تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :رشد ۵۱ درصدی آلت‌کوین Web3 در میان پیشنهاد تغییر توکن

  • کد خبر : 2619379
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

Merit Circle در نظر دارد برای بهبود برند و مزیت رقابتی خود به BEAM، یک بلاک‌چین متمرکز بر بازی، انتقال یابد. همین مساله باعث رشد ۵۱ درصدی MC، توکن Merit Circle شده است.
خلاصه‌ی خبر توکن MC به دلیل پیشنهاد تغییر به BEAM با نسبت ۱:۱۰۰، ۵۱ درصد افزایش یافته است. هدف توسعه‌دهندگان تقویت برند خود و رقابت با شبکه‌هایی مانند Immutable و Ronin است. رشد ۵۱ درصدی MC توکن MC، یک بازیکن کمتر شناخته شده در اکوسیستم بازی Web3، در این هفته افزایش شگفت‌انگیز ۵۱ درصدی را تجربه کرده است. این افزایش با بحث در مورد یک پیشنهاد انقلابی که ممکن است سرنوشت توکن را تغییر دهد، مطابقت دارد.
از MC به BEAM: یک انتقال متحول‌کننده توکن اصلی Merit Circle یعنی MC، در حال حاضر با قیمتی حدود ۰٫۴۰۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۰٫۲۶۷ دلار یک هفته قبل افزایش قابل توجهی دارد. این افزایش قابل توجه قیمت، ارتباط نزدیکی با صحبت‌های جاری پیرامون پیشنهادی دارد که به طور بالقوه می‌تواند توکن MC موجود را با نسبت تبدیل ۱:۱۰۰ به توکن BEAM تبدیل کند. BEAM، بلاک‌چین جدید Merit Circle است که بر روی بازی متمرکز شده و توسط Merit Circle..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

Merit Circle در نظر دارد برای بهبود برند و مزیت رقابتی خود به BEAM، یک بلاک‌چین متمرکز بر بازی، انتقال یابد. همین مساله باعث رشد ۵۱ درصدی MC، توکن Merit Circle شده است.

خلاصه‌ی خبر

  • توکن MC به دلیل پیشنهاد تغییر به BEAM با نسبت ۱:۱۰۰، ۵۱ درصد افزایش یافته است.
  • هدف توسعه‌دهندگان تقویت برند خود و رقابت با شبکه‌هایی مانند Immutable و Ronin است.

رشد ۵۱ درصدی MC

توکن MC، یک بازیکن کمتر شناخته شده در اکوسیستم بازی Web3، در این هفته افزایش شگفت‌انگیز ۵۱ درصدی را تجربه کرده است. این افزایش با بحث در مورد یک پیشنهاد انقلابی که ممکن است سرنوشت توکن را تغییر دهد، مطابقت دارد.

از MC به BEAM: یک انتقال متحول‌کننده

توکن اصلی Merit Circle یعنی MC، در حال حاضر با قیمتی حدود ۰٫۴۰۵ دلار معامله می‌شود که نسبت به ۰٫۲۶۷ دلار یک هفته قبل افزایش قابل توجهی دارد. این افزایش قابل توجه قیمت، ارتباط نزدیکی با صحبت‌های جاری پیرامون پیشنهادی دارد که به طور بالقوه می‌تواند توکن MC موجود را با نسبت تبدیل ۱:۱۰۰ به توکن BEAM تبدیل کند. BEAM، بلاک‌چین جدید Merit Circle است که بر روی بازی متمرکز شده و توسط Merit Circle در اوایل سال جاری راه‌اندازی شد.

چشم‌انداز جسورانه برای پیشرفت

توسعه‌دهندگان Merit Circle قاطعانه بر این باورند که این تحول توکن برای آینده‌ی اکوسیستم بسیار مهم است. آن‌ها می‌گویند:

ما معتقدیم که تبدیل به یک اکوسیستم متمرکز بر Beam، شناخت و قدرت برند را بهبود می‌بخشد. ما معتقدیم که Beam در حال رقابت با سایر شبکه‌های بازی مانند Immutable و Ronin است.

توسعه‌دهندگان از چالش‌های آموزش ذینفعان داخلی و خارجی در مورد این تغییرات آگاهند و تبدیل توکن را به عنوان یک استراتژی کارآمد برای همسو کردن همه با چشم‌انداز خود می‌بینند.

علیرغم سودهای قابل توجه در این هفته، MC همچنان با افت خیره‌کننده ۹۶٫۵ درصدی، به طور قابل توجهی از بالاترین قیمت خود یعنی ۱۱٫۷۰ دلار عقب است. با این وجود، به عنوان یک رمزارز که رتبه ۱۶۰ ارزش بازار را در اختیار دارد، MC انعطاف‌پذیری نشان داده و شاهد افزایش بیش از ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2619379

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها