تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :رونمایی از پالیگان ۲ به زودی! جهش قیمت MATIC در راه است؟

  • کد خبر : 2611938
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
لورس :رونمایی از پالیگان ۲ به زودی! جهش قیمت MATIC در راه است؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقهشرکت پالیگان (Polygon) در حالی که برای رویداد Asia Crypto Week آماده می‌شود، در جامعه ارزهای دیجیتال موجی از انتظارات را ایجاد کرده است. آنها قصد دارند از پالیگان 2.0 رونمایی کنند که نویدبخش افزایش مقیاس‌پذیری، قابلیت همکاری و تجربه کاربری برای شبکه پالیگان است. علاوه بر این، آنها درباره zkEVM، یک فناوری پیشگامانه برای راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ که امنیت و کارایی برنامه‌های مبتنی بر اتریوم را افزایش می‌دهد، بحث خواهند کرد. مشارکت پالیگان در توسعه zkEVM نشان‌دهنده تعهد آن به نوآوری در بلاکچین است. فناوری zkEVM که به دلیل سازگاری با قراردادهای هوشمند اتریوم و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) شناخته شده است، قرار است ارتقای قابل توجهی به نام “Dragon Fruit” یا “ForkID5” دریافت کند. این به‌روزرسانی بر تعهد پالیگان به بهبود مستمر و نوآوری در بخش راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ تاکید می‌کند. علاوه بر این، کیت توسعه زنجیره پالیگان (CDK) یک نقطه کانونی خواهد بود که به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد بلاکچین‌های دلخواه را می‌دهد. این اقدام، نوآوری در اکوسیستم پالیگان را تقویت می‌..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: < 1 دقیقه

شرکت پالیگان (Polygon) در حالی که برای رویداد Asia Crypto Week آماده می‌شود، در جامعه ارزهای دیجیتال موجی از انتظارات را ایجاد کرده است. آنها قصد دارند از پالیگان ۲٫۰ رونمایی کنند که نویدبخش افزایش مقیاس‌پذیری، قابلیت همکاری و تجربه کاربری برای شبکه پالیگان است.

علاوه بر این، آنها درباره zkEVM، یک فناوری پیشگامانه برای راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ که امنیت و کارایی برنامه‌های مبتنی بر اتریوم را افزایش می‌دهد، بحث خواهند کرد. مشارکت پالیگان در توسعه zkEVM نشان‌دهنده تعهد آن به نوآوری در بلاکچین است.

فناوری zkEVM که به دلیل سازگاری با قراردادهای هوشمند اتریوم و برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) شناخته شده است، قرار است ارتقای قابل توجهی به نام “Dragon Fruit” یا “ForkID5” دریافت کند. این به‌روزرسانی بر تعهد پالیگان به بهبود مستمر و نوآوری در بخش راه‌حل‌های مقیاس‌پذیری لایه ۲ تاکید می‌کند.

علاوه بر این، کیت توسعه زنجیره پالیگان (CDK) یک نقطه کانونی خواهد بود که به توسعه‌دهندگان امکان ایجاد بلاکچین‌های دلخواه را می‌دهد. این اقدام، نوآوری در اکوسیستم پالیگان را تقویت می‌کند. علاوه بر این، پالیگان با تمرکز بر استفاده از استیبل کوین‌ها در بازارهای نوظهور در اجلاس استیبل کوین آسیا شرکت خواهد کرد.

بخوانید  استیبل کوین جدید صرافی بایننس جایگزین BUSD شد! برای تبدیل چه کنیم؟

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رونمایی از پالیگان ۲ به زودی! جهش قیمت MATIC در راه است؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2611938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها