تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :رشد مداوم محبوبیت سولانا در میان توسعه‌دهندگان

  • کد خبر : 2634301
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۱۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش قابل توجه ۵۰۰ درصدی در آگهی‌های استخدامی، سولانا در حال تجربه‌ی رشدی سریع در جامعه‌ی توسعه‌دهندگان خود است. علاوه بر این، این پلتفرم در جستجوهای گوگل نیز پیشتاز است.
خلاصهٔ خبر
لیست مشاغل سولانا به لطف حفظ بهتر توسعه‌دهندگان، ۵۰۰٪ رشد کرد. علیرغم چالش‌های اولیه، سولانا به عنوان دومین اکوسیستم بزرگ از اتریوم در جستجوهای گوگل پیشی گرفت. سولانا، دومین اکوسیستم بزرگ از لحاظ فعالیت توسعه‌دهندگان، در سال ۲۰۲۳ رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد. توکن بومی SOL عملکرد خوبی داشت و جامعه‌ی توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی لایه‌ی ۱ به‌صورت مداوم در تلاش برای بهبود این شبکه بوده‌اند. فعالیت توسعه‌دهندگان از ۳۱% به بیش از ۵۰% در سه ماه افزایش یافت که به دلیل بهبود جذب داخلی و جذابیت اکوسیستم است.
گزارش اخیر بنیاد سولانا بر حفظ توسعه‌دهندگان متعهد برای سه ماه متوالی متمرکز بود. هر شش ماه، ۴۰۰ تا ۵۰۰ توسعه‌دهنده به اکوسیستم ملحق می‌شوند که منجر به افزایش ۵۰۰ درصدی فهرست‌های شغلی و آگهی‌های استخدامی شده است. داده‌های GitHub نشان می‌دهد که تعداد توسعه‌دهندگان فعال ماهانه، بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ در سال ۲۰۲۳ متغی..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

با افزایش قابل توجه ۵۰۰ درصدی در آگهی‌های استخدامی، سولانا در حال تجربه‌ی رشدی سریع در جامعه‌ی توسعه‌دهندگان خود است. علاوه بر این، این پلتفرم در جستجوهای گوگل نیز پیشتاز است.

خلاصهٔ خبر

  • لیست مشاغل سولانا به لطف حفظ بهتر توسعه‌دهندگان، ۵۰۰٪ رشد کرد.
  • علیرغم چالش‌های اولیه، سولانا به عنوان دومین اکوسیستم بزرگ از اتریوم در جستجوهای گوگل پیشی گرفت.

سولانا، دومین اکوسیستم بزرگ از لحاظ فعالیت توسعه‌دهندگان، در سال ۲۰۲۳ رشد قابل‌توجهی را تجربه کرد. توکن بومی SOL عملکرد خوبی داشت و جامعه‌ی توسعه‌دهندگان این شبکه‌ی لایه‌ی ۱ به‌صورت مداوم در تلاش برای بهبود این شبکه بوده‌اند. فعالیت توسعه‌دهندگان از ۳۱% به بیش از ۵۰% در سه ماه افزایش یافت که به دلیل بهبود جذب داخلی و جذابیت اکوسیستم است.

گزارش اخیر بنیاد سولانا بر حفظ توسعه‌دهندگان متعهد برای سه ماه متوالی متمرکز بود. هر شش ماه، ۴۰۰ تا ۵۰۰ توسعه‌دهنده به اکوسیستم ملحق می‌شوند که منجر به افزایش ۵۰۰ درصدی فهرست‌های شغلی و آگهی‌های استخدامی شده است. داده‌های GitHub نشان می‌دهد که تعداد توسعه‌دهندگان فعال ماهانه، بین ۲۵۰۰ تا ۳۰۰۰ در سال ۲۰۲۳ متغیر بوده است.

بنیاد سولانا بخش‌های آزمایش و رفع اشکال را به‌عنوانبخش‌هایی که نیاز به بهبود دارند معرفی کرده است. علیرغم اینکه اکوسیستم سولانا نسبتاً جوان است، از زمان راه‌اندازی بتای شبکه‌ی اصلی در مارس ۲۰۲۰، به سرعت به دومین اکوسیستم بزرگ توسعه‌دهندگان فعال ماهانه تبدیل شد.

این رشد نتیجه‌ی عوامل مختلفی است و مشخص کردن دلیل اصلی برای پیوستن اکثر توسعه‌دهندگان چالش برانگیز است. از زمان راه‌اندازی بتای شبکه‌ی اصلی، بنیاد سولانا ابتکاراتی را سازماندهی یا تامین مالی کرده که هدف همه‌ی آن‌ها گسترش اکوسیستم توسعه‌دهندگان است.

سولانا که با چالش‌های مرتبط با فروپاشی FTX مواجه بود، بازگشت چشمگیری داشت و رشد ۸۰۰ درصدی را در سال گذشته تجربه کرد. توکن SOL اکنون جایگاه پنجم را در میان دارایی‌های کریپتو دارد. محصولات مرتبط با سولانا ۱۶۷ میلیون دلار ورودی خالص جذب کرده‌اند که ۸۹ میلیون دلار از ورودی خالص شبکهٔ اتریوم بیشتر بوده است. نکتهٔ قابل‌توجه دیگر این است که جستجوهای سولانا در گوگل در ماه دسامبر از اتریوم پیشی گرفت و در اسپانیا و فیلیپین به اوج محبوبیت رسید.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته رشد مداوم محبوبیت سولانا در میان توسعه‌دهندگان اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634301

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها