارز انجین کوین آشنا شوید، باید ابتدا کیف پول و صرافی مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توضیحاتی که تا به اینجا ارائه کردیم احتمالا متوجه شده‌اید که استفاده از صرافی‌های خارجی برای افرادی که داخل ایران مشغول به فعالیت ارزی هستند کمی دشوار است. تحریم‌هایی که شامل حال ایران شده است باعث شده تا امکان استفاده از خیلی از امکانات این صرافی‌ها وجود نداشته باشد. به همین منظور به بررسی نحوه خرید ارز انجین کوین از صرافی‌های معتبر ایرانی مثل صرافی والکس خواهیم پرداخت.

در مرحله اول باید در سایت رسمی صرافی والکس ثبت نام کنید. بعد از ثبت نام، احراز هویت و ورود به صفحه اصلی می‌توانید قیمت‌های لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را مشاهده کنید. ارز دیجیتال مورد نظر خود را نیز از طریق گزینه سرچ می‌توانید پیدا کنید.

ثبت نام در صرافی برای خرید انجین کوین

سپس در مرحله بعد در قسمت سفارش‌ها می‌توانید نوع معامله خود را انتخاب کرده و سفارش مورد نظر را ثبت کنید. در این قسمت لازم است که مقدار ارز دیجیتال مورد نظر را مشخص کنید و سپس آدرس کیف پول خود را نیز وارد کنید. خوب است بدانید که کارمزد شبکه و قیمت آنی انجین کوین در این مرحله به شما نمایش داده خواهد شد.

بخوانید  شکایت دسته‌جمعی صندوق‌های خصوصی از SEC! صنعت رمزارزها سرانجام نفس راحتی می‌کشد؟
مقدار مورد نظر از ارز دیجیتال برای انجام تراکنش

در نهایت با انتخاب گزینه «تایید سفارش» می‌توانید سفارش خود را نهایی کنید. در این زمانسفارش شما ثبت می‌شود، کارمزد مورد نظر از مبلغ تراکنش کسر می‌شود و باقیمانده آن به والت ارزی شما واریز خواهد شد. تمام این مراحل به صورت خودکار انجام می‌شود و این موضوع سرعت خرید شما را تا حد زیادی بالا می‌برد.

ثبت سفارش خرید انجین کوین

آینده انجین کوین

پس از بررسی نحوه خرید ارز انجین کوین شاید این سوال در ذهن شما شکل بگیرد که آینده این رمز ارز چگونه خواهد بود؟ آیا انجام معاملات ارزی با آن کار عاقلانه‌ای است؟ با کمی دقت و بررسی پاسخ مشخص می‌شود؛ آینده انجین کوین تا حد زیادی به آینده توکن‌های غیر مثلی و بازی‌های بلاکچینی وابسته است. به همین دلیل است که می‌توان دید مثبتی به آن داشت؛ زیرا آینده این فضاهای خلاقانه و هیجان‌انگیز در دنیای کریپتوکارنسی کاملا روشن است. ضمن اینکه میزان مقاومت انجین کوین در برابر افت قیمت در دوره اصلاحی بازار ارزهای دیجیتال نیز بیشتر از بسیاری از رمز ارزهای دیگر بود.

بخوانید  دلیل نوسانات ورلد کوین در ۲۴ ساعت گذشته

(۱ امتیاز) – ۵/۵ برچسب هامبتدی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها