تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :رشد قیمت چین لینک همزمان با افزایش فعالیت‌های شبکه؛ مقاومت ۷ دلاری شکسته می‌شود؟

  • کد خبر : 2613504
  • ۲۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
لورس :رشد قیمت چین لینک همزمان با افزایش فعالیت‌های شبکه؛ مقاومت ۷ دلاری شکسته می‌شود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقهاز زمان سقوط بازار ارزهای دیجیتال در ۱۷ اوت، چین لینک (LINK) در یک مسیر پر فراز و نشیب در حرکت بوده، و قیمت آن در تلاش برای عبور از سطح حمایت ۵٫۹۰ دلاری است. با این حال، داده‌های درون زنجیره‌ای اخیر، خوش‌بینی را در میان سرمایه‌گذاران چین لینک برانگیخته است؛ زیرا فعالیت شبکه افزایش قابل‌ توجهی را تجربه کرده است.
در این مطلب رمزارز نیوز، جزئیات عملکرد اخیر چین لینک را بررسی خواهیم کرد و به این موضوع می‌پردازیم که آیا افزایش کاربران جدید و فعالیت شبکه می‌تواند به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت شود یا خیر.
تحرکات قیمتی اخیر، رشد شبکه و جذب کاربر جدید روز دوشنبه، ۱۱ سپتامبر، چین لینک شاهد کاهش قیمت بود و به زیر ۵٫۸۰ دلار سقوط کرد. این کاهش به دنبال دوره‌ای از هیجان ایجاد شد که توسط آزمایش‌های موفقیت‌آمیز توکنیزه‌‌سازی با همکاری شبکه سوئیفت (SWIFT) ایجاد شد. متأسفانه، سرمایه‌گذاران بزرگ، یا همان نهنگ‌ها روند اولیه خود در خرید چین لینک را حفظ نکردند، که منجر به برگشت قیمت شد.
علی‌رغم افت قیمت، چین لینک افزایش غیرمنتظره‌ای را در جذب کاربران جدید تجربه کرد. بر اساس داده‌ه..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۴ دقیقه

از زمان سقوط بازار ارزهای دیجیتال در ۱۷ اوت، چین لینک (LINK) در یک مسیر پر فراز و نشیب در حرکت بوده، و قیمت آن در تلاش برای عبور از سطح حمایت ۵٫۹۰ دلاری است. با این حال، داده‌های درون زنجیره‌ای اخیر، خوش‌بینی را در میان سرمایه‌گذاران چین لینک برانگیخته است؛ زیرا فعالیت شبکه افزایش قابل‌ توجهی را تجربه کرده است.

در این مطلب رمزارز نیوز، جزئیات عملکرد اخیر چین لینک را بررسی خواهیم کرد و به این موضوع می‌پردازیم که آیا افزایش کاربران جدید و فعالیت شبکه می‌تواند به طور بالقوه منجر به افزایش قیمت شود یا خیر.

تحرکات قیمتی اخیر، رشد شبکه و جذب کاربر جدید

روز دوشنبه، ۱۱ سپتامبر، چین لینک شاهد کاهش قیمت بود و به زیر ۵٫۸۰ دلار سقوط کرد. این کاهش به دنبال دوره‌ای از هیجان ایجاد شد که توسط آزمایش‌های موفقیت‌آمیز توکنیزه‌‌سازی با همکاری شبکه سوئیفت (SWIFT) ایجاد شد. متأسفانه، سرمایه‌گذاران بزرگ، یا همان نهنگ‌ها روند اولیه خود در خرید چین لینک را حفظ نکردند، که منجر به برگشت قیمت شد.

بخوانید  تحلیل روزانه بایننس کوین BNB (آخرین آپدیت ۱۵ فروردین ۱۴۰۳)

علی‌رغم افت قیمت، چین لینک افزایش غیرمنتظره‌ای را در جذب کاربران جدید تجربه کرد. بر اساس داده‌های درون زنجیره‌ای گلس‌نود، ۸۱۷ آدرس کیف پول چین لینک جدید در ۱۱ سپتامبر ایجاد شد. این امر نشان‌دهنده افزایش خیره‌کننده ۷۵ درصدی نسبت به ۴۶۷ آدرس ثبت‌شده در ۹ سپتامبر است. آخرین باری که چین لینک شاهد چنین افزایشی در آدرس‌های جدید خود بود، درست قبل از سقوط بازار در ۱۷ اوت رخ داد.chainlink-price-network-activity-spikes

رشد شبکه یک شاخص حیاتی است که تعداد روزانه کیف پول‌های جدید ایجاد‌شده در یک شبکه بلاکچین را ردیابی می‌کند. به طور معمول، افزایش در جذب کاربر نشان‌دهنده تقاضای تازه برای یک رمزارز است. وقتی این اتفاق در طول یک روند نزولی قیمت رخ می‌دهد، به طور بالقوه می‌تواند به یک ارز دیجیتال کمک کند تا روند نزولی خود را معکوس کند.

اگر این کاربران جدید به جامعه چین لینک موجود بپیوندند و به افزایش تراکنش‌ها در روزهای آینده کمک کنند، ممکن است مومنتوم لازم را برای خروج LINK از روند نزولی فعلی خود فراهم کند.

بخوانید  چه میزان جریان سرمایه مارکت کپ بیت کوین را ۱ دلار تغییر می‌شود؟

شرکت‌کنندگان موجود و فعالیت شبکه

جالب اینجاست که به نظر می‌رسد فعالیت شبکه چین لینک در حال تشدید است و نشان می‌دهد که این پروژه می‌تواند در آینده نزدیک کشش بیشتری را در جذب کاربر و فعالیت‌ها تجربه کند. در ۱۱ سپتامبر، تعداد آدرس‌های فعال روزانه چین لینک برای اولین بار از ۱۸ اوت از مرز ۲۷۰۰ عبور کرد.

شاخص آدرس‌های فعال، نرخ مشارکت کاربران موجود در شبکه بلاکچین را با جمع‌آوری تعداد آدرس‌های کیف پول منحصربه‌فرد که روزانه تراکنش‌ها را انجام می‌دهند، اندازه‌گیری می‌کند. این داده‌ها نشان می‌دهند در حالی که سرمایه‌گذاران بزرگ ممکن است فشار خرید خود را کاهش داده باشند، سرمایه‌گذاران خرد برای جلوگیری از ضررهای قابل توجه وارد عمل شده‌اند.chainlink-price-network-activity-spikes

علاوه بر این، همبستگی بین حرکات اخیر قیمتی چین لینک و تغییرات در آدرس‌های فعال نمایان شده است. اگر این روند ادامه یابد، دارندگان چین لینک ممکن است دلیلی برای پیش‌بینی افزایش احتمالی در روزهای آینده داشته باشند.

بخوانید  قانون پنهانی و ضد کریپتویی SEC فاش شد

پیش‌بینی قیمت و موانع پیش‌ رو

از منظر داده‌های درون زنجیره‌ای، افزایش فعالیت شبکه می‌تواند شتاب مورد نیاز برای بازیابی سطح قیمت ۷ دلار را در هفته‌های آینده به گاوهای چین لینک ارائه دهد. داده‌های جهانی ورودی/خروجی پول حول قیمت (GIOM) بیشتر از این احساس صعودی پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر، ۶۸۲۷۰ آدرس دارای ۵۴۷ میلیون چین لینک با میانگین قیمت خرید ۶٫۵۰ دلار هستند. با این حال، اگر افزایش مداوم در فعالیت شبکه شتاب قیمتی کافی ایجاد کند، قیمت چین لینک به طور بالقوه می‌تواند از سطح مقاومت ۶٫۵۰ دلار عبور کند و تا رسیدن به ۱۰ دلار با حداقل مقاومت مواجه شود.chainlink-price-network-activity-spikes

از طرف دیگر، اگر احساسات منفی همچنان در بازار آلت کوین‌ها حاکم باشد، خرس‌ها ممکن است قیمت چین لینک را به زیر ۵ دلار سوق دهند. با این وجود، ۲۷۷۰۰ آدرس، ۲۵٫۶ میلیون چین لینک را با حداکثر قیمت ۵٫۷۴ دلار خریداری کرده‌اند که در صورت تلاش برای پوشش ریسک موقعیت‌های خود، می‌تواند سطح حمایتی قابل توجهی باشد.

بخوانید  آخر این هفته در کریپتو چه گذشت؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رشد قیمت چین لینک همزمان با افزایش فعالیت‌های شبکه؛ مقاومت ۷ دلاری شکسته می‌شود؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2613504

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها