تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :رویدادهای مهم این هفته که بر بازار ارز رمزنگاری تاثیر گذارند

  • کد خبر : 2612776
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
لورس :رویدادهای مهم این هفته که بر بازار ارز رمزنگاری تاثیر گذارند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

رویدادهای مهم این هفته که بر بازار ارز رمزنگاری تاثیر گذارند اخباراتریومارز رمزپایه توسط حسام شایق آخرین به روز رسانی ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ ۰ ۴۴ اشتراک بازار ارز رمزنگاری روز دوشنبه سقوط کرد، زیرا معامله گران تمرکز خود را بر روی داده های جدید نرخ تورم معطوف کرده و آخرین اخبار پیرامون پرونده SEC با ریپل را تجزیه و تحلیل می کنند.
براساس داده های کوین متریکس، بیت کوین با بیش از ۳ درصد کاهش به زیر سطح ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کرد. این اولین بار پس از ماه ژوئن است که قیمت آن به زیر این سطح حمایت مهم کاهش می یابد. اتریوم حدود ۴ درصد کاهش یافت و به سطح ۱۵۴۰٫۱۰ دلار رسید. در زمان انتشار این مطلب، قیمت بیت کوین به بالای سطح ۲۵۰۰۰ دلار افزایش یافته بود و در حدود سطح ۲۵۸۰۰ دلار نوسان می کرد.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین
پس از این که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در اواخر روز جمعه اعلام کرد که از درخواست تجدید نظر در مورد حکم پرونده ریپل عقب نشینی نمی کن..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

رویدادهای مهم این هفته که بر بازار ارز رمزنگاری تاثیر گذارند اخباراتریومارز رمزپایه توسط حسام شایق ۰ ۴۴ اشتراک

بازار ارز رمزنگاری روز دوشنبه سقوط کرد، زیرا معامله گران تمرکز خود را بر روی داده های جدید نرخ تورم معطوف کرده و آخرین اخبار پیرامون پرونده SEC با ریپل را تجزیه و تحلیل می کنند.

براساس داده های کوین متریکس، بیت کوین با بیش از ۳ درصد کاهش به زیر سطح ۲۵۰۰۰ دلار سقوط کرد. این اولین بار پس از ماه ژوئن است که قیمت آن به زیر این سطح حمایت مهم کاهش می یابد. اتریوم حدود ۴ درصد کاهش یافت و به سطح ۱۵۴۰٫۱۰ دلار رسید. در زمان انتشار این مطلب، قیمت بیت کوین به بالای سطح ۲۵۰۰۰ دلار افزایش یافته بود و در حدود سطح ۲۵۸۰۰ دلار نوسان می کرد.
بیت کوین چیست؟ آموزش کامل بیت کوین

بخوانید  ایپ کوین (Ape Coin) چیست؟ معرفی و بررسی توکن ape

پس از این که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در اواخر روز جمعه اعلام کرد که از درخواست تجدید نظر در مورد حکم پرونده ریپل عقب نشینی نمی کند، آلت کوین های بازار با کاهش قیمت مواجه شدند. ریپل ۵٫۸ درصد، پالیگان حدود ۸٫۵ درصد، سولانا ۷ درصد، بایننس کوین ۲٫۷۵ درصد و لایت کوین ۵٫۵ درصد کاهش یافتند.

بیت کوین همچنان در منطقه محدودی گیر افتاده و بیشتر سال ۲۰۲۳ را بین ۲۵۰۰۰ تا ۳۱۰۰۰ دلار در نوسان بوده است. به دلیل حجم پایین معاملات و کمبود نقدینگی، روندهای صعودی به سمت سقف این منطقه ضعیف بوده و در نتیجه حفظ نشده اند. در ماه آگوست، حجم معاملات به پایین ترین سطح خود در بیش از چهار سال گذشته رسید.

رویدادهای مهم این هفته و هفته آتی

با این حال، هفته جاری و هفته آتی برای بازار ارزهای رمزنگاری مهم هستند و بیشتر معامله گران و سرمایه گذاران روی رویدادهای پیش رو تمرکز کرده اند.

بخوانید  حجم معاملات بیت کوین CME از Bybit پیشی می گیرد، اما آیا بر قیمت بیت کوین تأثیر می گذارد؟

۱۲ سپتامبر: حضور گری جنلسر در کمیته بانکداری سنا

گری جنسلر(رئیس SEC) که ظاهرا از شکست های اخیر خود در دادگاه ناراضی است، همچنان بر موضع تهاجمی خود پافشاری می کند و می گوید که SEC باید بر بازار ارز رمزنگاری نظارت کند. این کمیسیون در دو ماه گذشته در دو پرونده ریپل و گری‌اسکیل شکست خورده است و این یک ضربه بزرگ برای این نهاد نظارتی تلقی می شود.

جنسلر امروز ۱۲ سپتامبر در جلسه استماع کمیته بانکداری سنا حاضر خواهد شد. وی گفته که در این جلسه دوباره تاکید خواهد کرد که ارزهای رمزنگاری اوراق بهادار هستند و SEC باید برای آنها قوانین وضع کند. وی افزود به دلیل عدم مطابقت بازار ارز رمزنگاری با قوانین اوراق بهادار، شاهد مشکلات زیادی در این صنعت خواهیم بود.

۱۳ سپتامبر: بررسی طرح فروش دارایی های اف‌تی‌ایکس

طبق اسناد دادگاه، دارایی های صرافی ورشکسته اف‌تی‌ایکس حدود ۷ میلیارد دلار شامل ۱٫۱۶ میلیارد دلار توکن سولانا و ۵۶۰ میلیون دلار بیت کوین است. در این سند آمده که این صرافی در ۱۱ نوامبر ۲٫۶ میلیارد دلار دارایی نقدی داشته و همچنین تا ۳۱ آگوست سال جاری میلادی ۳٫۴ میلیارد دلار ارز رمزنگاری در کیف پول های خود داشته است. علاوه بر این، صد ها میلیون دلار از بیش از ۱۳۰۰ توکن کمتر شناخته شده (مانند MAPS و SRM) را در اختیار دارد.
سولانا چیست؟ آنچه باید درباره این شبکه و توکن SOL بدانید

بخوانید  برنامه های کوینکس برای جبران خسارات حمله هکری

اف‌تی‌ایکس در ۲۳ آگوست طرحی را به دادگاه پیشنهاد داد که طبق آن ۳٫۴ میلیارد دلار دارایی های ارز رمزنگاری را بفروشد و بین طلبکاران تقسیم کند. دادگاه در ۱۳ سپتامبر درباره این طرح تصمیم گیری خواهد کرد. شاید یکی از دلایل فشار فروش در روزهای گذشته ترس از فروش توسط این صرافی باشد.

۱۳ و ۱۴ سپتامبر: انتشار داده های نرخ تورم آمریکا

از طرف دیگر، سرمایه گذاران مشتاقانه منتظر داده های مهم نرخ تورم برای ماه آگوست هستند، زیرا مجموعه ای از داده های اقتصادی بالاتر از حد انتظار در هفته گذشته نگرانی ها را در مورد این که فدرال رزرو ممکن است نرخ بهره را بیش از انتظارات افزایش دهد، افزایش داده است.

به هر حال، داده های شاخص قیمت مصرف کنند و شاخص قیمت تولید کننده به ترتیب در روزهای چهارشنبه ۱۳ سپتامبر و پنجشنبه ۱۴ سپتامبر منتشر خواهند شد. سرمایه گذاران امیدوارند که عدد این شاخص ها کاهش یافته باشد، اگرچه انتظار می رود که هر دو شاخص به دلیل افزایش هزینه های انرژی، جهش داشته باشند.

بخوانید  bank holiday در فارکس چیست؟ در زمان تعطیلات معامله کنیم؟

اگرچه تورم از لحاظ نظری می تواند یک کاتالیزور مثبت برای بیت کوین باشد، می تواند سرمایه گذاران خاصی را که از رکود اقتصادی می ترسند، از دارایی های ریسکی دور کند.

۱۹ و ۲۰ سپتامبر: جلسه FOMC برای نرخ بهره

کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) در روزهای سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده (۱۹و۲۰ سپتامبر) برای تصمیم گیری در مورد نرخ بهره جلسه خواهد داشت. طبق داده های “FedWatch Tool” احتمال افزایش نیافتن نرخ بهره در این جلسه ۹۳ درصد است. تنها ۷ درصد انتظار می رود که نرخ بهره افزایش یابد. البته، همه چیز به داده های نرخ تورم بستگی دارد.

منبع cnbc coindesk cointelegraph پالیگانسقوط بیت کوینسولاناصرافی اف تی ایکسفدرال رزروکمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکاگری جنسلر ۰ ۴۴ اشتراک حسام شایق

مقاله قبلی

سقوط قیمت بیت کوین به زیر ۲۵ هزار دلار،فرصت یا نشانه ای از فاجعه؟

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها