تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
1

لورس :رشد ۳۰۰ درصدی قیمت توکن سایبر کانکت (CYBER) در یک هفته

  • کد خبر : 2606109
  • ۱۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
لورس :رشد ۳۰۰ درصدی قیمت توکن سایبر کانکت (CYBER) در یک هفته
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رشد ۳۰۰ درصدی قیمت توکن سایبر کانکت (CYBER) در یک هفته طبق اطلاعات CoinGecko، توکن CYBER از «شبکه اجتماعی وب ۳ (Web3)» شرکت CyberConnect، مارکت کپ ۱۱۳ میلیون دلاری دارد و قیمت آن در هفته گذشته حدود ۳ برابر شده و در بازاری که آخر هفته گذشته با کاهش شدید قیمت بیت کوین همراه بود یکی از بیشترین رشدها را ثبت کرده است. حجم معاملات آن نیز در کنار رشدی که داشته به سرعت افزایش یافته است. در حدود ۲۲۵ میلیون دلار از این توکن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در صرافی‌های کریپتویی دست به دست شده، که تقریباً ۱۰ برابر بیشتر از حجم ۳۰ میلیون دلاری آن در روز دوشنبه است. داده‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران بیش از ۲۰۰۰٪ برای خرید این توکن‌ها در معاملات مارجین هزینه می‌کنند.
به گزارش والکس و به نقل از coindesk، شرکت CyberConnect به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که برنامه‌های مرتبط با هویت دیجیتال، محتوا و ارتباط با دوستان را در بلاک چین ایجاد کنند. این شرکت CyberGraph، یک قرارداد هوشمند برای ثبت محتوا و ارتباطات اجتماعی کاربران و CyberID، یک توکن ERC-721 که نمایانگر یک شناسه منحصر به فرد برای حساب‌های کاربری در..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رشد ۳۰۰ درصدی قیمت توکن سایبر کانکت (CYBER) در یک هفته

طبق اطلاعات CoinGecko، توکن CYBER از «شبکه اجتماعی وب ۳ (Web3)» شرکت CyberConnect، مارکت کپ ۱۱۳ میلیون دلاری دارد و قیمت آن در هفته گذشته حدود ۳ برابر شده و در بازاری که آخر هفته گذشته با کاهش شدید قیمت بیت کوین همراه بود یکی از بیشترین رشدها را ثبت کرده است. حجم معاملات آن نیز در کنار رشدی که داشته به سرعت افزایش یافته است. در حدود ۲۲۵ میلیون دلار از این توکن‌ها طی ۲۴ ساعت گذشته در صرافی‌های کریپتویی دست به دست شده، که تقریباً ۱۰ برابر بیشتر از حجم ۳۰ میلیون دلاری آن در روز دوشنبه است. داده‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران بیش از ۲۰۰۰٪ برای خرید این توکن‌ها در معاملات مارجین هزینه می‌کنند.

بیشترین مبالغ پرداخت شده در مارجین

به گزارش والکس و به نقل از coindesk، شرکت CyberConnect به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد که برنامه‌های مرتبط با هویت دیجیتال، محتوا و ارتباط با دوستان را در بلاک چین ایجاد کنند. این شرکت CyberGraph، یک قرارداد هوشمند برای ثبت محتوا و ارتباطات اجتماعی کاربران و CyberID، یک توکن ERC-721 که نمایانگر یک شناسه منحصر به فرد برای حساب‌های کاربری در اکوسیستم CyberConnect است را نیز ارائه می‌دهد.

بخوانید  استیکینگ کاردانو چیست و چگونه از آن کسب درآمد کنیم؟

فاندینگ ریت (Funding rate) – پرداخت‌های دوره‌ای که معامله‌گران در بازارهای آتی دائمی به طرف مقابل خود پرداخت می‌کنند – این توکن در مقیاس سالانه تا ۲۱۹۰٪ در Bybit و Bitget و تا حداکثر ۱۵۰۰٪ در بایننس افزایش یافته است. فاندینگ ریت مثبت CYBER نشان‌دهنده این است که سوداگران نسبت به آن خوش‌بین هستند و معامله‌گران روی آن پوزیشن لانگ باز می‌کنند. حدود ۷۴٪ از حجم معاملات کلی CYBER در بایننس انجام شده است. پس از آن نیز صرافی کره‌ای UpBit قرار گرفته که ۷۰ میلیون دلار از این توکن در آن معامله شده است.

برچسب هاآلت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2606109

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها