تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :رشد ۲۱ درصدی ارزش بازار تتر در سال ۲۰۲۳

  • کد خبر : 2634302
  • ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۷:۱۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل‌کوین تتر اکنون با عرضهٔ بیش از ۹۵ میلیارد توکن، ۷۱% از سهم بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار دارد.
خلاصهٔ خبر
بنیاد تتر، ناشر استیبل‌کوین USDT، سهم بازار جهانی خود را از ۵۰% به ۷۱% در سال ۲۰۲۳ افزایش داد و اکنون بیش از دو سوم عرضه‌ی استیبل‌کوین‌ها را در اختیار دارد. ارزش بازار تتر در سال ۲۰۲۳ حدود ۲۱% رشد کرده‌ و بیش از ۷۰% از استیبل‌کوین‌های در گردش را تشکیل می‌دهد. طبق گزارش The Block، تسلط این تتر بر بازار استیبل کوین‌ها در سال اخیر از ۵۰% به ۷۱% افزایش یافته است. تتر اخیراً با بیش از ۹۵ میلیارد استیبل‌کوین در گردش، به نقطه‌ی عطفی بزرگ دست یافته است. این میزان از تولید ناخالص داخلی کشورهایی مانند گواتمالا و بلغارستان بیشتر است. در مقایسه، توکن USDC با ۲۷ میلیارد توکن در گردش، نسبت به ۴۸ میلیارد آن در ابتدای سال ۲۰۲۳ کاهش قابل توجهی دارد.
مدیر ارشد فناوری جدید تتر، پائولو آردوینو که در ماه دسامبر این مسئولیت را بر عهده گرفت، اکنون از نزدیک با مجریان قانون و قانون‌گذاران همکاری می‌کند. آردوینو تتر را در کیف‌پول‌های تحریم شده توسط اداره‌ی کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده (..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

استیبل‌کوین تتر اکنون با عرضهٔ بیش از ۹۵ میلیارد توکن، ۷۱% از سهم بازار استیبل کوین‌ها را در اختیار دارد.

خلاصهٔ خبر

  • بنیاد تتر، ناشر استیبل‌کوین USDT، سهم بازار جهانی خود را از ۵۰% به ۷۱% در سال ۲۰۲۳ افزایش داد و اکنون بیش از دو سوم عرضه‌ی استیبل‌کوین‌ها را در اختیار دارد.

ارزش بازار تتر در سال ۲۰۲۳ حدود ۲۱% رشد کرده‌ و بیش از ۷۰% از استیبل‌کوین‌های در گردش را تشکیل می‌دهد. طبق گزارش The Block، تسلط این تتر بر بازار استیبل کوین‌ها در سال اخیر از ۵۰% به ۷۱% افزایش یافته است. تتر اخیراً با بیش از ۹۵ میلیارد استیبل‌کوین در گردش، به نقطه‌ی عطفی بزرگ دست یافته است. این میزان از تولید ناخالص داخلی کشورهایی مانند گواتمالا و بلغارستان بیشتر است. در مقایسه، توکن USDC با ۲۷ میلیارد توکن در گردش، نسبت به ۴۸ میلیارد آن در ابتدای سال ۲۰۲۳ کاهش قابل توجهی دارد.

مدیر ارشد فناوری جدید تتر، پائولو آردوینو که در ماه دسامبر این مسئولیت را بر عهده گرفت، اکنون از نزدیک با مجریان قانون و قانون‌گذاران همکاری می‌کند. آردوینو تتر را در کیف‌پول‌های تحریم شده توسط اداره‌ی کنترل دارایی‌های خارجی ایالات متحده (OFAC) مسدود می‌کند و همچنین به سازمان‌های مجری قانون کمک می‌کند تا با استفاده از این پلتفرم آدرس‌های موردنظر خود را مسدود کنند. این رویکرد با مدیریت قبلی تفاوت بسیاری دارد. با رشد قابل توجه و تغییرات استراتژیک، تتر اکنون نیروی پیشرو در بازار استیبل‌کوین‌ها است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

نوشته رشد ۲۱ درصدی ارزش بازار تتر در سال ۲۰۲۳ اولین بار در مجله نوبیتکس. پدیدار شد.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2634302

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها