تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :رشد و تسلط خیره کننده ۵۵۰ درصدی LOOM در Upbit

  • کد خبر : 2624061
  • ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۰
لورس :رشد و تسلط خیره کننده ۵۵۰ درصدی LOOM در Upbit
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رشد و تسلط خیره کننده ۵۵۰ درصدی LOOM در Upbit به گزارش زوم ارز،
قیمت LOOM تنها در سه هفته ۵۵۰ درصد افزایش یافت. معاملات لحظه ای LOOM/KRW Upbit با ۳۶۰ میلیون دلار، ۵۳.۸ درصد از کل حجم را پوشش می دهد. حجم معاملات آتی ۲۴ ساعته Loom Network به ۲.۴ میلیارد دلار می رسد. شبکه Loom، یک پلتفرم عملیات بازی، با افزایش قیمت خیره کننده ۵۵۰ درصدی در کمتر از یک ماه، توجه جهان ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این صعود چشمگیر، LOOM را کاملاً در کانون توجه قرار می‌دهد و معامله‌گران و سرمایه‌گذاران مشتاق به درک پویایی این روند صعودی هستند.
یکی از عوامل مهم در این افزایش، معاملات نقطه ای LOOM/KRW در Upbit است که حجم عظیمی از ۳۶۰ میلیون دلار را گزارش کرده است. به طور شگفت انگیزی، این رقم ۵۳.۸ درصد از کل حجم معاملات LOOM را تشکیل می دهد که بر نقش تأثیرگذار بورس کره جنوبی در این روند صعودی تأکید می کند.
قیمت LOOM در ۳ هفته گذشته ۵۵۰ درصد افزایش یافته است. حجم معاملات نقطه ای Upbit LOOM/KRW 360 میلیون دلار است که ۵۳.۸ درصد از کل معاملات را تشکیل می دهد. حجم معاملات آتی LOOM در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۴ می..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رشد و تسلط خیره کننده ۵۵۰ درصدی LOOM در Upbit

به گزارش زوم ارز،

  • قیمت LOOM تنها در سه هفته ۵۵۰ درصد افزایش یافت.
  • معاملات لحظه ای LOOM/KRW Upbit با ۳۶۰ میلیون دلار، ۵۳.۸ درصد از کل حجم را پوشش می دهد.
  • حجم معاملات آتی ۲۴ ساعته Loom Network به ۲.۴ میلیارد دلار می رسد.

شبکه Loom، یک پلتفرم عملیات بازی، با افزایش قیمت خیره کننده ۵۵۰ درصدی در کمتر از یک ماه، توجه جهان ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است. این صعود چشمگیر، LOOM را کاملاً در کانون توجه قرار می‌دهد و معامله‌گران و سرمایه‌گذاران مشتاق به درک پویایی این روند صعودی هستند.

یکی از عوامل مهم در این افزایش، معاملات نقطه ای LOOM/KRW در Upbit است که حجم عظیمی از ۳۶۰ میلیون دلار را گزارش کرده است. به طور شگفت انگیزی، این رقم ۵۳.۸ درصد از کل حجم معاملات LOOM را تشکیل می دهد که بر نقش تأثیرگذار بورس کره جنوبی در این روند صعودی تأکید می کند.

قیمت LOOM در ۳ هفته گذشته ۵۵۰ درصد افزایش یافته است. حجم معاملات نقطه ای Upbit LOOM/KRW 360 میلیون دلار است که ۵۳.۸ درصد از کل معاملات را تشکیل می دهد. حجم معاملات آتی LOOM در ۲۴ ساعت گذشته به ۲.۴ میلیارد دلار رسید. Loom Network یک پلت فرم عامل بازی است.…

— Wu Blockchain (@WuBlockchain) 13 اکتبر ۲۰۲۳

با افزایش شور و شوق، حجم معاملات آتی LOOM در ۲۴ ساعت گذشته به رقم شگفت انگیز ۲.۴ میلیارد دلار رسید. این اعداد نه تنها نشان دهنده یک حرکت قوی برای LOOM هستند، بلکه به علاقه و اعتماد فزاینده سرمایه گذاران به پتانسیل شبکه Loom اشاره می کنند.

اما شبکه Loom دقیقاً چیست؟ در درجه اول، این یک پلتفرم عملیاتی است که برای بازی ها طراحی شده است و محیطی مقیاس پذیر و سازگار با توسعه دهندگان را ارائه می دهد. همانطور که صنعت بازی به گسترش خود ادامه می دهد، پلتفرم هایی مانند شبکه Loom که شکاف بین بازی و بلاک چین را پر می کند، حتی محوری تر می شوند. افزایش اخیر قیمت ممکن است گواهی باشد بر این که بازار ارزش پیشنهادی پلتفرم را در این بخش پررونق به رسمیت می شناسد.

منبع: cryptonewsland.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2624061

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها