تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :ریزش بیشتر یا صعود؟ بررسی شرایط قیمت بیت کوین در آستانه بسته شدن کندل ماهانه

  • کد خبر : 2603860
  • ۰۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۲
لورس :ریزش بیشتر یا صعود؟ بررسی شرایط قیمت بیت کوین در آستانه بسته شدن کندل ماهانه
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ریزش بیشتر یا صعود؟ بررسی شرایط قیمت بیت کوین در آستانه بسته شدن کندل ماهانه حال که به پایان ماه آگوست نزدیک می‌شویم، قیمت بیت‌ کوین ضعیف‌تر از قبل به نظر می‌رسد و با توجه به اینکه مهمات گاوهای بیت‌ کوین در بازار تمام شده، معامله‌گران برای زخم‌های بیشتری خود را آماده می‌کنند.
به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت‌ کوین هفته جدید میلادی را با چالش‌هایی از سوی سطح ۲۶ هزار دلار آغاز کرده، و این در حالی است که آگوست به بدترین ماه سال ۲۰۲۳ برای آن تبدیل شده است.
قدرت‌افزایی قیمت بیت‌ کوین پس از سقوط ناگهانی ده روز پیش آن حالا مبهم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، زیرا گاوها برای ایجاد یک بازگشت تسکین‌دهنده قادر به کنترل بازار نبوده‌اند.
چشم‌انداز بیت کوین نیز به اندازه شرایط فعلی نامعلوم است، زیرا ماه سپتامبر به طور سنتی یک ماه بد یمن برای بیت‌ کوین بوده و حالا سوالی که مطرح می‌شود این است: آیا با نزدیک شدن به پایان ماه آگوست، ممکن است یک سقوط ناگهانی دیگر در انتظارمان باشد؟
محرک‌های کلان نیز دوباره در این هفته تن به هیچ کاری ندادند، و تنها شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) نقط..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ریزش بیشتر یا صعود؟ بررسی شرایط قیمت بیت کوین در آستانه بسته شدن کندل ماهانه

حال که به پایان ماه آگوست نزدیک می‌شویم، قیمت بیت‌ کوین ضعیف‌تر از قبل به نظر می‌رسد و با توجه به اینکه مهمات گاوهای بیت‌ کوین در بازار تمام شده، معامله‌گران برای زخم‌های بیشتری خود را آماده می‌کنند.

به گزارش والکس و به نقل از cointelegraph، بیت‌ کوین هفته جدید میلادی را با چالش‌هایی از سوی سطح ۲۶ هزار دلار آغاز کرده، و این در حالی است که آگوست به بدترین ماه سال ۲۰۲۳ برای آن تبدیل شده است.

قدرت‌افزایی قیمت بیت‌ کوین پس از سقوط ناگهانی ده روز پیش آن حالا مبهم‌تر از همیشه به نظر می‌رسد، زیرا گاوها برای ایجاد یک بازگشت تسکین‌دهنده قادر به کنترل بازار نبوده‌اند.

بخوانید  آیا CFTC می تواند DeFi را در ایالات متحده از بین می برد؟

چشم‌انداز بیت کوین نیز به اندازه شرایط فعلی نامعلوم است، زیرا ماه سپتامبر به طور سنتی یک ماه بد یمن برای بیت‌ کوین بوده و حالا سوالی که مطرح می‌شود این است: آیا با نزدیک شدن به پایان ماه آگوست، ممکن است یک سقوط ناگهانی دیگر در انتظارمان باشد؟

محرک‌های کلان نیز دوباره در این هفته تن به هیچ کاری ندادند، و تنها شاخص هزینه‌های مصرف شخصی (PCE) نقطه قوت این هفته سرد و آرام برای بازار رمزارزها خواهد بود و شاید بتواند تا حدی هیجانات را برگرداند.

بیشتر بخوانید: تقویم مهم‌ترین رویدادهای اقتصادی در هفته اول شهریور ۱۴۰۲

با این وجود، معامله‌گران و تحلیل‌گران همچنان گوش به زنگ هستند و با توجه به اینکه هیچ نشانه‌ای از بازگشت دیده نمی‌شود، بسیاری انتظار بدتر شدن وضعیت کنونی را می‌کشند.

نوشته های مشابه

  • بیت کوین در پرتگاه ریزش بیشتر یا صعود؟ بررسی شرایط قیمت بیت کوین در آستانه بسته شدن کندل ماهانه ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
  • تحلیل بیت کوین و آلت کوین‌ها بررسی نمودار قیمت بیت کوین و ۴ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد بالا ۰۶ شهریور ۱۴۰۲
بخوانید  رابین هود از ریپل حمایت می‌کند! کاربران چرا نگرانند؟

قیمت بیت‌ کوین در نزدیکی بسته شدن کندل ماهانه

هیچ رغبتی برای پیش‌بینی آخرین کلوز هفتگی این ماه بیت‌ کوین وجود نداشت، به ویژه با توجه به اطلاعاتی که درباره کلوزهای گذشته قیمت داریم.

داده‌های Cointelegraph Markets Pro و TradingView نشان می‌دهد که با وجود حفظ سطح ۲۶ هزار دلار تا لحظات آخر، اما BTC/USD بلافاصله پس از کلوز آخرین کندل کاهش یافت و این ریزش تا ۲۵،۸۸۰ دلار ادامه پیدا کرد، اما سپس اندکی بهبود داشت و در بالاتر از این سطح تثبیت شد.

نمودار ۱ ساعته بیت کوین
نمودار ۱ ساعته بیت کوین

تریدر معروف، Skew، در بخشی از گفته‌های خود پیش‌بینی کرده این کف‌های چند روزه که شاهد آنها بودیم، ممکن بودن فشاری از سوی فروشندگان باشد که می‌تواند در هفته جدید هم ادامه پیدا کند.

او در بخشی از تجزیه و تحلیل خود در پلتفرم X (که پیش از این توییتر نامیده می‌شد) گفت:

معاملات فروش همچنان در طول آخر هفته هم افزایش پیدا می‌کنند و انتظار حرکتی را در پی بازگشایی بازارهای آتی ایالات متحده و جلسه اتحادیه اروپا در روز دوشنبه داریم.

Skew همچنین رفتار بیت کوین در طول آخر هفته را با عنوان «اقدامات جان‌فرسای حداکثری قیمت» توصیف کرده است.

بخوانید  رکورد جدید: عرضه بیت‌ کوین‌ در آدرس‌های غیرفعال به بالاترین سطح خود‌ رسید!

کلوز ماهانه قیمت یک موضوع کلیدی برای فعالین بازار ارزهای دیجیتال محسوب می‌شود، با توجه به این که پس از ضرر و زیان ۱۱ درصدی در ماه آگوست، انتظار می‌رود نوسانات را پیش رو داشته باشیم.

بیت کوین تا پایان ۲۰۲۳ چه سرنوشتی خواهد داشت؟

کیث آلن (Keith Alan)، هم‌بنیانگذار Material Indicators، سفری به سوی کف‌های چند ماهه اخیر قیمت را پیش‌بینی کرده است.

او در کنار ارائه نموداری از اوردر بوک BTC/USD در بایننس اینگونه نوشت:

نهنگ‌ها هنوز خرید نمی‌کنند، من هم همینطور.

انتظار دارم نوسانات از طریق کلوز کندل ماهانه قیمت ادامه پیدا کند. صبورانه منتظر تست کف محلی هستم.

علاوه‌ بر این که حجم سفارشات نهنگ‌ها در سطوح پایینی قرار دارد، نمودار اوردر بوک فوق‌الذکر نیز به طور کلی نشان‌دهنده کمبود نقدینگی پیشنهادات بود، و معامله‌گران در ۲۵،۵۰۰ دلار علاقه نسبتاً کمی به خرید داشتند.

اوردر بوک BTC/USD بایننس
اوردر بوک BTC/USD بایننس

تریدر معروف، Crypto Tony، در موافقت با سخنان آلن گفت:

من به دنبال یک محرک برای ورود به کف ۲۵ هزار دلاری هستم، که در آنجا ریکاوری آغاز شود و افزایش قیمت را در ادامه داشته باشیم.

یا تنها در صورتی که سطح ۲۶،۷۰۰ دلار را به یک حمایت تبدیل کنیم. هیچ ورودی قبل از آن برای بیت‌ کوین وجود ندارد زیرا ما در میانه بازه قیمت هستیم، بنابراین هنوز هیچ نقطه ورود مطمئنی را مشاهده نمی‌کنم.

نمودار Crypto Tony از بیت کوین

تریدر و تحلیل‌گر معروف، Rekt Capital، هشدار داد:

علاوه بر حرکت نزولی، میانگین‌های متحرک که پیش از سقوط به عنوان حمایت عمل کرده بودند، اکنون ممکن است اثر معکوس داشته باشند.

او در کنار ارائه نمودار هفتگی به طور خلاصه گفت:

میانگین‌های متحرک مومنتوم صعودی بیت کوین می‌توانند در نقش مقاومت ظاهر شوند.

نمودار دوم Rekt Capital از بیت کوین

او در ادامه تجزیه و تحلیل خود به دنبال ظهور ساختار کف‌های پایین‌تر در تایم‌فریم‌های هفتگی بود که احتمالاً بخشی از الگوی نموداری «کنج صعودی» باشد.

بخوانید  جنگ قیمت‌ها بر سر خرید دستگاه‌های استخراج بیت کوین
نمودار بیت کوین Rekt Capital

بدترین آگوست ۸ سال گذشته؛

اینکه بیت‌ کوین در این ماه عملکرد ضعیفی داشته بر کسی پوشیده نیست – حتی بر اساس استانداردهای ماه آگوست، گاوها در این مدت به ندرت دلیلی برای شادی کردن داشته‌اند.

ارزش BTC/USD در ماه جاری ۱۱٪ کاهش داشته و با نزدیک شدن به کلوز هفتگی قیمت، انتظارات ناظران بازار در حال شکل‌گیری است.

با نگاهی به داده‌های CoinGlass متوجه می‌شویم که آگوست ۲۰۲۳ از همان ابتدا با آگوست سال گذشته برای دریافت عنوان بدترین ماه بیت‌ کوین از سال ۲۰۱۵ وارد رقابت شده است. قیمت بیت کوین در آگوست ۲۰۲۲ تقریباً ۱۳/۹٪ کاهش یافت، حرکتی که نشان‌دهنده آغاز یک ۶ ماهه پر از رنج و عذاب بود.

بازدهی ماهانه BTC/USD
بازدهی ماهانه BTC/USD

با این حال، برخی اعتقاد دارند که بر اساس سابقه تاریخی بیت کوین، ماه سپتامبر هم به راحتی ممکن است به مانند ماه آگوست با عملکرد ضعیف قیمت پایان برسد.

Rekt Capital هفته گذشته در بخشی از تحلیل خود در X پرسید:

آیا بیت‌ کوین می‌تواند در ماه سپتامبر به ۲۲ هزار دلار برسد؟”

برای پاسخ به این سوال، ابتدا باید روی ماه آگوست تمرکز کنیم. شدیدترین کاهش قیمت بیت‌ کوین در ماه آگوست در چه تاریخی بود؟ ۱۷٪- در سال ۲۰۱۴ و ۱۸٪- در سال ۲۰۱۵. در حال حاضر در سال ۲۰۲۳، قیمت بیت کوین حدوداً ۱۶٪ کاهش یافته است. اگر قیمت در این آگوست ۱۸٪ کاهش پیدا کند، بیت کوین تا حدود ۲۴،۷۰۰ دلار ریزش خواهد داشت. اما این ممکن است پایان اصلاح نباشد.

آیا قیمت بیت کوین تا ۳۰ روز آینده به ۲۲۰۰۰ دلار سقوط می‌کند؟

بخوانید  بازگشت قیمت بیت کوین به ۷۳۰۰ دلار؛ آیا روند صعودی شروع شده است؟

Rekt Capital در ادامه به این نکته اشاره کرد که ماه سپتامبر معمولاً «کاهش تک رقمی» را برای بیت کوین به همراه دارد. با توجه به الگوی سقف دوگانه که در نمودارهای هفتگی تشکیل شده، هدف ۲۲ هزار دلار محتمل به نظر می‌رسد.

او به طور خلاصه گفت:

بنابراین اگر بگوییم که بیت‌ کوین در ماه سپتامبر تا ۱۰٪ اصلاح داشته باشد… بدان معناست که قیمت به حدود ۲۲،۲۰۰ دلار کاهش پیدا می‌کند.

در نتیجه این شرایط تقریباً با هدف حرکت شناسایی شده برای شکست سقف دوگانه تا ۲۲ هزار دلار مطابقت دارد.

نمودار سوم Rekt Capital از بیت کوین

تحلیل بیت کوین برچسب هابیت کوین

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2603860

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها