تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :ربات تریدر تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟

  • کد خبر : 2607438
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۴
لورس :ربات تریدر تلگرام چیست و چه کاربردی دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

نرم افزار پیام رسان تلگرام، یکی از بهترین، دوست داشتنی‌ترین و البته کاربردی‌ترین پلتفرم‌های پیام رسان حال حاضر است. قابلیت‌های زیرساختی این اپلیکیشن باعث می‌شود تا برنامه‌های مختلفی در قالب “ربات” بر روی آن توسعه یابند. تلگرام در فضای کریپتو نیز حضور فعالی دارد. برای مثال، این پلتفرم دارای رمزارز خود به نام تون کوین (TON) است و همچنین دارای یک کیف پول داخلی است که از چندین رمزارز برتر پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از قابلیت هایی که در این مقاله به آن پرداخته شده است ربات تریدر تلگرام است که در فضای کریپتو برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت تلگرام با ما همراه باشید.
ربات تریدر تلگرام چیست؟ ربات تریدر تلگرام ابزاری است که معاملات در دیفای را ساده‌تر می‌کند
ربات‌های معاملاتی تلگرام به عنوان سیستم‌های خودکار در تلگرام عمل می‌کنند و انجام معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) را برای کاربران تسهیل می‌کنند. کاربران از طریق پیام رسان تلگرام با این ربات‌ها تعامل دارند. ربات‌های معاملاتی مختلف تلگرام عملکردهای منحصر به فردی را ارائه می‌دهند، با این حال اکث..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

نرم افزار پیام رسان تلگرام، یکی از بهترین، دوست داشتنی‌ترین و البته کاربردی‌ترین پلتفرم‌های پیام رسان حال حاضر است. قابلیت‌های زیرساختی این اپلیکیشن باعث می‌شود تا برنامه‌های مختلفی در قالب “ربات” بر روی آن توسعه یابند. تلگرام در فضای کریپتو نیز حضور فعالی دارد. برای مثال، این پلتفرم دارای رمزارز خود به نام تون کوین (TON) است و همچنین دارای یک کیف پول داخلی است که از چندین رمزارز برتر پشتیبانی می‌کند. یکی دیگر از قابلیت هایی که در این مقاله به آن پرداخته شده است ربات تریدر تلگرام است که در فضای کریپتو برای اهداف مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای آشنایی بیشتر با این قابلیت تلگرام با ما همراه باشید.

بخوانید  گردآورنده دیفای چیست؟ آشنایی با defi Aggregator

ربات تریدر تلگرام چیست؟

ربات تریدر تلگرام ابزاری است که معاملات در دیفای را ساده‌تر می‌کند

ربات‌های معاملاتی تلگرام به عنوان سیستم‌های خودکار در تلگرام عمل می‌کنند و انجام معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) را برای کاربران تسهیل می‌کنند. کاربران از طریق پیام رسان تلگرام با این ربات‌ها تعامل دارند. ربات‌های معاملاتی مختلف تلگرام عملکردهای منحصر به فردی را ارائه می‌دهند، با این حال اکثر آنها ویژگی‌های معاملاتی مشترکی دارند؛ از جمله سفارش‌های حد سود و ضرر، کپی تریدینگ و پشتیبانی از چند کیف پول مختلف. بر اساس یک مطالعه تحقیقاتی انجام شده توسط بایننس لبز، حجم کل معاملات انجام شده در ربات‌های تلگرام تا تاریخ ۱۵ آگوست ۲۰۲۳ از ۲۸۳ میلیون دلار آمریکا فراتر رفته است.

ربات های معاملاتی تلگرام چگونه کار می‌کنند؟

ربات های معاملاتی تلگرام با اتصال به صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) مانند یونی سواپ (Uniswap) و انجام معاملات بر اساس مجموعه‌ای از قوانین از پیش تعیین شده توسط کاربر، به معامله گران کمک می‌کنند تا تراکنش‌های خود را خودکار کنند.
این ربات‌ها جایگزین رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) کیف پول‌ها و DEX ‌های وب۳ می‌شوند و فرایند خرید کریپتو از صرافی‌های غیرمتمرکزِ پیچیده را ساده‌تر می‌کنند. در حالی که هر ربات تریدینگ دارای یک رابط منحصر به فرد است، هدف اصلی آنها این است که به عنوان پروتکلی برای خرید سریع یا فوری (Sniping) توکن‌ها عمل کنند. Sniping توکن، به یک استراتژی معاملاتی اشاره دارد که یک توکن تازه معرفی شده به محض راه اندازی و قرار گرفتن در دسترس عموم، خریداری شود.

بخوانید  گران ترین تبلیغات در اینستاگرام | اخبار داغ 🔥🔥

راه اندازی ربات های تریدر تلگرام

فرایند راه اندازی ربات معاملاتی اغلب شامل چند مرحله ساده است: بازدید از وب سایت رسمی ربات، باز کردن ربات معاملاتی در چت تلگرام و وارد کردن دستورات داده شده در پنل دستورالعمل. توجه داشته باشید که هر ربات طرح بندی و منوی فرمان متفاوتی دارد. پس از راه اندازی یک ربات تریدر تلگرام، کاربران می توانند یک آدرس کیف پول جدید منحصر به فرد ربات ایجاد کنند یا یک آدرس کیف پول را با استفاده از کلیدهای خصوصی وارد کنند. توصیه می شود به جای وارد کردن کیف پول اصلی خود، یک کیف پول جدید ایجاد کنید یا از یک حساب جداگانه برای ربات های معاملاتی تلگرام استفاده کنید.

برای شروع معامله، کاربران باید یک ارز دیجیتال، معمولاً اتر (ETH)، را به کیف پول خود واریز کنند. سپس کاربران می‌توانند با وارد کردن آدرس قرارداد توکن مورد نظر، گزینه‌ خرید توکن را انتخاب کنند. ربات تریدر تلگرام تراکنش را پردازش می‌کند، هزینه‌های گاز را محاسبه و پرداخت کرده و خرید دارایی را تسریع می‌کند. در مقابل، هنگامی که با استفاده از یونی سواپ یا کیف پول متامسک یک توکن جدید را معامله می‌کنید، اقدام شما شامل پردازش امضا (تایید) های مختلف و تعیین هزینه‌های تراکنش می‌شود.

بخوانید  دوج کوین چیست؟ از رمز ارز پرطرفدار دوج چه می دانید؟

با ربات های معاملاتی تلگرام چه کاری می‌توانیم انجام دهیم؟

ربات های معاملاتی تلگرام ویژگی‌های مشترک زیادی ارائه می‌کنند، اما هر ربات ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد. در ادامه برخی از رایج‌ترین ویژگی‌هایی که می‌توانید از ربات های معاملاتی تلگرام انتظار داشته باشید آورده شده است.

ربات معاملاتی تلگرام

ربات های معاملاتی تلگرام ویژگی‌های مشترک زیادی ارائه می‌کنند، اما هر ربات ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارد

خرید و فروش توکن

این ربات‌های معاملاتی که در پلتفرم پیام‌رسانی تلگرام گنجانده شده‌اند، به کاربران اجازه می‌دهند تا با وارد کردن آدرس قرارداد (Adress contract) در قسمت پیام، توکن‌ مرتبط با آن قرارداد را به دست آورند. برخی از ربات‌ها دارای یک ویژگی به‌روزرسانی در زمان واقعی (real time) هستند که میزان سود یا زیان شما در معاملاتتان را اطلاع می‌دهند. علاوه بر این، این ربات‌ها با فعال کردن تراکنش‌های از پیش تأیید شده، فروش توکن را تسریع می‌کنند.

تنظیم دستورات حد سود و ضرر

با استفاده از ربات‌های معاملاتی تلگرام، می‌توانید دستورات توقف ضرر و سود را تنظیم کنید. با تنظیم این پارامترها به ربات این امکان را می‌دهید تا بسته به تنظیمات شما، معاملات را به طور مستقل مدیریت کند. معامله‌گران می‌توانند از این نوع سفارش‌ها برای معامله توکن‌های جدیدتری که در صرافی‌های متمرکز در دسترس نیستند، استفاده کنند. اما خیلی محتاط باشید؛ زیرا این توکن‌ها معمولاً با ریسک‌های بالاتری همراه هستند.

بخوانید  بحران مالی فدرال رزرو خبر خوبی برای بیت کوین است؟

قابلیت تشخیص راگ پول

برخی از ربات های معاملاتی تلگرام مجهز به قابلیت ضد راگ پول هستند. در صورتی که توسعه‌دهنده یک توکن تلاش کند یک راگ پول انجام دهد، عملکرد ضد راگ پول، تراکنش قریب‌الوقوع را در ممپول (mempool) شناسایی می‌کند و به سرعت یک تراکنش فروش سریع‌تر را اجرا می‌کند تا از تحقق راگ پول جلوگیری کند.

* ممپول (ترکیب کلمات memory و pool) مکانیزم نودهای ارز دیجیتال برای ذخیره اطلاعات تراکنش‌های تایید نشده است. ممپول به عنوان نوعی اتاق انتظار برای تراکنش‌هایی عمل می‌کند که هنوز در یک بلوک گنجانده نشده‌اند.

  • بیشتر بخوانید: راگ پول چیست؟

کپی تریدینگ

با استفاده از ربات‌های تلگرامی خاص، کاربران می‌توانند آدرس کیف پول خاصی را وارد کنند و ربات معاملات آن آدرس خاص را کپی کند. ربات معاملاتی به عنوان پلی بین حساب کاربر و معامله گر انتخابی عمل می‌کند و معاملات را از طرف کاربر بر اساس سیگنال‌های ارائه شده توسط معامله گر دنبال شده انجام می‌دهد.

بخوانید  آموزش خرید سولانا در ایران | چگونه سولانا بخرم

با این حال، بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که عملکرد گذشته سایر معامله گران سودهای آینده آن‌ها را تضمین نمی‌کند. کاربران باید هنگام انتخاب معامله گران برای دنبال کردن و راه اندازی ربات‌های معاملاتی خود محتاط باشند. یکی دیگر از ریسک‌های مرتبط با کپی تریدینگ، ریسک نقدینگی است که زمانی به وجود می‌آید که نقدینگی کافی در بازار برای انجام معاملات وجود ندارد و به طور بالقوه منجر به افزایش اسلیپیج (تفاوت قیمت خرید و فروش)، مشکل در بستن پوزیشن و افزایش هزینه‌های معاملاتی می‌شود.

ربات معامله گر تلگرام

با استفاده از ربات‌های تلگرامی خاص، کاربران می‌توانند آدرس کیف پول خاصی را وارد کنند و ربات معاملات آن آدرس خاص را کپی کند

خطرات مرتبط با ربات های تریدر تلگرام

با اینکه ربات‌های معاملاتی تلگرام ویژگی‌های کاربردی و ساده‌ای را ارائه می‌دهند، خطرات زیادی وجود دارد که قبل از معامله با این ربات‌ها باید از آنها آگاه باشید.

امنیت دارایی‌ها

اتصال یک کیف پول موجود یا ایجاد یک کیف پول جدید در ربات، هر دو نیازمند یک دسترسی به کلیدهای خصوصی شما هستند. اطمینان حاصل کنید که به یک کیف پول جدید وصل شده‌اید و به کیف پول اصلی خود متصل نشوید.

بخوانید  هشدار تحلیل‌گر ارشد بلومبرگ: بیت کوین باید برخی از رشدهای قبلی خود را اصلاح کند!

خطرات قرارداد هوشمند

ربات های معاملاتی تلگرام باید با قراردادهای هوشمند تعامل داشته باشند. هنگام تعامل با قراردادهای هوشمندی که ممیزی نشده‌اند، ربات های معاملاتی تلگرام ممکن است در معرض آسیب پذیری‌های کد قرارداد هوشمند قرار گیرند.

پیچیدگی فنی

راه‌اندازی ربات‌های معاملاتی تلگرام می‌تواند با پیچیدگی‌های فنی همراه باشد که برای مبتدیان ممکن است سخت به نظر برسند. قبل از استفاده تمام مطالب و قوانین ارائه شده توسط ربات تلگرام را بخوانید و مقدار کمی از دارایی خود را وارد آن‌ها کنید که در صورت شکست ضرر سنگینی را متحمل نشوید.

سخن پایانی

ربات‌های معاملاتی تلگرام به عنوان ابزارهای جایگزینی ظاهر شده‌اند که راحتی، سرعت و قابلیت‌های ویژه را برای معامله‌گران ارزهای دیجیتال به ارمغان می‌آورند. این ابزارها فرایند معاملات را ساده می‌کنند و در عین حال طیف وسیعی از ویژگی‌ها مانند کپی تریدینگ و حفاظت از راگ پول را ارائه می‌دهند.
اگرچه این ربات‌ها توسعه و رشد امیدوارکننده‌ای را در فضای کریپتو نشان می‌دهند، اما کاربران باید از خطرات ذاتی مرتبط با استفاده از آنها، از جمله خطرات امنیت صندوق و قراردادهای هوشمند آگاه باشند. معامله گران تازه کار و باتجربه باید قبل از درگیر شدن با ربات های معاملاتی تلگرام، تحقیقات کاملی انجام دهند و اطمینان حاصل کنند که عملکرد ربات، قراردادهای هوشمند زیربنایی آن و خطرات مرتبط با آن را درک کرده‌اند.

بخوانید  استپن چیست؟ بررسی پروژه move to earn stepn

این موضوع حائز اهمیت است که ربات‌های تریدینگ معتبر و بررسی شده‌ای را انتخاب کنید، یا به طور ایده‌آل رباتی را انتخاب کنید که سابقه عملکرد آن‌ها قابل بررسی و تأیید باشد. مطلع ماندن در مورد به‌روزرسانی‌ها، مسائل احتمالی و شرکت فعال در بحث‌های جامعه می‌تواند به معامله گران کمک کند تا تجربه خود را بهینه کنند و خطرات احتمالی را در حین استفاده از این ابزارها به حداقل برسانند.

منبع مقاله : مشاهده سلب مسئولیت :

مسئولیت سرمایه‌گذاری در هر پروژه تماما بر عهده سرمایه‌گذاران آن است، محتوا ی این صفحه به معنای پیشنهاد سرمایه‌گذاری یا تایید پروژه موردنظر از سمت سایت ارزینجا نمی باشد

کلمات کلیدی : ربات تریدر ربات تریدر تلگرام ربات معاملاتی تلگرام

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607438

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها