تاریخ : جمعه, ۲۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 10 May , 2024
1

لورس :ریپل پایان آزمایش XRP Ledger XLS-AMM را اعلام کرد

  • کد خبر : 2622415
  • ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

ارتقاء XLS-30 RippleX در XRP Ledger آزمایش AMM را با موفقیت به پایان رساند و راه را برای عملکردهای DeFi در سال ۲۰۲۳ هموار کرد.
خلاصه‌ی خبر آزمایش عملکرد گسترده‌ی ارتقاء XLS-30 به پروتکل XRP Ledger با موفقیت به پایان رسید. XLS-30 یک اصلاحیه‌ی پیشنهادی به عنوان بخشی از ارتقاء ۱٫۱۲٫۰ است که قابلیت‌های سوآپ، معاملات و نقدینگی خودکار را به ارمغان می‌آورد. هنگامی که ۲۸ گره از ۳۵ گره از ارتقا پشتیبانی کنند، بلاک‌چین یک رفراندوم برای فعال‌سازی آغاز می‌کند. ارتقاء XLS-30 XRP Ledger: تحول DeFi آزمایش گسترده‌ی ارتقاء XLS-30 XRP Ledger به پایان رسید و عصر جدیدی را برای DeFi در XRPL آغاز کرد.
XLS-30: فعال کردن DeFi در XRPL تیم RippleX با افتخار پایان موفقیت‌آمیز تست عملکرد ارتقاء XLS-30 را اعلام کرد. این به‌روزرسانی، ویژگی‌های ضروری DeFi مانند مبادله‌ی دارایی‌های متقابل، تأمین نقدینگی و تجارت مستقیم به XRPL را معرفی می‌کند. این نقطه‌ی عطف، همان‌طور که توسط RippleX توییت شده است، یک گام مهم به سمت یکپارچه‌سازی DeFi است:
آزمایش عملکرد گسترده‌ی XLS-30 #AMM اکنون تکمیل شده است. XLS-30 یک اصلاحیه‌ی پ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ارتقاء XLS-30 RippleX در XRP Ledger آزمایش AMM را با موفقیت به پایان رساند و راه را برای عملکردهای DeFi در سال ۲۰۲۳ هموار کرد.

خلاصه‌ی خبر

  • آزمایش عملکرد گسترده‌ی ارتقاء XLS-30 به پروتکل XRP Ledger با موفقیت به پایان رسید.
  • XLS-30 یک اصلاحیه‌ی پیشنهادی به عنوان بخشی از ارتقاء ۱٫۱۲٫۰ است که قابلیت‌های سوآپ، معاملات و نقدینگی خودکار را به ارمغان می‌آورد.
  • هنگامی که ۲۸ گره از ۳۵ گره از ارتقا پشتیبانی کنند، بلاک‌چین یک رفراندوم برای فعال‌سازی آغاز می‌کند.

ارتقاء XLS-30 XRP Ledger: تحول DeFi

آزمایش گسترده‌ی ارتقاء XLS-30 XRP Ledger به پایان رسید و عصر جدیدی را برای DeFi در XRPL آغاز کرد.

XLS-30: فعال کردن DeFi در XRPL

تیم RippleX با افتخار پایان موفقیت‌آمیز تست عملکرد ارتقاء XLS-30 را اعلام کرد. این به‌روزرسانی، ویژگی‌های ضروری DeFi مانند مبادله‌ی دارایی‌های متقابل، تأمین نقدینگی و تجارت مستقیم به XRPL را معرفی می‌کند. این نقطه‌ی عطف، همان‌طور که توسط RippleX توییت شده است، یک گام مهم به سمت یکپارچه‌سازی DeFi است:

آزمایش عملکرد گسترده‌ی XLS-30 #AMM اکنون تکمیل شده است. XLS-30 یک اصلاحیه‌ی پیشنهادی به عنوان بخشی از ارتقاء ۱٫۱۲٫۰ است. در صورت تصویب، قابلیت‌های سوآپ خودکار، معاملات و تامین نقدینگی را برای #XRPLedger به ارمغان می‌آورد.

RippleX (@RippleXDev)-

۶ اکتبر ۲۰۲۳

یک جهش تکنولوژیک به جلو

از نظر فنی، XLS-30 محور اصلی ارتقاء ۱٫۱۲٫۰ آینده است که نشان‌دهنده‌ی یک جهش تکنولوژیکی عظیم برای اکوسیستم XRPL است. علاوه بر طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها، این ارتقا چندین نوع تراکنش نوآورانه را معرفی می‌کند که به طور یکپارچه با موتور پرداخت ادغام می‌شوند. برای اطمینان از ایمنی آن، CertiK، یک شرکت امنیتی برتر بلاک‌چین، نظارت کامل بر امنیت آن را در جولای ۲۰۲۳ بر عهده داشت.

XRPL برای ارتقاء شبکه‌ی اصلی آماده می‌شود

XRPL در سال گذشته به سختی برای این تحول آماده شده و آمادگی شبکه‌ی اصلی را از نظر سازگاری و عملکرد ارزیابی می‌کند. بلاک‌چین یک روش همه‌پرسی را برای سنجش ضرورت فعال‌سازی تغییرات پیشنهادی آغاز کرده است. اگر طی دو هفته ۲۸ گره از ۳۵ گره فعال، از ارتقا پشتیبانی کنند، ارتقاء جدید ۱٫۱۲٫۰ فعال خواهد شد. همچنین، Evernode، یک پلتفرم مقیاس‌بندی L2 در XRP Ledger، ممیزی خود را به پایان رسانده و تقریباً برای راه‌اندازی شبکه‌ی اصلی خود آماده است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622415

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها