تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :رونالدینیو، ستاره دنیای فوتبال کلاه‌بردار رمزارزی است؟

  • کد خبر : 2604113
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۲
لورس :رونالدینیو، ستاره دنیای فوتبال کلاه‌بردار رمزارزی است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رونالدینیو، ستاره دنیای فوتبال کلاه‌بردار رمزارزی است؟ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز: مقامات برزیل تحقیقاتی را درباره رونالدینیو، ستاره سابق دنیای فوتبال، در رابطه با ادعای دخالت وی در کلاه‌برداری ارزهای دیجیتال آغاز کرده‌اند. رونالدینیو برای شهادت به دادگاه احضار شد؛ اما بدون ارائه دلیل خاص در دادگاه حاضر نشد. تحقیقات بر این ظن متمرکز است که رونالدینیو ممکن است در یک طرح کلاه‌برداری مرتبط با یک شرکت مشکوک به نام ۱۸kRonaldinho شرکت داشته باشد. این شرکت به سرمایه‌گذارانی که حداقل ۳۰دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، وعده سود کاذب ۲درصدی در روز داده است. رونالدینیو در روزهای اولیه فعالیت خود، به‌عنوان سفیر این شرکت فعالیت می‌کرد.
با وجود فرصت در نظر گرفته‌شده برای رونالدینیو برای روشن شدن نقش خود در این شرکت، وی در دادگاه حاضر نشد. مقامات برزیل یک‌بار دیگر او را برای حضور در ۳۰اوت احضار کرده‌اند و درباره عواقب قانونی در صورت عدم حضور احتمالی هشدار داده‌اند. تیم حقوقی رونالدینیو ادعا می‌کند که او قربانی این کلاه‌برداری است و ادعا می‌کنند که افراد خاطی به‌طور غیرقانونی از نام و ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رونالدینیو، ستاره دنیای فوتبال کلاه‌بردار رمزارزی است؟ بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز: مقامات برزیل تحقیقاتی را درباره رونالدینیو، ستاره سابق دنیای فوتبال، در رابطه با ادعای دخالت وی در کلاه‌برداری ارزهای دیجیتال آغاز کرده‌اند. رونالدینیو برای شهادت به دادگاه احضار شد؛ اما بدون ارائه دلیل خاص در دادگاه حاضر نشد.

تحقیقات بر این ظن متمرکز است که رونالدینیو ممکن است در یک طرح کلاه‌برداری مرتبط با یک شرکت مشکوک به نام ۱۸kRonaldinho شرکت داشته باشد. این شرکت به سرمایه‌گذارانی که حداقل ۳۰دلار در ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، وعده سود کاذب ۲درصدی در روز داده است. رونالدینیو در روزهای اولیه فعالیت خود، به‌عنوان سفیر این شرکت فعالیت می‌کرد.

با وجود فرصت در نظر گرفته‌شده برای رونالدینیو برای روشن شدن نقش خود در این شرکت، وی در دادگاه حاضر نشد. مقامات برزیل یک‌بار دیگر او را برای حضور در ۳۰اوت احضار کرده‌اند و درباره عواقب قانونی در صورت عدم حضور احتمالی هشدار داده‌اند. تیم حقوقی رونالدینیو ادعا می‌کند که او قربانی این کلاه‌برداری است و ادعا می‌کنند که افراد خاطی به‌طور غیرقانونی از نام و تصویر او برای فریب افراد برای سرمایه‌گذاری در این پروژه استفاده کرده‌اند. سرمایه‌گذارانی که قربانی کلاه‌برداری این شرکت شده‌اند، خواستار غرامت ۶۱میلیون دلاری برای خسارات معنوی و مادی هستند. رونالدینیو بیش از یک سال پیش به‌طور قانونی وارد اکوسیستم ارزهای دیجیتال شد. او سفیر زیرمجموعه Graph Blockchain New World Inc. شد و تجربیات NFT را به پایگاه بزرگ طرفداران خود که شامل ۷۵میلیون دنبال‌کننده در اینستاگرام است، معرفی کرد. علاوه بر این، او با صرافی غیرمتمرکز P۰۰LS همکاری کرد تا توکن خود را به نام RON راه‌اندازی کند.

بخوانید  تایید بیش از ۷۰۳۰۰۰ تراکنش در بلاکچین بیت کوین یک روز، رکوردها را شکست
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2604113

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها