تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
0

لورس :رشد در انتظار دوج‌کوین؟

  • کد خبر : 2635778
  • ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴
لورس :رشد در انتظار دوج‌کوین؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

راه‌اندازی صفحه پرداخت اختصاصی اپلیکیشن X رشد در انتظار دوج‌کوین؟ بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : پلتفرم ایکس (توییتر سابق) که به گفته ایلان ماسک (Elon Musk) قرار است به یک اپلیکیشن‌ همه‌کاره تبدیل شود، حساب کاربری مخصوص سرویس پرداخت خود را ایجاد کرده و با ایجاد گمازنی‌‌های فراوان در بازار کریپتو به رشد قیمت دوج کوین کمک کرده است. به نقل از کوین‌تلگراف، پلتفرم ایکس قرار است تا اواسط۲۰۲۴ سرویس پرداخت درون‌برنامه‌ای خود به اسم «XPayments» را راه‌اندازی کند؛ اما هنوز مشخص نشده است که از رمزارزها هم پشتیبانی می‌کند یا خیر. حساب کاربری XPayments هنوز هیچ پستی منتشر نکرده، اما نشان طلایی آن نشان می‌دهد یک حساب کاربری تاییدشده است. علاوه بر این، تصویر نمایه آن هم از نماد پلتفرم ایکس گرفته شده که نشان می‌دهد با این شبکه اجتماعی ارتباط دارد. میسون ورسلویس (Mason Versluis)، تحلیلگر بازار کریپتو، در واکنش به این اتفاق اعلام کرد به آینده رمزارزهایی که حرف اول آنها با ایکس (X) شروع می‌شود، خوش‌بین است. او ادامه داد: پس پلتفرم ایکس می‌خواهد سرویس XPayments را راه‌اندازی کند. فکر می‌کنم آنها از رمز..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

راه‌اندازی صفحه پرداخت اختصاصی اپلیکیشن X

رشد در انتظار دوج‌کوین؟ بزرگنمایی متن خبر میهن بلاک‌چین : پلتفرم ایکس (توییتر سابق) که به گفته ایلان ماسک (Elon Musk) قرار است به یک اپلیکیشن‌ همه‌کاره تبدیل شود، حساب کاربری مخصوص سرویس پرداخت خود را ایجاد کرده و با ایجاد گمازنی‌‌های فراوان در بازار کریپتو به رشد قیمت دوج کوین کمک کرده است. به نقل از کوین‌تلگراف، پلتفرم ایکس قرار است تا اواسط۲۰۲۴ سرویس پرداخت درون‌برنامه‌ای خود به اسم «XPayments» را راه‌اندازی کند؛ اما هنوز مشخص نشده است که از رمزارزها هم پشتیبانی می‌کند یا خیر.

حساب کاربری XPayments هنوز هیچ پستی منتشر نکرده، اما نشان طلایی آن نشان می‌دهد یک حساب کاربری تاییدشده است. علاوه بر این، تصویر نمایه آن هم از نماد پلتفرم ایکس گرفته شده که نشان می‌دهد با این شبکه اجتماعی ارتباط دارد. میسون ورسلویس (Mason Versluis)، تحلیلگر بازار کریپتو، در واکنش به این اتفاق اعلام کرد به آینده رمزارزهایی که حرف اول آنها با ایکس (X) شروع می‌شود، خوش‌بین است. او ادامه داد: پس پلتفرم ایکس می‌خواهد سرویس XPayments را راه‌اندازی کند. فکر می‌کنم آنها از رمزارزهایی که اولشان X دارد، پشتیبانی می‌کنند. مثل ریپل (XRP)، استلار (XLM)، ایکس دی‌سی‌نتورک (XDC)، XYO و …دوست دارم ببینم که پلتفرم ایکس از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. ایلان ماسک جهان را تغییر بده و با این کار کمیسیون بورس آمریکا و بانک‌ها را به چالش بکش. فروشگاه کالای شرکت تسلا که متعلق به ایلان ماسک است، برای فروش برخی از محصولاتش از دوج‌کوین پشتیبانی می‌کند.

خود ایلان ماسک هم بارها از این رمزارز پشتیبانی کرده است. به همین خاطر، بسیاری از تحلیلگران معتقدند اگر پلتفرم ایکس از پرداخت‌های کریپتویی پشتیبانی کند، به احتمال زیاد از DOGE هم حمایت می‌کند. ماسک بارها در مصاحبه‌هایش و همچنین در پلتفرم ایکس از دوج کوین حمایت کرده و به باور تحلیلگران بازار کریپتو، برای پروژه‌های خود از DOGE استفاده می‌کند. در ۲۴اکتبر۲۰۲۳ (۲ آبان) حساب کاربری پلتفرم ایکس، یک میم را منتشر کرد که نشان می‌داد سگی به یک تماس تلفنی پاسخ می‌دهد. بسیار از طرفداران دوج کوین باور داشتند منظور از این سگ نماد DOGE است.

با این حال تحلیلگری به اسم «Tokenicer» اعلام کرده است: به نظر می‌رسد پلت‌فرم ایکس اخیرا پرداخت‌های مربوط به محتواهای صنعت کریپتو را کاهش داده است. چند ماه پیش ۴۰ تا ۷۰ دلار می‌گرفتم؛ اما اخیرا فقط ۱۶دلار دریافت کردم. حتی اگر یک سنت هم به‌خاطر کارم دریافت کنم، خوشحال می‌شوم؛ اما حس می‌کنم محتواهای کریپتویی در مقایسه با ماه‌های قبل «مخفی‌تر» شده‌اند.با این حال، سیستم پرداخت پلتفرم ایکس بر اساس ایمپرشن‌هایی است که تولیدکنندگان محتوا به دست می‌آورند و این احتمال وجود دارد که ایمپرشن حساب کاربری Tokenicer با گذشت زمان کاهش یافته باشد.

بعد از اینکه ماسک پلتفرم ایکس را در آوریل۲۰۲۲ (فروردین ۱۴۰۱) خریداری کرد، تحلیلگران زیادی با توجه به مصاحبه‌های او اعلام کردند این شبکه اجتماعی سریعا به یک پلتفرم کاملا جدید تبدیل می‌شود و از رمزارزها پشتیبانی می‌کند. همان‌طور که پیش از این گزارش دادیم، ایلان ماسک در گذشته اعلام کرده بود پلتفرم ایکس قرار است از تمام حوزه‌های مالی بدون نیاز به حساب بانکی پشتیبانی کند.

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

  • اینستاگرم
  • تلگرام
  • ایکس
  • لینکدین
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2635778

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها