تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
0

لورس :سامانه اطلاع ‌رسانی مناقصات و مزایدات ستاد ایران

  • کد خبر : 2598330
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳
لورس :سامانه اطلاع ‌رسانی مناقصات و مزایدات ستاد ایران
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس : در سال ۱۳۹۰ سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با نام اختصاری ستاد ایران، طبق آیین‌نامه مصوب فعالیت خود را آغاز کرد. پس از چند سال از راه اندازی این سامانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف شدند، هرگونه معامله و داد و ستد خود را در این سامانه انجام و […]

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

ستاد ایران

در سال ۱۳۹۰ سامانه تدارکات الکترونیکی دولت با نام اختصاری ستاد ایران، طبق آیین‌نامه مصوب فعالیت خود را آغاز کرد. پس از چند سال از راه اندازی این سامانه، تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف شدند، هرگونه معامله و داد و ستد خود را در این سامانه انجام و به ثبت برسانند. در واقع هدف از راه اندازی این سامانه شفاف‌سازی در تمام معاملات دولتی و جلوگیری از هرگونه فساد در معاملات است. علاوه بر این، سعی شده است در این سامانه یک فضای رقابتی سالم برای تولید کنندگان و تامین کنندگان فراهم شود تا بتوانند محصولات و خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت‌های مناسب ارائه دهند.

خدمات ستاد ایران

به طور کلی می‌توان گفت در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، سه گروه از معاملات انجام می‌شود. مزایده، مناقصه و خرید جزئی و متوسط، سه گروه از معاملاتی هستند که در این سامانه با دقت و نظارت مسئولین انجام می‌شود. هر یک از این گروه‌‎ها دارای زیر مجموعه‌هایی هستند که به طور کلی می‎توان ۱۶ نوع معامله را  در سامانه ستاد ایران به ثبت رساند.

بخوانید  مدیر اوپن سی به زندان محکوم شد

معاملات مناقصه در هفت گروه انجام می‌شود، مناقصه عمومی کالا و خدمات با و بدون فرصت بهاء، مناقصه عمومی کالا و خدمات به صورت فشرده، ترک تشریفات، مناقصه بین المللی، مناقصه محدود، خرید خدمات مشاوره و عدم الزام به برگزاری مناقصه. مزایده نیز در ۶ گروه در این سامانه قابل انجام است، مزایده جزئی، مزایده اجاره، مزایده حراج آنلاین، مزایده بین المللی، مزایده اموال منقول و مزایده اموال غیر منقول. در بحث معاملات خرید جزئی و متوسط نیز سه گروه از معاملات از جمله خرید جزئی و متوسط کالا، خرید جزئی و متوسط خدمات و خرید بین المللی در این سامانه قابل انجام است. برای انجام مناقصه و مزایده نیاز به توکن ستاد است. اگر تمایل دارید بدانید خرید توکن ستاد ایران چگونه است، بر روی لینک کلیک کنید.

اطلاع از آگهی‌های ستاد ایران

برای انجام هر یک از ۱۶ نوع معامله در سامانه ستاد ایران، باید اطلاع‌رسانی دقیق انجام شود تا افراد واجد شرایط در این معامله‌ها شرکت کنند. متناسب با نوع معامله، آگهی‌ها منتشر می‌شوند تا افرادی که قصد دارند در معاملات مزایده و مناقصه شرکت کنند، از آن‌ها اطلاع پیدا کنند. سایت ارتباط گستران هزاره از سایت‌های معتبر و جامع در حوزه مناقصات و مزایدات است که به طور کلی تمام آگهی‌های مزایده و مناقصه را در سایت خود منتشر می‌کند. از این رو اگر قصد دارید در معاملات سامانه ستاد شرکت کنید، با مراجعه به سایت ارتباط گستران هزاره، به طور تفکیک شده می‌توانید آگهی‌ها را مشاهده و متناسب با حرفه و کسب و کاری که دارید، در معاملات مرتبط شرکت کنید. یکی از خدمات مهم این سایت برای شرکت کنندگان در مناقصه و مزایده، ارسال آگهی‎های مرتبط در قالب پی دی اف، از طریق ایمیل است. ایمیل‎ها در دو نوبت صبح و عصر ارسال می‎شوند.

بخوانید  رمز ریال چیست؟ (معرفی 15 ویژگی ارز دیجیتال ایرانی برای مبتدی‌ها! )

دسترسی به اسناد معاملات ستاد ایران

در فرایند مزایده یا مناقصه دو طرف معامله وجود دارد که مزایده‌گر و مزایده گزار و یا مناقصه‌گر و مناقصه گزار هستند. برای برگزاری مزایده یا مناقصه اسنادی منتشر می‌شود که هر دو سمت معامله باید این اسناد را مطالعه و امضاء کنند. اولین سند دعوت نامه است، اسناد دیگر شامل دستورالعمل شرکت در مناقصه، ضمانت نامه انجام تعهدات، برگ پیشنهاد مناقصه، موافقت نامه پیمان، نقشه‌ها و مشخصات فنی، جدول‌ها، فرم‌ها و الحاقیه‌های صادره بعدی از سوی مناقصه گزار در طول برگزاری مناقصه است. هر یک از این اسناد دارای تبصره‌ها و بندهای مختلفی هستند که باید به طور دقیق مطالعه، سپس تایید شوند.

برای دسترسی به اسناد معاملات ستاد ایران می‌توانید آن‌ها را از سایت ستاد دریافت کنید، اما سایت‌های معتبر دیگر از جمله سایت ارتباط گستران هزاره نیز تمام اسناد مورد نیاز برای شرکت در مناقصه‌ها و مزایده‌ها را در سایت خود قرار داده است. می‌توانید به راحتی اسناد مورد نظر را دانلود و تکمیل کنید. همچنین اگر به دنبال اسنادی هستید که در سایت وجود ندارد، کارشناسان این مجموعه در زمان کوتاهی اسناد را فراهم و در اختیار شما قرار می‌دهند.

بخوانید  سه دارایی با بیشترین همبستگی با بیت‌ کوین؛ آیا برای پیش‌بینی آینده قیمت بیت کوین مناسب هستند؟

نحوه ورود به سامانه ستاد ایران

برای وارد شدن به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت، باید به آدرس اینترنتی setadiran.ir مراجعه کنید. پس از ثبت نام و انجام مراحل فوق، می‌توانید وارد سامانه شده و از خدمات این سایت استفاده کنید. دسترسی به این سامانه برای همه افراد امکان‌پذیر است و از طریق کامپیوتر و یا تلفن‌های هوشمند می‌توانید به این سامانه ورود پیدا کنید. برای ثبت نام و ورود به سامانه ستاد ایران نیاز به پرداخت هیچ گونه هزینه‌ای نیست.

سخن پایانی

سامانه ستاد ایران که زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می‌کند، مزایده و مناقصه‌های بسیاری را برگزار می‌کند. برای شرکت در این معاملات، باید از زمان برگزاری آن‌ها مطلع شوید تا در زمان مناسب مدارک را تکمیل و فرم‌های مربوطه را ارسال کنید. سایت ارتباط گستران هزاره، با در اختیار داشتن کارشناسان خبره و فعال، تمام آگهی‌های مربوط به مناقصات و مزایدات سامانه ستاد را جمع آوری و با تفکیک کردن آن‌ها، کمک می‌کند تا شما سریع‌تر به آگهی‌های دلخواه خود دست پیدا کنید.

بخوانید  ادعای جسورانه مدیرعامل ریپل: XRP بیت کوین بعدی خواهد بود!

 

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598330

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها