تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :رشد ۳۷ درصدی موقعیت نهنگ‌های BONE شیبا اینو

  • کد خبر : 2623531
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۳
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

دارندگان بزرگ توکن BONE یا “نهنگ‌ها” تنها در ۳۰ روز دارایی خود را به میزان خیره‌کننده‌ی ۳۷٫۷۴% افزایش داده‌اند. این مساله همزمان با گسترش سریع Shibarium به عنوان توکن ابزار اصلی اتفاق افتاده است.
خلاصه‌ی خبر دارایی نهنگ‌های توکن‌ BONE، در ۳۰ روز گذشته ۳۷٫۷۴% افزایش داشته است. این آدرس‌ها اکنون ۳۳٫۳% از کل توکن‌های BONE را در خود جای داده‌اند. شیباریوم با ۳ میلیون تراکنش و ۱ میلیون بلوک رشد چشمگیری داشته است. رشد انفجاری نهنگ‌های BONE دارندگان بزرگ توکن BONE که به نام “نهنگ” شناخته می‌شوند، تنها در ۳۰ روز موقعیت خود را ۳۷٫۷۴% افزایش داده‌اند. این افزایش معادل رشد چشمگیر ۱۸٫۲۱ درصدی بر حسب دلار است.
بازیکنان کلیدی در سهام BONE این دارندگان بانفوذ با مالکیت ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون توکن BONE تعریف می‌شوند که مجموعاً دارای ۷۶٫۵۹ میلیون توکن هستند. این میزان توکن، ۳۳٫۳% از کل عرضه BONE را تشکیل می‌دهد.
گسترش پر رونق Shibarium این افزایش در ذخایر توکن BONE کاملاً با رشد سریع شبکه‌ی شیبا اینو، Shibarium مطابقت دارد. BONE به عنوان توکن ابزار اولیه در بلاک‌چین، نقشی حیاتی در تسهیل تراکنش‌ها ایفا می‌..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

دارندگان بزرگ توکن BONE یا “نهنگ‌ها” تنها در ۳۰ روز دارایی خود را به میزان خیره‌کننده‌ی ۳۷٫۷۴% افزایش داده‌اند. این مساله همزمان با گسترش سریع Shibarium به عنوان توکن ابزار اصلی اتفاق افتاده است.

خلاصه‌ی خبر

  • دارایی نهنگ‌های توکن‌ BONE، در ۳۰ روز گذشته ۳۷٫۷۴% افزایش داشته است.
  • این آدرس‌ها اکنون ۳۳٫۳% از کل توکن‌های BONE را در خود جای داده‌اند.
  • شیباریوم با ۳ میلیون تراکنش و ۱ میلیون بلوک رشد چشمگیری داشته است.

رشد انفجاری نهنگ‌های BONE

دارندگان بزرگ توکن BONE که به نام “نهنگ” شناخته می‌شوند، تنها در ۳۰ روز موقعیت خود را ۳۷٫۷۴% افزایش داده‌اند. این افزایش معادل رشد چشمگیر ۱۸٫۲۱ درصدی بر حسب دلار است.

بازیکنان کلیدی در سهام BONE

این دارندگان بانفوذ با مالکیت ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون توکن BONE تعریف می‌شوند که مجموعاً دارای ۷۶٫۵۹ میلیون توکن هستند. این میزان توکن، ۳۳٫۳% از کل عرضه BONE را تشکیل می‌دهد.

گسترش پر رونق Shibarium

این افزایش در ذخایر توکن BONE کاملاً با رشد سریع شبکه‌ی شیبا اینو، Shibarium مطابقت دارد. BONE به عنوان توکن ابزار اولیه در بلاک‌چین، نقشی حیاتی در تسهیل تراکنش‌ها ایفا می‌کند و به عنوان وسیله‌ای برای پرداخت هزینه‌های گس و پشتیبانی از عملکردهای مختلف عمل می‌کند.

Shibarium به ۳ میلیون تراکنش رسید

شیباریوم که راه‌اندازی کامل خود را در ماه آگوست به پایان رساند، با ۳ میلیون تراکنش موفق، ۱٫۲۵ میلیون آدرس فعال و تولید ۱ میلیون بلاک، به نقاط عطف قابل توجهی دست یافته است. قابل ذکر است که BONE نقش برجسته‌ای در این معاملات داشته، چه به عنوان کارمزد کمیسیون و چه به عنوان دارایی اولیه‌ی مبادله شده.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623531

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها