تاریخ : شنبه, ۲۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 11 May , 2024
0

لورس :رشد ۱۲ درصدی و سقوط پس از آن؛ شایعات XRP

  • کد خبر : 2630567
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت XRP پس از انتشار اخبار جعلی در مورد ثبت نام بلک‌راک برای راه‌اندازی ETF ریپل به سرعت رشدی ۱۲ درصدی را تجربه کرد. اما با تکذیب این اخبار توسط بلک‌راک، قیمت XRP به ارزش قبلی خود سقوط کرد.
خلاصه‌ی خبر در اخباری اشتباه، بلک‌راک محصول iShares XRP Trust را برای ETF نقطه‌ای XRP ثبت کرد. XRP در عرض ۳۰ دقیقه پس از انتشار این خبر، ۱۲% افزایش یافت و به ۰٫۷۳ دلار رسید. افزایش XRP در پرونده‌ی ساختگی بلک‌راک XRP یک افزایش ۱۲ درصدی کوتاه‌مدت را تجربه کرد و به ۰٫۷۳ دلار رسید. این افزایش در اثر ثبت پرونده‌ی جعلی بلک‌راک که یک ای‌تی‌اف “Shares XRP Trust” را پیشنهاد می‌کرد، اتفاق افتاد. با این حال، پس از اثبات نادرست بودن فایلینگ، دستاوردها ظرف ۳۰ دقیقه ناپدید شدند.
سر و صدای کوتاه‌مدت این اتفاقات در اواخر ۱۳ نوامبر رخ داد و جرقه‌ی آن توسط پرونده‌ای در دل‌ور که اشاره‌ای به XRP BlackRock Trust داشت آغاز شد. دیلن لیکلر از مجله‌ی بیت‌کوین این خبر را منتشر کرد. با این حال، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF به سرعت این اطلاعات را رد کرد و به جعل هویت مدیر عامل بلک‌راک مشکوک شد.
بالچوناس قاطعانه گفت:
این ناد..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

قیمت XRP پس از انتشار اخبار جعلی در مورد ثبت نام بلک‌راک برای راه‌اندازی ETF ریپل به سرعت رشدی ۱۲ درصدی را تجربه کرد. اما با تکذیب این اخبار توسط بلک‌راک، قیمت XRP به ارزش قبلی خود سقوط کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • در اخباری اشتباه، بلک‌راک محصول iShares XRP Trust را برای ETF نقطه‌ای XRP ثبت کرد.
  • XRP در عرض ۳۰ دقیقه پس از انتشار این خبر، ۱۲% افزایش یافت و به ۰٫۷۳ دلار رسید.

افزایش XRP در پروندهی ساختگی بلک‌راک

XRP یک افزایش ۱۲ درصدی کوتاه‌مدت را تجربه کرد و به ۰٫۷۳ دلار رسید. این افزایش در اثر ثبت پرونده‌ی جعلی بلک‌راک که یک ای‌تی‌اف “Shares XRP Trust” را پیشنهاد می‌کرد، اتفاق افتاد. با این حال، پس از اثبات نادرست بودن فایلینگ، دستاوردها ظرف ۳۰ دقیقه ناپدید شدند.

سر و صدای کوتاه‌مدت

این اتفاقات در اواخر ۱۳ نوامبر رخ داد و جرقه‌ی آن توسط پرونده‌ای در دل‌ور که اشاره‌ای به XRP BlackRock Trust داشت آغاز شد. دیلن لیکلر از مجله‌ی بیت‌کوین این خبر را منتشر کرد. با این حال، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF به سرعت این اطلاعات را رد کرد و به جعل هویت مدیر عامل بلک‌راک مشکوک شد.

بالچوناس قاطعانه گفت:

این نادرست است! باید با استفاده از نام اجرایی بلک‌راک و غیره، برخی از آن‌ها را اضافه کرده باشند. بیخیال!

نیت واقعی بلک‌راک

حرکت واقعی بلک‌راک، فراتر از بیت‌کوین، با ثبت‌نام برای ETF اسپات اتر در ۹ نوامبر، دست‌نخورده باقی مانده است. جیمز سیفارت بر مشروعیت ETF اتر که از طریق ارائه‌ی ۱۹b-4 به کمیسیون بورس و اوراق بهادار تأیید شده، تأکید کرد.

جیمز سیفارت گفت:

پس از مشخص شدن جعلی بودن تراست XRP، مردم می‌پرسند که آیا پرونده‌ی تراست اتریوم واقعی است یا خیر. بله. پرونده iShares #Ethereum Trust واقعی است و از طریق بایگانی ۱۹b-4 در روز پنجشنبه تایید شد. فقط پرونده‌ی تراستXRP جعلی بود.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2630567

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها