تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
0

لورس :سایبر کانکت (CyberConnect) چیست و علت رشد و ریزش سریع توکن آن چه بود؟

  • کد خبر : 2607408
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۶
لورس :سایبر کانکت (CyberConnect) چیست و علت رشد و ریزش سریع توکن آن چه بود؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

در عصر دیجیتالی که شبکه‌های اجتماعی قدرت عظیمی بر اطلاعات کاربران و تعاملات آنلاین دارند، CyberConnect به عنوان یک نوآوری ظهور کرده است. این شبکه اجتماعی غیرمتمرکز یک پلتفرم است که هدفش اعطای کنترل کامل به کاربران بر هویت‌های دیجیتالی، محتوا و ارتباطات اجتماعی آن‌هاست. اما چه چیز CyberConnect را به این اندازه ویژه می‌کند، و چرا تریدرها حاضرند هزینه‌های گزافی بپردازند تا توکن‌های CYBER به دست آورند؟ در این مقاله به بررسی جزئیات آن می‌پردازیم.
فهرست مطالبسایبر کانکت (CyberConnect) چیست؟CyberProfile: هویت دیجیتال شماگراف اجتماعی CyberConnect: مجموعه ابزار شبکه‌سازیCyberWallet: کیف پول کاربر پسند وب۳در سایبر کانکت (CyberConnect) چه چیزهایی می‌توان ساخت؟علت افزایش قیمت و ریزش توکن (CYBER) چه بود؟ریسک‌ها و نکات قابل توجهپرسش و پاسخ سایبر کانکت (CyberConnect) چیست؟ سایبر کانکت یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که بر پایه فناوری بلاکچین ساخته شده است. این پلتفرم وب۳ قصد دارد ناکارآمدی‌ها و نابرابری‌های شبکه‌های متمرکز را با ارائه یک اکوسیستم متمرکز بر کاربر برطرف کند. این پلتفرم بر اساس اصول خودم..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

در عصر دیجیتالی که شبکه‌های اجتماعی قدرت عظیمی بر اطلاعات کاربران و تعاملات آنلاین دارند، CyberConnect به عنوان یک نوآوری ظهور کرده است. این شبکه اجتماعی غیرمتمرکز یک پلتفرم است که هدفش اعطای کنترل کامل به کاربران بر هویت‌های دیجیتالی، محتوا و ارتباطات اجتماعی آن‌هاست. اما چه چیز CyberConnect را به این اندازه ویژه می‌کند، و چرا تریدرها حاضرند هزینه‌های گزافی بپردازند تا توکن‌های CYBER به دست آورند؟ در این مقاله به بررسی جزئیات آن می‌پردازیم.

فهرست مطالب

  • سایبر کانکت (CyberConnect) چیست؟
    • CyberProfile: هویت دیجیتال شما
    • گراف اجتماعی CyberConnect: مجموعه ابزار شبکه‌سازی
    • CyberWallet: کیف پول کاربر پسند وب۳
  • در سایبر کانکت (CyberConnect) چه چیزهایی می‌توان ساخت؟
  • علت افزایش قیمت و ریزش توکن (CYBER) چه بود؟
  • ریسک‌ها و نکات قابل توجه
  • پرسش و پاسخ
بخوانید  در آستانه تصمیم فدرال رزرو برای نرخ بهره بیت کوین به بالای ۲۷۰۰۰ دلار رسید! تصمیم FED چگونه بر بیت کوین تأثیر می گذارد؟

سایبر کانکت (CyberConnect) چیست؟

سایبر کانکت یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز است که بر پایه فناوری بلاکچین ساخته شده است. این پلتفرم وب۳ قصد دارد ناکارآمدی‌ها و نابرابری‌های شبکه‌های متمرکز را با ارائه یک اکوسیستم متمرکز بر کاربر برطرف کند. این پلتفرم بر اساس اصول خودمختاری، سازگاری، ترکیب‌پذیری، برنامه‌ریزی و مقیاس‌پذیری ساخته شده است.

  • بهترین صرافی ارز دیجیتال ایرانی کدام است

این پلتفرم شامل اجزای کلیدی مانند CyberProfile، گراف اجتماعی CyberConnect و CyberWallet است که به طور جمعی به کاربران امکان می‌دهد کنترل هویت‌های اجتماعی دیجیتال خود را به دست گیرند.

CyberProfile: هویت دیجیتال شما

سایبر پروفایل به عنوان یک زیرساخت هویت جهانی عمل می‌کند و اطلاعات شخصی پایه، نام‌های کاربری، آواتارها و متادیتا را ذخیره می‌کند. این بخش توسط اثبات آن‌چین، اصل بودن تولیدکننده محتوا را تضمین می‌کند و امکان استناد و درآمدزایی صحیح را فراهم می‌آورد.

گراف اجتماعی CyberConnect: مجموعه ابزار شبکه‌سازی

گراف اجتماعی سایبر کانکت داده‌های اجتماعی از جمله ارتباطات بین کاربران، محتوای آن‌ها و علایقشان را ذخیره می‌کند. و به توسعه‌دهندگان ابزاری برای ساخت برنامه‌های قابل ترکیب کردن که از این داده‌ها استفاده می‌کنند، ارائه می‌دهد.

بخوانید  کره جنوبی در پی تأسیس شهر بلاکچینی به وسیله اتریوم

CyberWallet: کیف پول کاربر پسند وب۳

سایبر والت برای فراهم کردن تجربه‌ای بدون دردسر برای کاربران جدید طراحی شده است. این کیف پول از تراکنش‌های بدون کارمزد و انتزاع حساب پشتیبانی می‌کند تا مدیریت دارایی‌های دیجیتال برای کاربران آسان شود.

در سایبر کانکت (CyberConnect) چه چیزهایی می‌توان ساخت؟

توسعه‌دهدگان می‌توانند پلتفرم‌هایی بسازند که کاربران توسط آن‌ها بتوانند محتوای خود را به صورت NFT در شبکه دلخواه خودشان به فروش برسانند و از طریق آن کسب درآمد کنند. Link3 یکی از پلتفرم‌هایی است که از این طریق ساخته شده است.

علت افزایش قیمت و ریزش توکن (CYBER) چه بود؟

توکن سایبر در ۱۵ اوت (۲۴ مرداد) منتشر شد، و تا همین هفته اخیر عملکر خوبی نداشت. ولی در حالی که بازار ارز دیجیتال در روند نزولی قرار گرفته بود CYBER با رشد چشمگیر چند صد درصدی به ۱۴ دلار رسید و توجه همه را به خود جلب کرد. کارشناسان همکاری پلتفرم‌های بزرگ مثل بایننس و ZKsync را با سایبرکانکت، علت توجه تریدرها به این توکن می‌دانند.

  • بهترین شبکه انتقال تتر در صرافی‌های ایرانی کدام است؟
بخوانید  پیش بینی قیمت بیت کوین / گسترش ورود هند به بازار ارز دیجیتال

اما در ادامه این رشد دوام نیاورد و در ۲۴ ساعت گذشته ۵۰ درصد ریزش داشت و در زمان نگارش مقاله در حدود ۷ دلار معامله می‌شود. گفته می‌شود علت این افت شدید اعلام خبر رد پروپزال CP-1 این پلتفرم بود.

ریسک‌ها و نکات قابل توجه

در حالی که هیجان اطراف CyberConnect و توکن‌ CYBER آن قابل لمس است، رعایت احتیاط ضروری است. بازار ارزهای دیجیتال پر نوسان است و پروژه‌های مشابهی مانند فرند.تک (friend.tech) پس از اوج اولیه محبوبیت خود را از دست داده‌اند. باید ریسک‌های سرمایه‌گذاری در این حوزه نوظهور را در نظر گرفت. هرچند وعده‌های CyberConnect جذاب است، اما هنوز باید خود را در بازار واقعی اثبات کند. سرمایه‌گذاران باید آماده نوسانات شدید قیمت و عدم قطعیت باشند. بهتر است سرمایه‌گذاری محتاطانه‌ای داشته باشند و فقط مبلغی را که آماده از دست دادن آن هستند، سرمایه‌گذاری کنند.

پرسش و پاسخ

CyberConnect چیست؟

CyberConnect یک شبکه اجتماعی غیرمتمرکز بر پایه فناوری بلاکچین است که هدفش اعطای کنترل به کاربران بر هویت دیجیتالی، محتوا و ارتباطات اجتماعی آنهاست.

بخوانید  بلیط‌ یورو ۲۰۲۰ با بلاک چین اتریوم فروخته می‌شود

ویژگی‌های کلیدی CyberConnect چیست؟

CyberConnect شامل CyberProfile برای هویت دیجیتالی، گراف اجتماعی CyberConnect برای شبکه‌سازی و CyberWallet برای مدیریت آسان دارایی‌ها می‌باشد.

نوشته سایبر کانکت (CyberConnect) چیست و علت رشد و ریزش سریع توکن آن چه بود؟ اولین بار در توکن باز. پدیدار شد.

توکن باز

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607408

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها