تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
0

لورس :رکوردشکنی ارزش دارایی‌های قفل‌شده در شبکه سولانا؛ رالی صعودی SOL ادامه دارد؟

  • کد خبر : 2621583
  • ۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۸
لورس :رکوردشکنی ارزش دارایی‌های قفل‌شده در شبکه سولانا؛ رالی صعودی SOL ادامه دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه سولانا (SOL) با افزایش ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۳، یعنی ۳۳۸.۸۲ میلیون دلار رسیده که باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در جامعه ارزهای دیجیتال در مورد دلایل احتمالی این موضوع شده است.
از ابتدای سال جاری، TVL شبکه سولانا از ۲۱۰.۴۷ میلیون دلار افزایش حدودا ۳۸ درصدی را تجربه کرده است. با این حال، قیمت فعلی سولانا هنوز به مراتب پایین‌تر از بالاترین قیمت ثبت شده در سال ۲۰۲۳ است.
در حالی که نگرانی‌هایی در مورد نحوه واکنش قیمت سولانا به خبر تایید فروش دارایی‌های صرافی ورشکسته FTX وجود دارد، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال با نام مستعار DeFi Squared، در توییتر اعلام کرده که قیمت سولانا از زمان تایید دادگاه برای فروش دارایی‌های صرافی FTX حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است. وی همچنین جزئیات مهمی را ارائه داده و اعلام کرده که FTX در حال حاضر حدود ۱۷ تا ۲۲ میلیون توکن سولانا با ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون دلار را در اختیار دارد. این تحلیل‌گر اشاره کرده که FTX همچنین دارای ۴۰ تا ۴۴ میلیون توکن سولانای استیک‌شده است که حدود ۱۷ میلیون ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

ارزش کل دارایی‌های قفل شده (TVL) در شبکه سولانا (SOL) با افزایش ۴ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، به بالاترین سطح خود در سال ۲۰۲۳، یعنی ۳۳۸.۸۲ میلیون دلار رسیده که باعث ایجاد گمانه‌زنی‌هایی در جامعه ارزهای دیجیتال در مورد دلایل احتمالی این موضوع شده است.

از ابتدای سال جاری، TVL شبکه سولانا از ۲۱۰.۴۷ میلیون دلار افزایش حدودا ۳۸ درصدی را تجربه کرده است. با این حال، قیمت فعلی سولانا هنوز به مراتب پایین‌تر از بالاترین قیمت ثبت شده در سال ۲۰۲۳ است.
رکوردشکنی ارزش دارایی‌های قفل‌شده در شبکه سولانا؛ رالی صعودی SOL ادامه دارد؟در حالی که نگرانی‌هایی در مورد نحوه واکنش قیمت سولانا به خبر تایید فروش دارایی‌های صرافی ورشکسته FTX وجود دارد، تحلیل‌گر ارزهای دیجیتال با نام مستعار DeFi Squared، در توییتر اعلام کرده که قیمت سولانا از زمان تایید دادگاه برای فروش دارایی‌های صرافی FTX حدود ۲۰ درصد افزایش داشته است. وی همچنین جزئیات مهمی را ارائه داده و اعلام کرده که FTX در حال حاضر حدود ۱۷ تا ۲۲ میلیون توکن سولانا با ارزش تقریبی ۴۰۰ میلیون دلار را در اختیار دارد. این تحلیل‌گر اشاره کرده که FTX همچنین دارای ۴۰ تا ۴۴ میلیون توکن سولانای استیک‌شده است که حدود ۱۷ میلیون دلار از آن هر ماه و در طی چهار سال آینده آزاد خواهد شد.
در زمان نگارش این خبر، سولانا در محدوده قیمتی ۲۴.۳ دلار معامله می‌شود و بیش از ۱۳ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد دارد.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته رکوردشکنی ارزش دارایی‌های قفل‌شده در شبکه سولانا؛ رالی صعودی SOL ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2621583

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها