تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :سابستریت Substrate در ارز دیجیتال – آشنایی، روش و کاربرد

  • کد خبر : 2627298
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
لورس :سابستریت Substrate در ارز دیجیتال – آشنایی، روش و کاربرد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سابستریت Substrate در ارز دیجیتال کاربرد ها و مزیت های بی شماری دارد که شما می توانید در ادامه ی این مطلب از سایت ارز دیجیتال با آن ها آشنا شوید. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از سایت ارز دیجیتال با مهم ترین کاربرد ها و مزیت های این مفهوم آشنا شوید.
مفهوم سابستریت Substrate در ارز دیجیتال مفهوم سابستریت در ارزهای دیجیتال به یک پلتفرم توسعه ارزهای دیجیتال اشاره دارد. سابستریت توسط شرکت Parity Technologies توسعه داده شده و برای ایجاد بلاک چین‌ ها و ارزهای دیجیتال قابل تنظیم استفاده می‌ شود. سابستریت یک چارچوب بلاک چین چندمنظوره است که توسعه دهندگان را قادر می‌ سازد تا بر اساس نیاز های خود بلاک چین‌ ها و ارزهای دیجیتال را طراحی و پیاده سازی کنند.
با استفاده از سابستریت، توسعه دهندگان می‌ توانند بلاک چین‌ های سفارشی خود را با ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های مورد نظر ایجاد کنند. سابستریت از زیرساخت فنی پولکادات استفاده می‌ کند که یک شبکه بلاک چین چند زنجیره است. این مساله به توسعه دهندگان امکان می‌ دهد تا ارزهای دیجیتال خود را درون یک اکوسیستم بلاک چین قابل تعامل با سایر زنجیره‌ها و ارزها پیا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سابستریت Substrate در ارز دیجیتال کاربرد ها و مزیت های بی شماری دارد که شما می توانید در ادامه ی این مطلب از سایت ارز دیجیتال با آن ها آشنا شوید. شما می توانید در ادامه ی این مطلب از سایت ارز دیجیتال با مهم ترین کاربرد ها و مزیت های این مفهوم آشنا شوید.

مفهوم سابستریت Substrate در ارز دیجیتال

مفهوم سابستریت در ارزهای دیجیتال به یک پلتفرم توسعه ارزهای دیجیتال اشاره دارد. سابستریت توسط شرکت Parity Technologies توسعه داده شده و برای ایجاد بلاک چین‌ ها و ارزهای دیجیتال قابل تنظیم استفاده می‌ شود. سابستریت یک چارچوب بلاک چین چندمنظوره است که توسعه دهندگان را قادر می‌ سازد تا بر اساس نیاز های خود بلاک چین‌ ها و ارزهای دیجیتال را طراحی و پیاده سازی کنند.

با استفاده از سابستریت، توسعه دهندگان می‌ توانند بلاک چین‌ های سفارشی خود را با ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های مورد نظر ایجاد کنند. سابستریت از زیرساخت فنی پولکادات استفاده می‌ کند که یک شبکه بلاک چین چند زنجیره است. این مساله به توسعه دهندگان امکان می‌ دهد تا ارزهای دیجیتال خود را درون یک اکوسیستم بلاک چین قابل تعامل با سایر زنجیره‌ها و ارزها پیاده سازی کنند.

با استفاده از سابستریت، توسعه دهندگان می‌ توانند از ابزارها و کتابخانه‌ های موجود در این چارچوب استفاده کنند و بلاک چین‌ هایی با ویژگی‌ هایی مانند اثبات کار یا اثبات سهام را پیاده سازی کنند. علاوه بر آن سابستریت امکاناتی مانند ایجاد قرارداد های هوشمند، اجرای قوانین و قواعد سفارشی و مدیریت حقوق دسترسی را فراهم می‌ کند.

روش استفاده از سابستریت در ارز دیجیتال

روش استفاده از سابستریت در ارز دیجیتال

ابتدا باید سابستریت را در سیستم خود نصب کنید. شما می‌توانید از مخزن GitHub Parity Technologies برای دسترسی به کد منبع سابستریت استفاده کنید و سپس طبق دستورالعمل‌های نصب آن را روی سیستم خود نصب کنید. با استفاده از ابزارهای موجود در سابستریت، می‌ توانید یک پروژه جدید راه‌اندازی کنید.

این پروژه شامل فایل‌ ها و کد های مورد نیاز برای ایجاد بلاک چین و ارز دیجیتال شما خواهد بود. در این مرحله، شما باید ساختار بلاک چین خود را طراحی کنید. این مساله شامل تعیین ویژگی‌ ها، قوانین و قواعد، الگوریتم کنسانس و سایر پارامترهای مورد نیاز برای بلاک چین شما است.

با استفاده از ابزارهای سابستریت، می‌ توانید قراردادهای هوشمند را پیاده سازی کنید. این قراردادها قوانین و قواعدی را که بر اساس آنها ارز دیجیتال شما عمل می‌کند، تعریف می‌ کنند. پس از پیاده سازی بلاک چین و قراردادهای هوشمند، باید آنها را تست و اجرا کنید.

این مرحله شامل اجرای بلاک چین در یک شبکه تستی و بررسی صحت عملکرد و قوانین ارز دیجیتال شما است. پس از تست و اطمینان از صحت بلاک چین و ارز دیجیتال، می‌ توانید شبکه اصلی خود راه‌ اندازی کنید. در این مرحله، باید بلاک چین و ارز دیجیتال خود را به یک شبکه عمومی متصل کنید.

کاربرد های سابستریت در ارز دیجیتال
کاربرد های سابستریت در ارز دیجیتال

کاربرد های سابستریت در ارز دیجیتال

سابستریت به توسعه دهندگان امکان می‌ دهد تا بلاک چین سفارشی خود را ایجاد کنند. با استفاده از ابزارها و کتابخانه‌ های موجود در سابستریت، می‌ توانید بلاک چین خود را با ویژگی‌ ها و قابلیت‌ های دلخواه سفارشی کنید. سابستریت امکان پیاده سازی قراردادهای هوشمند را فراهم می‌ کند.

با استفاده از ابزارهای سابستریت، می‌ توانید قوانین و قواعدی را که بر اساس آنها ارز دیجیتال شما عمل می‌ کند، تعریف کنید. سابستریت امکانات مدیریت حقوق دسترسی را فراهم می‌ کند. شما می‌ توانید نقش‌ ها و مجوز های مختلف را برای کاربران بلاک چین تعریف کنید و به طور دقیق مشخص کنید که هر کاربر چه عملیاتی را در بلاک چین انجام دهد.

سابستریت برای امنیت بلاکچین و ارز دیجیتال شما تلاش می‌کند. از الگوریت م‌های کنسانس مطمئن و امضای چندگانه استفاده می‌ کند و امکاناتی مانند جلوگیری از حملات ۵۱٪ را فراهم می‌ سازد. سابستریت دارای یک جامعه فعال از توسعه دهندگان است. شما می‌ توانید از منابع آموزشی، ابزارها و پشتیبانی جامعه برای توسعه و بهبود بلاکچین و ارز دیجیتال خود استفاده کنید.

سوالات متداول

چگونه می توان از سابستریت در ارز دیجیتال استفاده کرد؟

سابستریت یک چارچوب بلاک چینی است که توسط توسعه دهندگان برای ایجاد بلاک چین های قابل تنظیم و سفارشی استفاده می شود. برای شروع، شما باید با مفاهیم و اصول این چارچوب آشنا شوید.

آیا استفاده از سابستریت در ارز های دیجیتال مزیت دارد؟

استفاده از سابستریت در ارزهای دیجیتال مزیت‌ هایی دارد. سابستریت یک چارچوب بلاک چینی با قابلیت‌ های قوی و ماژولار است که توسعه دهندگان می‌ توانند از آن برای ایجاد بلاک چین‌ های سفارشی و قابل تنظیم استفاده کنند.

The post سابستریت Substrate در ارز دیجیتال – آشنایی، روش و کاربرد appeared first on ارز دیجیتال.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2627298

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها