تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :ریزش دوباره بیت کوین؛ کانال ۳۱هزار دلاری از دست رفت

  • کد خبر : 2598439
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :ریزش دوباره بیت کوین؛ کانال ۳۱هزار دلاری از دست رفت
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها ریزش دوباره بیت کوین؛ کانال ۳۱هزار دلاری از دست رفت کدخبر: ۵۸۶۲۳۵ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ – ۱۹:۰۰ اقتصادنیوز: بیت کوین که دیروز در کانال ۳۱۰۰۰ دلار معامله می شد، دوباره به کانال ۳۰۰۰۰ دلار بازگشته و امروز افت قیمت حدود ۳ درصدی دارد. به گزارش اقتصادنیوز ، جو امروز بازار ارزهای دیجیتال نسبتا منفی است. البته تعدادی از آلت کوین ها رشد قیمت داشته اند اما اکثریت نمادها منفی هستند. بیت کویت امروز با افت ۳ درصدی، در حدود نرخ ۳۰۳۰۰ دلار معامله می شود.
بازده هفتگی بیت کوین در حال حاضر مثبت نیم درصد است و بازده ماهانه آن به مثبت ۲۱ درصد رسیده است. البته بازده خوبی که بیت کوین در مقیاس ماهانه دارد بیشتر به دلیل رشد بازار در نیمه دوم ماه ژوئن است و در حال حاضر حدود دو هفته می شود که بازار درجا می زند.
ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد ۵۸۹ میلیارد دلار را نمایش می دهد. طی مدت اخیر هر زمان که ارزش بازار بیت کوین به ۶۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده، فروش های گسترده ای در بازار اتفاق افتاده و اجازه داده نشده که ارزش بازا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها ریزش دوباره بیت کوین؛ کانال ۳۱هزار دلاری از دست رفت کدخبر: ۵۸۶۲۳۵ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ – ۱۹:۰۰ اقتصادنیوز: بیت کوین که دیروز در کانال ۳۱۰۰۰ دلار معامله می شد، دوباره به کانال ۳۰۰۰۰ دلار بازگشته و امروز افت قیمت حدود ۳ درصدی دارد. ریزش دوباره بیت کوین؛ کانال 31هزار دلاری از دست رفت

به گزارش اقتصادنیوز ، جو امروز بازار ارزهای دیجیتال نسبتا منفی است. البته تعدادی از آلت کوین ها رشد قیمت داشته اند اما اکثریت نمادها منفی هستند. بیت کویت امروز با افت ۳ درصدی، در حدود نرخ ۳۰۳۰۰ دلار معامله می شود.

بازده هفتگی بیت کوین در حال حاضر مثبت نیم درصد است و بازده ماهانه آن به مثبت ۲۱ درصد رسیده است. البته بازده خوبی که بیت کوین در مقیاس ماهانه دارد بیشتر به دلیل رشد بازار در نیمه دوم ماه ژوئن است و در حال حاضر حدود دو هفته می شود که بازار درجا می زند.

بخوانید  داده‌های آنچین خبر از آینده روشن اتریوم در بازار می‌دهند!

ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته ۱۷ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز عدد ۵۸۹ میلیارد دلار را نمایش می دهد. طی مدت اخیر هر زمان که ارزش بازار بیت کوین به ۶۰۰ میلیارد دلار نزدیک شده، فروش های گسترده ای در بازار اتفاق افتاده و اجازه داده نشده که ارزش بازار بیت کوین مدت زیادی بالای ۶۰۰ میلیارد دلار باقی بماند.

رشد ۴ درصدی اتریوم در یک هفته

افت امروز اتریوم هم تقریبا به اندازه بیت کوین است. این آلت کوین با کاهش قیمت حدود ۳ درصدی، هم اکنون در نرخ ۱۹۴۰ دلار معامله می شود.

بازده هفتگی اتریوم به مثبت ۴ درصد رسیده که از این جهت عملکرد بهتری نسبت به بیت کوین دارد اما در مقیاس ماهانه ۱۸ درصد رشد در آن مشاهده می شود که نسبت به بزرگ ترین ارز دیجیتال، عملکرد نسبتا ضعیف تری است. اتریوم با ارزش بازار ۲۳۳ میلیارد دلار طی شبانه روز گذشته بیش از ۸ میلیارد دلار معامله شده است.

بخوانید  نوسانات محدود در بازار ارزهای دیجیتال/ افت نیم درصدی بیت‌کوین!

سقوط ۹ درصدی ریپل

امروز با اینکه اکثر آلت کوین ها افت قیمت داشته اند اما تعدادی از آن ها وضعیت خوبی دارند و مثبت هستند. اپتیمیسم با رشد ۷ درصدی بیشترین بازدهی روزانه را در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار داده.

آربیتروم هم با رشد ۶ درصدی در جایگاه بعدی قرار دارد. دوج کوین و شیبا اینو هم با رشد ۵ درصدی وضعیت خوبی دارند. چند آلت کوین دیگر هم امروز مثبت هستند که رشد همگی آن ها کمتر از ۳ درصد است.

در فهرست نمادهای منفی، استلار با سقوط ۱۲ درصدی بیشترین زیان را به خریداران روز گذشته وارد کرده. ریپل هم که دو روز قبل طی مدت کوتاهی حدود ۷۰ درصد رشد کرده بود، امروز با افت ۹ درصدی از منفی ترین نمادهاست.

بیت کوین کش امروز ۷ درصد افت کرده و لایت کوین با افت ۵ درصدی یکی از منفی ترین نمادهای امروز محسوب می شود. مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از ۵ درصد دارند.

بخوانید  بررسی خبر فروش دارایی‌های صرافی FTX و تاثیر آن بر قیمت بیت کوین، سولانا و سایر آلت کوین‌ها

افت ۳۴ درصدی ارزش معاملات

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با ۲٫۵ درصد افت به ۱٫۲۲ تریلیون دلار رسیده و ارزش معاملات با کاهش ۳۴ درصدی، عدد ۴۷ میلیارد دلار را نمایش می دهد.

ارزش معاملات دیفای طی شبانه روز گذشته ۴ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم ۴۲ میلیارد دلار معامله انجام شده است.

همچنین بخوانید

  • رشد یک درصدی اتریوم/ افت ۲ درصدی استلار
  • تغیر مسیر رمز ارزها به سمت بالا/اتریوم به ۱۸۷۰ دلار رسید
  • دو روز سرنوشت ساز برای بیت کوین/اتریوم درجا زد
  • روز خسته کننده ارزهای دیجیتال/ رشد ۵ درصدی شیبااینو
  • اتریوم
  • رمز ارز
  • بازار ارزهای دیجیتالی
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598439

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها