تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
0

لورس :رفتار یک نهنگ اتریوم: ۲۰.۶۱ میلیون دلار در ETH به Binance پس از ۲ سال سکوت منتقل می کند

  • کد خبر : 2605053
  • ۰۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷
لورس :رفتار یک نهنگ اتریوم: ۲۰.۶۱ میلیون دلار در ETH به Binance پس از ۲ سال سکوت منتقل می کند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رفتار یک نهنگ اتریوم: ۲۰.۶۱ میلیون دلار در ETH به Binance پس از ۲ سال سکوت منتقل می کند به گزارش زوم ارز،
یک نهنگ اتریوم ۱۲۰۸۷ ETH را پس از یک دوره خواب دو ساله به Binance منتقل کرده است. همان نهنگ بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ ۵۲۰۰۰ ETH از کراکن برداشت. این حساب همچنین ۱۲۷۱۵ ETH را در طی دو سال به Kraken با پتانسیل افزایش ۸۰۴٪ افزایش داد. در اقدامی شگفت‌انگیز که توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران اتریوم را به خود جلب کرده است، یک حساب نهنگ اتریوم غیرفعال پس از دو سال سکوت دوباره فعال شد. نهنگ ۱۲۰۸۷ ETH (به ارزش تقریبی ۲۰.۶۱ میلیون دلار) را در دو تراکنش جداگانه امروز به بایننس منتقل کرد.
پیش از این، همان حساب بین دسامبر ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹، ۵۲۰۰۰ ETH از Kraken با قیمت متوسط ​​۱۱۰ دلار برداشت کرده بود. وقفه دو ساله پس از این برداشت باعث شد به نظر برسد که این فقط یک حساب نهنگ غیرفعال دیگر است.
این فتنه زمانی عمیق تر می شود که فرد به مجموعه دیگری از تراکنش های انجام شده توسط این نهنگ اتریوم نگاه می کند. بین جولای ۲۰۱۹ و آگوست ۲۰۲۱، این حساب ۱۲۷۱۵ اتریوم را با میانگین قیمت ۱۹۱۱ دلار به ازای هر ات..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رفتار یک نهنگ اتریوم: ۲۰.۶۱ میلیون دلار در ETH به Binance پس از ۲ سال سکوت منتقل می کند

به گزارش زوم ارز،

  • یک نهنگ اتریوم ۱۲۰۸۷ ETH را پس از یک دوره خواب دو ساله به Binance منتقل کرده است.
  • همان نهنگ بین سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ ۵۲۰۰۰ ETH از کراکن برداشت.
  • این حساب همچنین ۱۲۷۱۵ ETH را در طی دو سال به Kraken با پتانسیل افزایش ۸۰۴٪ افزایش داد.

در اقدامی شگفت‌انگیز که توجه سرمایه‌گذاران و تحلیلگران اتریوم را به خود جلب کرده است، یک حساب نهنگ اتریوم غیرفعال پس از دو سال سکوت دوباره فعال شد. نهنگ ۱۲۰۸۷ ETH (به ارزش تقریبی ۲۰.۶۱ میلیون دلار) را در دو تراکنش جداگانه امروز به بایننس منتقل کرد.

پیش از این، همان حساب بین دسامبر ۲۰۱۸ تا ژانویه ۲۰۱۹، ۵۲۰۰۰ ETH از Kraken با قیمت متوسط ​​۱۱۰ دلار برداشت کرده بود. وقفه دو ساله پس از این برداشت باعث شد به نظر برسد که این فقط یک حساب نهنگ غیرفعال دیگر است.

این فتنه زمانی عمیق تر می شود که فرد به مجموعه دیگری از تراکنش های انجام شده توسط این نهنگ اتریوم نگاه می کند. بین جولای ۲۰۱۹ و آگوست ۲۰۲۱، این حساب ۱۲۷۱۵ اتریوم را با میانگین قیمت ۱۹۱۱ دلار به ازای هر اتریوم به Kraken بازگرداند. اگر بخواهیم با این قیمت بفروشیم، می‌توان به سود ۸۰۴ درصدی بالغ بر ۴۶.۱۵ میلیون دلار دست یافت.

این گونه حرکت های عظیم و حساب شده از یک حساب غیرفعال غیرعادی است و به گمانه زنی های مختلفی منجر شده است. آیا این نشانه حرکت قریب الوقوع بازار است؟ آیا این نهنگ می‌تواند برای نقدینگی آماده شود، یا این یک تغییر استراتژیک دارایی‌ها در پیش‌بینی شرایط بازار آینده است؟

حرکات نهنگ‌ها مانند اینها از لحاظ تاریخی بر احساسات بازار تأثیر گذاشته و اغلب قبل از اقدامات قیمتی قابل توجهی انجام می‌شود. معامله گران و سرمایه گذاران باید شرایط بازار را پس از این رویداد به دقت زیر نظر داشته باشند تا هرگونه تغییر احتمالی بازار را پیش بینی کنند.

به طور خلاصه، ظهور مجدد این نهنگ اتریوم و تراکنش های قابل توجهی که امروز انجام شده است احتمالاً بحث ها و گمانه زنی ها را در جامعه اتریوم برانگیخته است. اینکه آیا این منجر به نوسانات بازار می‌شود یا نویدبخش دوره جدیدی از فعالیت نهنگ‌ها می‌شود باید دید، اما غیرقابل انکار است که این حساب دوباره علاقه به پویایی بازار اتریوم را برانگیخته است.

منبع: cryptonewsland.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2605053

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها