تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :رشد ۹۱ درصدی PancakeSwap فقط در ۱ هفته

  • کد خبر : 2629064
  • ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رشد ۹۱ درصدی PancakeSwap در یک هفته به اضافه شدن ویژگی مدیریت پورتفولیو نسبت داده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد بازدهی خود را به حداکثر برسانند.
خلاصه‌ی خبر PancakeSwap تنها در یک هفته ۹۱% افزایش یافت. کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را با نرخ بازگشت ۲۴% سپرده‌گذاری کنند. CAKE با ۱۲٫۲۲% افزایش در روز گذشته به قیمت ۲٫۲۷ دلار معامله می‌شود. رشد انفجاری PancakeSwap صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap تنها در یک هفته پس از معرفی قابلیت جدید Portfolio Manager خود، افزایش قابل توجه ۹۱ درصدی را تجربه کرد. این توسعه‌ی هیجان‌انگیز، که در ۳۰ اکتبر رونمایی شد، حاصل همکاری با Bril Finance، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.
با قابلیت مدیریت ساده توکن PancakeSwap به راحتی بازده را افزایش دهید با استفاده از این افزونه، کاربران PancakeSwap می‌توانند به راحتی توکن‌ها را از طریق یک رابط کاربر پسند صرافی در خزانه‌های تک‌دارایی واریز کنند. این توکن‌ها به بخشی از الگوریتم تامین نقدینگی تبدیل می‌شوند و از تعادل مجدد خودکار سود می‌برند. نتیجه؟ بازده تعدیل‌شده بر اساس ریسک، همانطور که توسط PancakeSwap..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رشد ۹۱ درصدی PancakeSwap در یک هفته به اضافه شدن ویژگی مدیریت پورتفولیو نسبت داده می‌شود که به کاربران اجازه می‌دهد بازدهی خود را به حداکثر برسانند.

خلاصه‌ی خبر

  • PancakeSwap تنها در یک هفته ۹۱% افزایش یافت.
  • کاربران می‌توانند ارزهای دیجیتال مختلف را با نرخ بازگشت ۲۴% سپرده‌گذاری کنند.
  • CAKE با ۱۲٫۲۲% افزایش در روز گذشته به قیمت ۲٫۲۷ دلار معامله می‌شود.

رشد انفجاری PancakeSwap

صرافی غیرمتمرکز PancakeSwap تنها در یک هفته پس از معرفی قابلیت جدید Portfolio Manager خود، افزایش قابل توجه ۹۱ درصدی را تجربه کرد. این توسعه‌ی هیجان‌انگیز، که در ۳۰ اکتبر رونمایی شد، حاصل همکاری با Bril Finance، یک پروتکل مالی غیرمتمرکز (DeFi) است.

با قابلیت مدیریت ساده توکن PancakeSwap به راحتی بازده را افزایش دهید

با استفاده از این افزونه، کاربران PancakeSwap می‌توانند به راحتی توکن‌ها را از طریق یک رابط کاربر پسند صرافی در خزانه‌های تک‌دارایی واریز کنند. این توکن‌ها به بخشی از الگوریتم تامین نقدینگی تبدیل می‌شوند و از تعادل مجدد خودکار سود می‌برند. نتیجه؟ بازده تعدیل‌شده بر اساس ریسک، همانطور که توسط PancakeSwap و Bril Finance بیان شده است.

حجم معاملات چشمگیر

تنها در ۲۴ ساعت، معرفی این ویژگی جدید منجر به افزایش قابل توجه ۴۲ درصدی در حجم معاملات شد. حجم معاملا در مجموع به ۳۷۳ میلیون دلار رسید و ارزش بازار را به رقم چشمگیر ۵۴۷ میلیون دلار رساند.

سپرده‌های متنوع

شما می‌توانید ارزهای دیجیتال مختلف مانند تتر، بیت‌کوین و اتر را واریز کنید. آزمایشات ما نرخ بازده داخلی (IRR) را بیش از ۲۴% نشان داده است.

عملکرد فعلی

بنا بر گزارش Benzinga Pro، در حال حاضر، CAKE با قیمت ۲٫۲۷ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده‌ی افزایش ۱۲٫۲۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629064

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها