تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :روند بیت کوین در سال ۱۴۰۳ و ۲۰۲۴ چگونه است؟

  • کد خبر : 2637411
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۷:۰۴
لورس :روند بیت کوین در سال ۱۴۰۳ و ۲۰۲۴ چگونه است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :برای پیش بینی نرخ بیت کوین در سال ۲۰۲۴، ابتدا باید مشخص کنیم که دید بلند مدت داریم یا کوتاه مدت؟ نگاهی به سال ۲۰۲۳ ما را به این نتیجه می‌رساند، که بیت کویت دوران نسبتا خوبی را گذرانده است. به طوری که بسیاری از سرمایه گذاران توانستند سرمایه خود را […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

برای پیش بینی نرخ بیت کوین در سال ۲۰۲۴، ابتدا باید مشخص کنیم که دید بلند مدت داریم یا کوتاه مدت؟ نگاهی به سال ۲۰۲۳ ما را به این نتیجه می‌رساند، که بیت کویت دوران نسبتا خوبی را گذرانده است. به طوری که بسیاری از سرمایه گذاران توانستند سرمایه خود را برای این ارز دیجیتال شناخته شده صرف کنند. اما برخی رویداد‌ها سبب شدند که بازار خرید و فروش بیت کوین پررونق‌تر از قبل بشود. برای نمونه می‌توان به هالوین و یا کریسمس اشاره کرد. ما، کارشناسان مجله اینترنتی آسمونی به شما خواهیم گفت که روند بیت کوین در سال ۲۰۲۴ چگونه است؟

قیمت بیت کوین تحت تاثیر کدام عوامل است؟

می‌توان ادعا کرد که تنوعی گسترده از عوامل مختلف، قیمت بیت کوین را تحت تاثیر قرار می‌دهند. برای نمونه می‌توان به میزان عرضه و تقاضا در بازار ارز‌های دیجیتال اشاره کرد. مورد دیگر را می‌توان هرگونه تحول نظارتی دانست. پیشرفت‌های مربوط به فناوری و عوامل کلان اقتصادی از دیگر فاکتور‌های موثر بر قیمت بیت کوین هستند. حتما می‌دانید که وقتی در بازار، میزان تقاضا برای بیت کوین افزایش یا کاهش یابد، قیمت آن نیز به همین شکل تغییر می‌کند.

از سوی دیگر هرگونه مصوبه نظارتی جدید از سوی دولت‌ها و یا موسسه‌های سطح بالا، سبب می‌شود که احساسات بازار ارز‌های دیجیتال تغییر کند. همچنین میزان پیشرفت‌هایی که در فناوری‌های اساسی بیت کوین رخ می‌دهند، سبب می‌شود که قیمت این ارز تحت تاثیر قرار گیرد.

سرمایه گذاران با توجه به چه فاکتورهایی به بیت کوین اعتماد می‌کنند؟

عواملی مانند شرایط اقتصادی، نرخ تورم، ادعاهای ژئوپلیتیکی سبب می‌شوند که قیمت بیت کوین تحت تاثیر قرار گیرد. همین عوامل سبب می‌شوند که سرمایه گذاران بیت کوین به این ارز اعتماد کنند یا نکنند. به همین دلیل تنها می‌توان با استفاده از برخی روند‌های تاریخی آینده قیمت بیت کوین را پیش بینی کرد. در ادامه مطلب درباره پیش بینی سقف قیمت و نیز کف قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ بیشتر توضیح خواهیم داد.

پیش بینی‌ها از حداقل و حداکثر قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴

پیش بینی‌های قابل استناد از سوی برخی منابع نشان از آن می‌دهد که کف قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۴ برابر با ۲۷.۳۴۱ دلار خواهد بود. البته بسیاری از افراد معتقدند که این ارز دیجیتال شرایط صعودی خوبی را تجربه خواهد کرد. چه بسا نرخ این ارز در این سال سه رقمی شدن را هم تجربه کند. به طوری که حتی پیش بینی قیمت ۱۱۸ هزار و ۱۰۲ دلار هم مطرح شده است. کوین دسک ادعا کرده است که درصورتی که بیت کوین بتواند سقف قیمت مذکور را تجربه کند، رشدی برابر با ۳۲۴.۲۷ درصدی را برای خود ثبت کرده است.

پیش بینی کوتاه مدت

کارشناسان بازار‌های مالی و ارز دیجیتال با استفاده از چندین فاکتور کوتاه مدت یک چشم‌انداز خوش بینانه برای قیمت بیت کوین مطرح کرده اند. به طوری که ادعا کرده‌اند با دید کوتاه می‌توانید از سرمایه‌گذاری بیت کوین، سود خوبی را دریافت کنید. برخی از شاخص‌ها مانند ترس و یا طمع سبب می‌شوند که از این پیش بینی صعودی حمایت شود.

پیش بینی بلند مدت

پیش بینی‌های بلند مدت ما را به نتایجی متفاوت نسبت به مورد قبلی می‌رسانند. به طوری که طبق این پیش بینی‌ها احتمالا طیف گسترده‌ای از قیمت‌ها برای بیت کوین ثبت شود. کمی پیش‌تر به این موضوع اشاره کردیم که کف این قیمت برابر با ۲۷ هزار و ۳۴۱ دلار خواهد بود. به همین دلیل نرخ‌هایی که برای دلار در سال جاری تعیین می‌شود، اغلب گسترده و دارای طیف وسیعی می‌باشند.

چند نکته تکمیلی درباره خرید بیت کوین در سال ۲۰۲۴

این را درنظر داشته باشید که با استفاده از هیچ تاکتیکی نمی‌توان نرخی دقیق و قطعی برای بیت کوین در سال ۲۰۲۴ تعیین کرد. اما با استفاده از برخی دیدگاه‌های ارزشمند می‌توان امکان درآمدزایی از این ارز را با پیش بینی‌های نزدیک به واقعیت، فراهم کرد. نکته‌ای که همواره باید سرمایه گذاران به آن توجه کنند، خرید بیت کوین با تحقیق کامل است. به طوری که مطالعه کافی انجام شود و البته که پرس و جو و مشورت هم در دستور کار قرار بگیرد. یادتان باشد افرادی با سرمایه چه بسا خیلی بیشتر از شما به این بازار ورود کرده اند، اما بدلیل تصمیمات احساسی، ضرر‌های کمرشکنی را متحمل شده اند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2637411

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها