تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :سال ۲۰۲۳، با ۵ مجموعه برتر NFT آشنا شوید!

  • کد خبر : 2623245
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۱
لورس :سال ۲۰۲۳، با ۵ مجموعه برتر NFT آشنا شوید!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سال ۲۰۲۳، با ۵ مجموعه برتر NFT آشنا شوید! به گزارش زوم ارز، NFTها در سالهای اخیر چشم انداز کلکسیونی های دیجیتال را تغییر داده اند و چندین مجموعه مبتنی بر بلاک چین محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. بر اساس داده‌های اخیر CoinmarketCap، چندین مجموعه NFT موقعیت‌هایی را در بین ۵ مجموعه برتر تضمین کرده‌اند. در میان برترین‌ها BoredApeYachtClub (BAYC)، یک مجموعه پیشرو NFT بر اساس ارزش بازار تخمین زده شده است. دیگر مجموعه‌های NFT عبارتند از Cryptoadz، Azuki، Dreadfulz و CloneX.
BoredApeYachtClub (BAYC) BAYC مجموعه ای از ۱۰۰۰۰ Bored Ape NFT منحصر به فرد در بلاک چین اتریوم است. داشتن Bored Ape NFT مزایای خاصی را برای کاربران به ارمغان می آورد، از جمله دو برابر شدن وضعیت عضویت در قایق بادبانی و دسترسی به برخی از بخش های اکوسیستم پروژه. طبق داده‌های CoinmarketCap، ارزش بازار BAYC در زمان نگارش این مقاله ۲۶۱,۸۷۸ ETH بود که کف قیمت آن ۲۶.۱۴ ETH بود.
Cryptoadz Cryptoadz مجموعه ای از NFT است که به عنوان موجودات دوزیست طراحی شده است. این موجودات در خط داستانی جامعه ای قرار دارند که به دنبال بازپس گیری قدرت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سال ۲۰۲۳، با ۵ مجموعه برتر NFT آشنا شوید!

به گزارش زوم ارز، NFTها در سالهای اخیر چشم انداز کلکسیونی های دیجیتال را تغییر داده اند و چندین مجموعه مبتنی بر بلاک چین محبوبیت زیادی پیدا کرده اند. بر اساس داده‌های اخیر CoinmarketCap، چندین مجموعه NFT موقعیت‌هایی را در بین ۵ مجموعه برتر تضمین کرده‌اند. در میان برترین‌ها BoredApeYachtClub (BAYC)، یک مجموعه پیشرو NFT بر اساس ارزش بازار تخمین زده شده است. دیگر مجموعه‌های NFT عبارتند از Cryptoadz، Azuki، Dreadfulz و CloneX.

BoredApeYachtClub (BAYC)

BAYC مجموعه ای از ۱۰۰۰۰ Bored Ape NFT منحصر به فرد در بلاک چین اتریوم است. داشتن Bored Ape NFT مزایای خاصی را برای کاربران به ارمغان می آورد، از جمله دو برابر شدن وضعیت عضویت در قایق بادبانی و دسترسی به برخی از بخش های اکوسیستم پروژه. طبق داده‌های CoinmarketCap، ارزش بازار BAYC در زمان نگارش این مقاله ۲۶۱,۸۷۸ ETH بود که کف قیمت آن ۲۶.۱۴ ETH بود.

Cryptoadz

Cryptoadz مجموعه ای از NFT است که به عنوان موجودات دوزیست طراحی شده است. این موجودات در خط داستانی جامعه ای قرار دارند که به دنبال بازپس گیری قدرت از مهاجمی است که قلمرو آنها را تصرف کرده است. کاربران می توانند در فرآیند ضرب کریپتوادز که در خط داستانی پروژه تعبیه شده است، شرکت کنند. Cryptoadz در زمان نگارش این مقاله دارای ارزش بازار تخمینی ۱۸۹۱۶۹.۸۷ ETH با قیمت کف ۰.۵TH بود. Cryptoadz یک پروژه NFT مبتنی بر اتریوم است.

Azuki

Azuki یک پروژه NFT با نام تجاری انیمیشن است که توسط Chiru Labs و بر اساس بلاک چین اتریوم توسعه یافته است. ۱۰۰۰۰ NFT منحصر به فرد در اکوسیستم آزوکی وجود دارد که همه آنها آواتارهای مولد هستند. Azuki یک پروژه Web3 است که در ۱۲ ژانویه ۲۰۲۲ راه اندازی شد. CoinmarketCap ارزش بازار تخمینی Azuki را ۴۴۶۵۹ ETH نشان داد، در حالی که قیمت کف NFT در زمان نگارش ۴.۱۸۹۹ ETH باقی ماند.

دردفولز

Dreadfulz با ارزش بازار تخمینی ۳۵.۷۷ ETH به ۵ مجموعه برتر NFT در CoinmarketCap پیوست. این یک پروژه NFT مبتنی بر اتریوم است که از ۷۷۷۷ NFT منحصربه‌فرد تشکیل شده است که در قالب آثار هنری عجیب و غریب با ویژگی‌های متمایز و ترسناک ارائه می‌شوند. Dreadfulz به این دلیل معروف است که به دارندگان این فرصت را می دهد تا NFT های خود را به اشتراک بگذارند و جوایزی کسب کنند. قیمت کف Dreadfulz در زمان نگارش مقاله ۰.۰۰۸۹ ETH بود.

CloneX

CloneX یک پروژه NFT است که از اعتبار سنجی بلاک چین، واقعیت افزوده و سایر فناوری‌های نوظهور استفاده می‌کند تا مصنوعات دیجیتالی ایجاد کند که می‌تواند آگاهی انسان را به شکل‌های شبیه‌سازی پیچیده منتقل کند. CloneX مبتنی بر بلاک چین اتریوم است و دارای ارزش بازار تخمینی ۲۳,۰۱۴ ETH، با قیمت کف ۱.۱۱۲ ETH در زمان نگارش مقاله است.

سلب مسئولیت عمومی: اطلاعات ارائه شده در این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی و آموزشی است. این مقاله شامل هیچ گونه توصیه یا توصیه مالی نمی شود. Coin Edition مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از استفاده از محتوا، محصولات یا خدمات ذکر شده ندارد. به خوانندگان توصیه می شود قبل از هر اقدامی در رابطه با شرکت احتیاط کنند.

منبع: coinedition.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2623245

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها