تاریخ : دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 6 May , 2024
1

لورس :سادگی: کلید تجربۀ کاربرمحور کوینکس📡

  • کد خبر : 2628658
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
لورس :سادگی: کلید تجربۀ کاربرمحور کوینکس📡
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سادگی: کلید تجربۀ کاربرمحور کوینکس هنگامی که صعود پرشتاب صنعت رمزارزها در سال ۲۰۱۷ آغاز شد، هایپو یانگ، مؤسس کوینکس، انتخابی را پیش روی خود دید. علی‌رغم اینکه او هنگام طراحی، سادگی را به‌عنوان ارزش کوینکس مدنظر داشت، گسترش سریع این صنعت به‌یکباره باعث شده محصولی خلق شود که سطح پیچیدگی آن بی‌سابقه است. ناگهان ده‌ها هزار دارایی مالی برای خرید عرضه شدند و محصولات پیچیده‌ای به‌وجود آمدند که پایگاه دانشِ سرمایه‌گذاران معمولی را غنی کردند. اما افراد بسیاری نیز بودند که هنوز به‌طور کلی به ارزش فضای بلاک‌چین پی نبرده بودند، افرادی که یانگ تصور می‌کرد می‌تواند با محصول مالی متناسبی جذب‌شان کند.
بنابراین، انتخاب او این بود: می‌توانست برای حرفه‌ای‌ها، یعنی برای افرادی که علاقه مند به رمزارز و از قبل غرقِ در این کار بودند، چیزی بسازد؛ یا می‌توانست پایبند ارزش‌های اصیل خود باشد و چیزی بسازد که برای همه مناسب باشد. می‌توانست درجهت سادگی طراحی کند.
خوشبختانه یانگ به ارزش‌های اصیلش پایبند ماند و از آن زمان تاکنون تردید نکرده است. کوینکس در سراسر صنعت بلاک‌چین به‌عنوان محصول مالی‌ای شناخته می‌شود که ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سادگی: کلید تجربۀ کاربرمحور کوینکس📡

هنگامی که صعود پرشتاب صنعت رمزارزها در سال ۲۰۱۷ آغاز شد، هایپو یانگ، مؤسس کوینکس، انتخابی را پیش روی خود دید. علی‌رغم اینکه او هنگام طراحی، سادگی را به‌عنوان ارزش کوینکس مدنظر داشت، گسترش سریع این صنعت به‌یکباره باعث شده محصولی خلق شود که سطح پیچیدگی آن بی‌سابقه است. ناگهان ده‌ها هزار دارایی مالی برای خرید عرضه شدند و محصولات پیچیده‌ای به‌وجود آمدند که پایگاه دانشِ سرمایه‌گذاران معمولی را غنی کردند. اما افراد بسیاری نیز بودند که هنوز به‌طور کلی به ارزش فضای بلاک‌چین پی نبرده بودند، افرادی که یانگ تصور می‌کرد می‌تواند با محصول مالی متناسبی جذب‌شان کند.

بنابراین، انتخاب او این بود: می‌توانست برای حرفه‌ای‌ها، یعنی برای افرادی که علاقه مند به رمزارز و از قبل غرقِ در این کار بودند، چیزی بسازد؛ یا می‌توانست پایبند ارزش‌های اصیل خود باشد و چیزی بسازد که برای همه مناسب باشد. می‌توانست درجهت سادگی طراحی کند.

خوشبختانه یانگ به ارزش‌های اصیلش پایبند ماند و از آن زمان تاکنون تردید نکرده است. کوینکس در سراسر صنعت بلاک‌چین به‌عنوان محصول مالی‌ای شناخته می‌شود که برمبنای سادگی ساخته شده است، ارزشی که در همه‌چیز، از محصول گرفته تا طراحی، جریان دارد. درواقع، این ویژگی بخشی از دلیل بقای کوینکس است.

کوینکس، که در سال ۲۰۱۷ تأسیس شد، یک صرافی جهانی است که طیف گسترده‌ای از خدمات مالی، از جمله معاملات اسپات و مارجین، فیوچرز، سواپ‌ها، بازارساز خودکار (AMM) و خدمات مدیریت مالی را به بیش از ۵ میلیون کاربر در بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه ارائه می‌دهد.

کوینکس اصل سادگی را در تمامی امور به‌کار می‌بندد، یعنی از همان ابتدایی‌ترین سطح شروع می‌کند: تأمین نیازهای کاربران درزمینۀ تبادل دارایی و کشف ارزش، ضمن برقراری ارتباط آسان‌تر بین افراد و دنیای رمزارزها. یکی از اعتقادات اصلی مؤسس کوینکس این است که معاملات رمزارزی نباید پیچیده باشند.

کوینکس با ایفای نقش کارگزاری برای کاربران، این فلسفه را تحقق می‌بخشد. همان‌طور که یانگ بیان کرده است، کوینکس «پیچیدگی‌ها را خودش مدیریت می‌کند و درعوض، برای کاربران امکان خرید آسان کوین‌ها را فراهم می‌آورد». تیم فهرست‌سازی کوینکس زمان قابل‌توجهی را صرف غربال کوین‌های موجود در پلتفرم می‌کند، ضمن آنکه مسئولیت فیلترکردن ریسک‌ها و کمک به کاربران در اجتناب از دارایی‌های پرریسک را نیز برعهده دارد.

پلتفرم تریدینگ کوینکس شامل یک «بخش مبتدیان» برای افراد تازه‌کار نیز می‌شود. در این طراحی از یک راهنمای سه‌مرحله‌ای استفاده می‌شود که فاصلۀ بین ایجاد اکانت تا انجام معاملات را پوشش می‌دهد. صفحۀ معاملات نیز تنها بخش‌های کاملاً ضروری را دربردارد. تمامی بخش‌های غیرضروری حذف شده‌اند. بدین ترتیب اطمینان حاصل می‌شود که کاربران بتوانند بدون اینکه حواس‌شان به اطلاعات غیرضروری پرت شود روی معاملات حقیقی تمرکز کنند.

بنا به گفتۀ یکی از کاربران کوینکس به‌نام مایکل ویلیامز، این ارزش یکی از دلایل استفادۀ همیشگی او از این محصول است. او گفت «به‌دنبال چیزی بودم که APIیی داشته باشد که بتوان به‌راحتی با مستندسازی خوبی از آن استفاده کرد.» و این دقیقاً همان چیزی است که او در کوینکس پیدا کرد.

او گفت «روی‌هم‌رفته، کارایی آن واقعاً ساده و مؤثر است. زمانی که اولین بار وارد این کار شدم، پلتفرم نسبتاً جدیدی بود اما آن‌ها فعالانه فیدبک می‌گرفتند و اصلاحات انجام می‌دادند. زمانی که چیزی کار نمی‌کرد، از طریق تلگرام ارتباط می‌گرفتم و افراد مربوطه را تگ می‌کردم. معمولاً ظرف ۱۵ دقیقه مشکل برطرف می‌شد.»

نتیجۀ حاصل از تلفیق تعهد به مشتری‌مداری با سادگی عمیق، سیستم تریدینگی است که از الگوریتم‌های بسیار پیچیده در پشت پرده استفاده می‌کند اما برای کاربر معمولی صرفاً «معاملاتی ساده» به‌نظر می‌رسند. الگوریتم معاملاتیِ خودساختۀ کوینکس به‌راحتی از تبادل سطح‌دومِ هر نوع کوینی پشتیبانی می‌کند و به‌طور هم‌زمان مظنۀ زمان واقعی را نیز نشان می‌دهد. این صرافی با کاهش تعداد مراحل لازم برای انجام یک معامله توسط کاربران موجب صرفه‌جویی در زمان، انرژی و هزینه برای آن‌ها می‌شود.

روی‌هم‌رفته، این نوع تجربۀ کاربری بخشی از یک تحول اجتماعی است که در آن، افراد عادی به ابزارهای درجه‌یکِ ثروت‌آفرینی دسترسی پیدا می‌کنند. تعهد کوینکس به سادگی، تعهدی به آزادی افراد عادی در سراسر جهان نیز محسوب می‌شود.

کوینکس این کار را با حذف موانع ابزارهای مالی از طریق عرضۀ محصولات و خدمات کاربرپسندی انجام می‌دهد که تریدینگ رمزارزها را در اختیار تمامی افراد قرار می‌دهند. بدین ترتیب، این صرافی به ساخت یک اکوسیستم سالم، که به اعتقاد راسخ یانگ قادر به تغییر جهان است، کمک می‌کند.

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628658

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها