تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
0

لورس :ریزش بازار ارز دیجیتال به پایان رسیده است؟ تحلیلگران جی پی مورگان پاسخ می‌دهند

  • کد خبر : 2603769
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۳
لورس :ریزش بازار ارز دیجیتال به پایان رسیده است؟ تحلیلگران جی پی مورگان پاسخ می‌دهند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ریزش بازار ارز دیجیتال به پایان رسیده است؟ تحلیلگران جی پی مورگان پاسخ می‌دهند مهم‌ترین سوال این روزهای دنیای کریپتو این است که آیا بالاخره اصلاح بازار به پایان رسیده است یا همچنان باید منتظر ریزش‌های بیشتری باشیم؟ تحلیلگران جی‌پی مورگان (JPMorgan) با انجام تحقیقی پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا بازار اصلاحات عمیق را پشت سر گذاشته است.
بیشتر بخوانید: آیا اصلاح بیت کوین به پایان رسیده است؟ چه اخبار مهمی در راه است؟ به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، تحلیلگران جی‌پی مورگان با بررسی سود باز قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) معتقدند روند فروش ممکن است به زودی کاهش یابد. با این حال احتمالا در کوتاه مدت شاهد اصلاحات محدود برای بازار هستیم اما خبری از اصلاحات عمیق نخواهد بود. این پیش‌بینی بر سود باز (Open Interest) تکیه کرده است. به تعداد قراردادهای باز برای یک ارز مشخص سود باز گفته می‌شود. کاهش سود باز بیت کوین به عنوان نشانه‌ای از تضعیف روند فعلی قیمت تلقی می‌شود و بر همین اساس این‌طور برآورد کرده‌اند که احتمالا تنها شاهد یک بازار نزولی مح..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ریزش بازار ارز دیجیتال به پایان رسیده است؟ تحلیلگران جی پی مورگان پاسخ می‌دهند

مهم‌ترین سوال این روزهای دنیای کریپتو این است که آیا بالاخره اصلاح بازار به پایان رسیده است یا همچنان باید منتظر ریزش‌های بیشتری باشیم؟ تحلیلگران جی‌پی مورگان (JPMorgan) با انجام تحقیقی پیش‌بینی کرده‌اند که احتمالا بازار اصلاحات عمیق را پشت سر گذاشته است.

بیشتر بخوانید: آیا اصلاح بیت کوین به پایان رسیده است؟ چه اخبار مهمی در راه است؟

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، تحلیلگران جی‌پی مورگان با بررسی سود باز قراردادهای آتی بیت کوین در بورس کالای شیکاگو (CME) معتقدند روند فروش ممکن است به زودی کاهش یابد. با این حال احتمالا در کوتاه مدت شاهد اصلاحات محدود برای بازار هستیم اما خبری از اصلاحات عمیق نخواهد بود. این پیش‌بینی بر سود باز (Open Interest) تکیه کرده است. به تعداد قراردادهای باز برای یک ارز مشخص سود باز گفته می‌شود. کاهش سود باز بیت کوین به عنوان نشانه‌ای از تضعیف روند فعلی قیمت تلقی می‌شود و بر همین اساس این‌طور برآورد کرده‌اند که احتمالا تنها شاهد یک بازار نزولی محدود در کوتاه مدت خواهیم بود.

بخوانید  کارشناس حقوقی می گوید درخواست تجدید نظر SEC در پرونده Ripple یک “اشتباه استراتژیک” بود

بیشتر بخوانید: بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳ چه سرنوشتی خواهد داشت؟

این گزارش کاهش خوش‌بینی‌ها در مورد تحولات نظارتی در آمریکا را به عنوان عاملی برای سقوط بازار و کاهش حدودا ۱۱ درصدی بیت کوین در ماه گذشته میلادی معرفی کرده است. طولانی شدن انتظار برای تعیین سرنوشت صندوق‌های ETF بیت کوین و درخواست تجدید نظر SEC در رای دادگاه ریپل به شک و تردیدها دامن زده است. به گفته تحلیلگران سایر تحولات از جمله رشد اقتصادی چین نیز در ریزش بازار نقشی مهم ایفا می‌کنند.

برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603769

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها