تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :سردرگمی بیت کوین در حدود نرخ ۲۷ هزار دلاری

  • کد خبر : 2598026
  • ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵
لورس :سردرگمی بیت کوین در حدود نرخ ۲۷ هزار دلاری
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

بازگشت اتریوم به کانال ۱۹۰۰ دلار سردرگمی بیت کوین در حدود نرخ ۲۷ هزار دلاری کدخبر: ۵۷۷۹۸۸ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ – ۱۶:۴۵ اقتصادنیوز: بیت کوین که به صورت موقت وارد کانال ۲۶ هزار دلار شده بود، خیلی سریع به کانال قبلی خود یعنی ۲۷ هزار دلار بازگشت و هم اکنون در این رنج قیمتی معامله می شود. به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بازار ارزهای دیجیتال جو نسبتا مثبتی دارد که البته نوسانات قیمت ها کوچک است. بیت کوین، بزرگ ترین ارز دیجیتال در حال حاضر با رشد حدود نیم درصدی در حدود ۲۷۲۰۰ دلار معامله می شود.
بیت کوین در مقیاس هفتگی حدود ۲ درصد رشد داشته و در مقیاس ماهانه حدود ۵ درصد افت کرده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته حدود ۱۱ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۵۲۶ میلیارد دلار است.
روز گذشته آماری از اقتصاد آمریکا منتشر شد که پس از آن فشار فروش در طلای جهانی افزایش یافت. معمولا بیت کوین هم حرکات هماهنگی با طلا دارد و همزمان با آن، بالا و پایین می رود. به همین دلیل دیروز فشار فروش در بیت کوین افزوده شد و قیمت آن وارد کانال ۲۶۰۰۰ دلار شد. البته قیمت دوباره به کانال ۲۷۰۰۰ دلار بازگشت اما تا زمانی که..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

بازگشت اتریوم به کانال ۱۹۰۰ دلار سردرگمی بیت کوین در حدود نرخ ۲۷ هزار دلاری کدخبر: ۵۷۷۹۸۸ ۱۴۰۲/۰۳/۱۳ – ۱۶:۴۵ اقتصادنیوز: بیت کوین که به صورت موقت وارد کانال ۲۶ هزار دلار شده بود، خیلی سریع به کانال قبلی خود یعنی ۲۷ هزار دلار بازگشت و هم اکنون در این رنج قیمتی معامله می شود. سردرگمی بیت کوین در حدود نرخ 27 هزار دلاری

به گزارش اقتصادنیوز ، امروز بازار ارزهای دیجیتال جو نسبتا مثبتی دارد که البته نوسانات قیمت ها کوچک است. بیت کوین، بزرگ ترین ارز دیجیتال در حال حاضر با رشد حدود نیم درصدی در حدود ۲۷۲۰۰ دلار معامله می شود.

بیت کوین در مقیاس هفتگی حدود ۲ درصد رشد داشته و در مقیاس ماهانه حدود ۵ درصد افت کرده است. ارزش معاملات بیت کوین طی شبانه روز گذشته حدود ۱۱ میلیارد دلار بوده و ارزش بازار آن نیز ۵۲۶ میلیارد دلار است.

بخوانید  روز نسبتا خوب رمز ارزها/ بیت کوین ذره ذره بالا می رود

روز گذشته آماری از اقتصاد آمریکا منتشر شد که پس از آن فشار فروش در طلای جهانی افزایش یافت. معمولا بیت کوین هم حرکات هماهنگی با طلا دارد و همزمان با آن، بالا و پایین می رود. به همین دلیل دیروز فشار فروش در بیت کوین افزوده شد و قیمت آن وارد کانال ۲۶۰۰۰ دلار شد. البته قیمت دوباره به کانال ۲۷۰۰۰ دلار بازگشت اما تا زمانی که روند قیمتی طلا نزولی باشد، از بیت کوین هم انتظار خاصی وجود ندارد.

بازگشت اتریوم به کانال ۱۹۰۰ دلار

اتریوم هم با رشد یک درصدی، دوباره به کانال ۱۹۰۰ دلار بازگشته است. در حال حاضر این آلت کوین با نرخ حدود ۱۹۱۰ دلار معامله می شود. اتریوم در مقیاس هفتگی رشد ۴ درصدی را نمایش می دهد و در مقیاس ماهانه نیز حدودا ۲ درصد رشد کرده است.

ارزش بازار اتریوم امروز عدد ۲۲۹ میلیارد دلار را نمایش می دهد. ارزش معاملات آن نیز طی شبانه روز گذشته کمتر از ۵ میلیارد دلار بوده است.

بخوانید  جهش بزرگ بعدی برای استیکینگ مایع اتریوم

جهش ۱۱ درصدی ترون

جو کلی آلت کوین ها امروز مثبت است. اما تعدادی از آن ها هم منفی معامله می شوند. در فهرست ۵۰ ارز برتر بازار، منفی ترین نماد، گراف است که تنها ۲ درصد کاهش قیمت داشته. کوانت و تون کوین هم حدود ۱٫۵ درصد افت کرده اند و مابقی نمادهای منفی، افتی کمتر از یک درصد دارند.

در فهرست نمادهای مثبت، ترون با رشد ۱۱ درصدی بهترین وضعیت را دارد. مابقی آلت کوین های مثبت، رشدی بسیار کمتر از این داشته اند، به طوری که اپتیمیسم با رشد ۳ درصدی در رده دوم پربازده ترین نمادهای امروز قرار دارد.

سندباکس، شیبا اینو و لایت کوین هم امروز ۲ درصد رشد کرده اند و از نمادهای پربازده روز محسوب می شوند. سایر نمادهای مثبت، رشدی کمتر از ۲ درصد را ثبت کرده اند.

ارزش معاملات کاهشی شد

ارزش بازار ارزهای دیجیتال امروز با ۳ دهم درصد رشد، به ۱٫۱۵ تریلیون دلار رسیده است. اما ارزش معاملات ۱۶ درصد کم شده و به ۲۵ میلیارد دلار رسیده است.

بخوانید  بله، این بچه واقعاً با دستکاری قراردادهای هوشمند اتریوم، 300 میلیون دلار را از بین برد!

ارزش معاملات دیفای ۲ میلیارد دلار بوده و در استیبل کوین ها هم حدود ۲۳ میلیارد دلار معامله به ثبت رسیده است.

همچنین بخوانید

  • فشار فروش در بازار رمز ارزها /بیت کوین کانال ۲۷۰۰۰ دلار را از دست می دهد؟
  • روز نسبتا خوب رمز ارزها/ بیت کوین ذره ذره بالا می رود
  • خیز بیت کوین برای ورود به کانال ۲۸۰۰۰ دلاری
  • بازگشت بیت کوین به کانال ۲۷۰۰۰ دلار ی
  • رمز ارز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2598026

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها