تاریخ : شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 4 May , 2024
0

لورس :ریپل ۱۸۱ درصد در حجم معاملاتش صعود کرد!

  • کد خبر : 2612270
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۴
لورس :ریپل ۱۸۱ درصد در حجم معاملاتش صعود کرد!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » ریپل ۱۸۱ درصد در حجم معاملاتش صعود کرد! ریپل ۱۸۱ درصد در حجم معاملاتش صعود کرد! ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳ XRP ریپل ششمین ارز دیجیتال بزرگ، جهش قابل توجه ۱۸۱ درصدی را در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود تجربه کرده است و XRP به ارزش ۱٫۰۸ میلیارد دلار معامله شده است. این دارایی در حال حاضر پرمعامله ترین دارایی در بورس Bithumb کره جنوبی است و حجم بالایی در بایننس و کوین بیس داشته است. با این حال، قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴٫۸۲ درصد کاهش یافته است و برای اولین بار از ۱۳ جولای به زیر ۰٫۵۰ دلار رسیده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) یادداشتی را برای به تعویق انداختن مراحل قانونی تنظیم کرده است، در حالی که ریپل با خرید Fortress Trust و خرید ۲۵۰ میلیون دلاری Metaco، یک شرکت نگهبانی ارزهای دیجیتال، تیترهای مثبتی را به خود اختصاص داده است.
درباره ی بایننس بیشتر بخوانید
بایننس ایالات متحده توکن OMG را از لیست خود خط می زند! بایننس در این ۴ پروژه ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است بایننس متهم به کلاهبرداری شد! منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

صفحه اصلی » آخرین اخبار ارز دیجیتال » ریپل ۱۸۱ درصد در حجم معاملاتش صعود کرد! ریپل ۱۸۱ درصد در حجم معاملاتش صعود کرد! ۲۱ شهریور ۱۴۰۲

  • ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۳

XRP ریپل ششمین ارز دیجیتال بزرگ، جهش قابل توجه ۱۸۱ درصدی را در حجم معاملات ۲۴ ساعته خود تجربه کرده است و XRP به ارزش ۱٫۰۸ میلیارد دلار معامله شده است. این دارایی در حال حاضر پرمعامله ترین دارایی در بورس Bithumb کره جنوبی است و حجم بالایی در بایننس و کوین بیس داشته است. با این حال، قیمت آن در ۲۴ ساعت گذشته ۴٫۸۲ درصد کاهش یافته است و برای اولین بار از ۱۳ جولای به زیر ۰٫۵۰ دلار رسیده است. کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) یادداشتی را برای به تعویق انداختن مراحل قانونی تنظیم کرده است، در حالی که ریپل با خرید Fortress Trust و خرید ۲۵۰ میلیون دلاری Metaco، یک شرکت نگهبانی ارزهای دیجیتال، تیترهای مثبتی را به خود اختصاص داده است.

بخوانید  سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند

درباره ی بایننس بیشتر بخوانید

  • بایننس ایالات متحده توکن OMG را از لیست خود خط می زند!
  • بایننس در این ۴ پروژه ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده است
  • بایننس متهم به کلاهبرداری شد!

ریپل 181 درصد در حجم معاملاتش صعود کرد! منبع:u.today اشتراک گذاری: ۰ نفر این مطلب را پسندید. مجموع آرا ۰ برای این مطلب رای ثبت نشده اولین رای دهنده باش! آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ رای شما ثبت شد! بلی خیر اگر بازخوردی درباره این مطلب دارید یا پرسشی دارید که بدون پاسخ مانده است، آن را از طریق بخش نظرات مطرح کنید. ثبت نظر صابره براتی مطالب مشابه هشدار بسیار مهم! مراقب کلاهبرداری ها در توییتر باشید! روند نزولی و فاجعه بار گالا تا کی ادامه دارد؟ پرداخت نیم میلیون دلار فقط برای کارمزد تراکنش بیت کوین! نهنگ‌ های شیبا اینو کولاک کردند؛ میلیون ها دلار شیب خریداری شد! چالش جدید شیبا اینو؛ شیباریوم با خطر کلاهبرداری روبروست! حساب توییتری ویتالیک بوترین هک شد و ۶۹۱ هزار دلار از دست رفت!

بخوانید  گسترش سایه حمایت بایننس بر سر ریپل و دوج کوین!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه *

نام (الزامی)

ایمیل (الزامی)

وب‌سایت

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612270

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها