تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
1

لورس :رسانه ایتسکا چیست؟

  • کد خبر : 2596966
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۸
لورس :رسانه ایتسکا چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رسانه ایتسکا چیست؟ چکیده : ایتسکا (itsca) معتبرترین وب‌سایت فعال در حوزه فارکس، کریپتوکارنسی (ارزهای دیجیتال) و بورس و همچنین بهترین منبع آموزش فارکس و معرفی بروکرهای فارکس در ایران است
معاملات فارکس با سرمایه کم و کسب سود بالا در مدت زمان کوتاهی، جذابیت زیادی برای هر کسی که به دنبال افزایش درآمد است، دارد! اما ورود به بازارهای مالی، به دانش تخصصی و نظم و انضباط زیادی نیاز دارد. خبر خوب این است که علاقمندان به بازارهای مالی با سایت ایتسکا می توانند به انواع آموزش ها در زمینه فارکس، بورس و کریپتوکارنسی دسترسی داشته باشند.
ایتسکا در یک نگاه ایتسکا یکی از معتبرترین منابع آموزش فارکس و معرفی بروکرها است که در سال ۱۳۹۵ شکل گرفت و وب‌سایت آن در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد. این وب‌سایت به مخاطبان خود اطلاعات دقیقی در مورد فارکس و بازارهای مالی می دهد. از آنجاییکه معامله گری، کاری بسیار پرریسک و خطرناک است، بنابراین انتخاب یک منبع درست برای آموزش استراتژی معاملاتی، اهمیت زیادی دارد.
معاملات فارکس در حقیقت فرآیند سفته بازی در قیمت ارز، برای کسب سود بالقوه است. بر اساس نرخ رایج کشورهای مختلف ارزهای متف..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رسانه ایتسکا چیست؟

رسانه ایتسکا چیست؟

چکیده : ایتسکا (itsca) معتبرترین وب‌سایت فعال در حوزه فارکس، کریپتوکارنسی (ارزهای دیجیتال) و بورس و همچنین بهترین منبع آموزش فارکس و معرفی بروکرهای فارکس در ایران است

معاملات فارکس با سرمایه کم و کسب سود بالا در مدت زمان کوتاهی، جذابیت زیادی برای هر کسی که به دنبال افزایش درآمد است، دارد! اما ورود به بازارهای مالی، به دانش تخصصی و نظم و انضباط زیادی نیاز دارد. خبر خوب این است که علاقمندان به بازارهای مالی با سایت ایتسکا می توانند به انواع آموزش ها در زمینه فارکس، بورس و کریپتوکارنسی دسترسی داشته باشند.

بخوانید  تحلیل بیت کوین | پیش بینی قیمت BTC

ایتسکا در یک نگاه

ایتسکا یکی از معتبرترین منابع آموزش فارکس و معرفی بروکرها است که در سال ۱۳۹۵ شکل گرفت و وب‌سایت آن در سال ۱۳۹۹ تاسیس شد. این وب‌سایت به مخاطبان خود اطلاعات دقیقی در مورد فارکس و بازارهای مالی می دهد. از آنجاییکه معامله گری، کاری بسیار پرریسک و خطرناک است، بنابراین انتخاب یک منبع درست برای آموزش استراتژی معاملاتی، اهمیت زیادی دارد.

معاملات فارکس در حقیقت فرآیند سفته بازی در قیمت ارز، برای کسب سود بالقوه است. بر اساس نرخ رایج کشورهای مختلف ارزهای متفاوتی وجود دارند. ارز خارجی به مبادله ارز یک کشور با کشور دیگر اشاره دارد؛ در حقیقت ارز خارجی واحد پول یک کشور را به کشور دیگر تبدیل می کند. ارزها به صورت جفت معامله می شوند، بنابراین با مبادله یک ارز با ارز دیگر، معامله گر در مورد افزایش یا کاهش ارزش یک ارز در برابر دیگری حدس می زند.

خدمات ایتسکا

رسانه ایتسکا در زمینه های آموزش فارکس، بورس، ارزهای دیجیتال، بیوگرافی تریدرها و کسب درآمد به کاربران خود خدمات ارائه می دهد. همچنین شما در این سایت می توانید به آخرین اخبار در زمینه بازارهای مالی، ویدئوها، مقالات و منابع آموزشی و بروز ترین اطلاعات درباره بهترین بروکرها، دسترسی داشته باشید.

بخوانید  حمله همه جانبه به بیت کوین؛ جنگ قدرت بین تمرکز و تمرکززدایی!

افرادی که بدون دانش کافی و کسب مهارت های لازم وارد بازارهای مالی می شوند، ضرر بیشتری متحمل شده و حتی ممکن است سرمایه خود را از دست بدهند. بنابراین با آموزش درست و دقیق می توان جلوی اینگونه اتفاقات را گرفت.

خدمات وب‌سایت ایتسکا
خدمات وب‌سایت ایتسکا

برای دستیابی به اینگونه آموزش های مفید، وبسایت ایتسکا بهترین انتخاب است. با شرکت در دوره های آموزش فارکس ایتسکا که شامل آموزش فارکس مقدماتی، آموزش فارکس متوسط و آموزش فارکس پیشرفته می باشد، می توانید استراتژی های معاملاتی را یاد بگیرید.

از دیگر خدمات مهم رسانه ایتسکا می توان برنامه فارکس را نام برد. این برنامه در واقع نرم افزار فارکس است. نرم افزاری که معامله گران با استفاده از آن می توانند در مورد بازارهای مالی اطلاعات زیادی به دست آورند. همچنین می توانید با عضویت در خبرنامه وب‌سایت ایتسکا، از جدیدترین اخبار حوزه فارکس باخبر شوید!

آموزش های سایت itsca-brokers.com

همانگونه که در مطالب بالا نیز گفته شد، سایت Itsca منابع آموزشی بسیار غنی در سایت خود ارائه می دهند که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت سرمایه در بازار فارکس
  • اصطلاحات فارکس
  • انتخاب بروکر مناسب برای افتتاح حساب
  • باز کردن حساب در بروکر فارکس
  • بهترین جفت ارز برای ترید
  • آخرین تحلیل های تکنیکال و بنیادی فارکس
بخوانید  قلع و قمع ماینرهای ایرانی همچنان ادامه دارد …

از دیگر آموزش های این وب‌سایت می توان به نحوه کندل‌خوانی، آموزش کامل پرایس اکشن، آموزش باینری آپشن، نحوه دریافت بونوس در فارکس و آموزش معاملات کپی‌تریدینگ اشاره کرد. لازم به ذکر است که برای ورود به بازار فارکس باید در یک بروکر ثبت‌نام و افتتاح حساب کرد. ایتسکا در سایت خود کارگزاری های معتبر و امن را به شما معرفی می کند. با مراجعه به بخش مقالات و وبلاگ این سایت می توانید با بروکرهای قانونی و رگوله دار آشنا شده و در مورد آنها اطلاعات کافی را به دست آورید.

ویدئوهای آموزشی وب‌سایت ایتسکا

در سایت ایتسکا ویدئوهای آموزشی متنوعی قرار داده می شود که در یوتیوب و آپارات نیز قابل دسترسی می باشند. ویدئوهای آموزشی این سایت شامل: آموزش ثبت‌نام در بهترین بروکرهای Forex، آموزش تحلیل و معامله گری، یادگیری استراتژی های معاملاتی، خرید و فروش رمز ارزها و ارزهای اصلی است. این ویدئوها به زبان ساده و قابل فهم بوده و همه افراد با هر اطلاعاتی می توانند از آنها استفاده کنند.

بخوانید  هشدار بسیار مهم! مراقب کلاهبرداری ها در توییتر باشید!
ایتسکا معتبرترین وب‌سایت آموزش فارکس
ایتسکا معتبرترین وب‌سایت آموزش فارکس

۳ نکته کلیدی درباره فارکس و بازارهای مالی

۱- برای فعالیت در فارکس و بازارهای مالی ابتدا باید اصطلاحات مربوط به این حوزه را بیاموزید. همچنین باید برای خود یک استراتژی معاملاتی تعیین کرده و مقدار سرمایه‌ای که می خواهید با آن کار کنید را نیز در نظر بگیرید. سپس در یک بروکر ثبت‌نام کرده و با یک حساب دمو، شروع به معامله کرده و ترید کردن را یاد بگیرید. بعد از اینکه مطمئن شدید به طور کامل به بازارهای مالی آشنا هستید و می توانید سرمایه خود را مدیریت کنید، می توانید یک حساب واقعی باز کنید.

۲- برای فعالیت در بازار فارکس باید یک حساب معاملاتی با سرمایه معقول داشته باشید. سعی کنید در هر معامله فقط ۵ درصد از سرمایه خود را وارد معامله کنید. این موضوع را نیز در نظر بگیرید که قرار نیست هر روز معامله کنید، بلکه باید با برنامه و با دقت معامله کنید. یک تریدر حرفه ای نسبت به رفتار بازار عکس‌العمل نشان می دهد و قرار نیست بازار را پیش بینی کند. یک معامله‌گر باید برای خود یک استراتژی معاملاتی داشته باشد، همین و بس!

بخوانید  ارز فلوکی floki چیست؟

۳- یکی از دلایل اصلی از دست دادن سرمایه در فارکس این است که تریدرها یک اشتباه را چندین بار تکرار می کنند. از موارد مهم از دست دادن سرمایه در فارکس، قرار ندادن حد ضرر و حد سود، نداشتن استراتژی معاملاتی و طمع زیاد می باشد! شما با کمک سایت ایتسکا می توانید همه این موارد را یاد گرفته و جلوی ضرر و اشتباهات را بگیرید.

راه های تماس با ایتسکا

برای ارتباط با مشاوران و متخصصان تیم ایتسکا می توانید این وب‌سایت را در صفحات اجتماعی زیر دنبال کنید:

  • فیسبوک: itscabrokers
  • توئیتر: tradehouseofir1
  • تلگرام: itscabrokers
  • اینستاگرام: itsca_brokers

همچنین می توانید از طریق شماره تماس ۰۰۹۰۵۵۱۶۸۸۵۳۹۰ با پشتیبانی این تیم در واتساپ، در ارتباط باشید.

سوالات متداول

۱- بازار فارکس چیست؟

بازار ارز که به عنوان فارکس یا FX نیز شناخته می شود یک بازار جهانی برای مبادله ارزهای ملی است. به دلیل گستردگی تجارت بازرگانی و مالی در سرتاسر جهان، بازارهای فارکس معمولاً بزرگترین و نقدشونده ترین بازارهای دارایی در جهان هستند. ارزها در برابر یکدیگر به صورت جفت ارز معامله می شوند.

بخوانید  ایردراپ جدید آپتیمیزم | شرایط دریافت ایردراپ آپتیمیزم چیست؟

۲- چه کسی بازار فارکس را کنترل می کند؟

بازار فارکس غیرمتمرکز است به این معنا که هیچ مقام واحدی، مانند یک آژانس بین المللی یا دولت، آن را کنترل نمی کند. بازیگران اصلی در بازار دولت ها (معمولاً از طریق بانک های مرکزی آنها) و بانک های تجاری هستند.

۳- کریپتو یا فارکس کدام بهتر است؟

بازار فارکس در مقایسه با دارایی های دیجیتالی مانند ارز دیجیتال، دسترسی بیشتری را فراهم می کند. با فارکس و کارگزاری های معتبر معرفی شده در سایت ایتسکا، می توانید بیش از ۸۰ جفت ارز مبادله ای موجود در سراسر جهان را معامله کنید. این ارزها شامل جفت های اصلی مانند AUD/USD، EUR/CHF و EUR/GBP می شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2596966

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها