تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :سرقت ۸۷۰ هزار دلار از کیف پول میلیونر معروف! ماجرا چیست؟

  • کد خبر : 2614238
  • ۲۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۳
لورس :سرقت ۸۷۰ هزار دلار از کیف پول میلیونر معروف! ماجرا چیست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهمارک کوبان، میلیاردر معروف، قربانی جدیدترین هک کیف پول‌ رمزارزی شده است. طبق گزارش‌ها، نزدیک به ۸۷۰ هزار دلار از کیف پول متامسک متعلق به کوبان تخلیه شده است. کوبان این هک را تأیید کرد و اظهار داشت که احتمالاً نسخه اشتباه متامسک را دانلود کرده است.
به لطف هوشیاری محقق حوزه بلاکچین، WazzCrypto@، این هک در ۱۵ سپتامبر حدود ساعت ۸ بعد از ظهر UTC شناسایی شد. او متوجه فعالیت غیرمعمول مرتبط با یکی از کیف پول‌های کوبان شد که تقریباً برای پنج ماه غیرفعال بود.
بر اساس سوابق تراکنش‌های موجود در Etherscan، برداشت سریع دارایی‌های مختلف از جمله یواس‌دی کوین (USDC)، تتر (USDT) و لیدو استیک اتر (stETH)، از کیف پول کوبان در یک بازه زمانی کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای صورت گرفت. جالب اینجاست که کوبان متعاقباً ۲ میلیون دلار اضافی USDC برداشت و به یک کیف پول جایگزین منتقل کرد. این توالی تراکنش‌ها این ظن را ایجاد کرد که کوبان ممکن است در حال انتقال دارایی‌ها در پرتفوی خود باشد.
با این حال، چند ساعت بعد، خود کوبان تأیید کرد که برای اولین بار در چند ماه گذشته به متامسک وارد شده است. کوبان در ابتدا از..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

مارک کوبان، میلیاردر معروف، قربانی جدیدترین هک کیف پول‌ رمزارزی شده است. طبق گزارش‌ها، نزدیک به ۸۷۰ هزار دلار از کیف پول متامسک متعلق به کوبان تخلیه شده است. کوبان این هک را تأیید کرد و اظهار داشت که احتمالاً نسخه اشتباه متامسک را دانلود کرده است.
به لطف هوشیاری محقق حوزه بلاکچین، WazzCrypto@، این هک در ۱۵ سپتامبر حدود ساعت ۸ بعد از ظهر UTC شناسایی شد. او متوجه فعالیت غیرمعمول مرتبط با یکی از کیف پول‌های کوبان شد که تقریباً برای پنج ماه غیرفعال بود.
بر اساس سوابق تراکنش‌های موجود در Etherscan، برداشت سریع دارایی‌های مختلف از جمله یواس‌دی کوین (USDCتتر (USDT) و لیدو استیک اتر (stETH)، از کیف پول کوبان در یک بازه زمانی کوتاه ۱۰ دقیقه‌ای صورت گرفت. جالب اینجاست که کوبان متعاقباً ۲ میلیون دلار اضافی USDC برداشت و به یک کیف پول جایگزین منتقل کرد. این توالی تراکنش‌ها این ظن را ایجاد کرد که کوبان ممکن است در حال انتقال دارایی‌ها در پرتفوی خود باشد.

بخوانید  دلیل کشیده شدن ویتالیک بوترین به سمت تمرکززدایی از زبان پدرش

با این حال، چند ساعت بعد، خود کوبان تأیید کرد که برای اولین بار در چند ماه گذشته به متامسک وارد شده است. کوبان در ابتدا از فعالیت‌های اخیر کیف پول بی‌اطلاع بود و متعاقباً گفت که مشکوک است شخصی اقدامات او را زیر نظر داشته است. کوبان در ادامه بیان کرد، من کاملاً مطمئن هستم که نسخه‌ای از متامسک را دانلود کرده‌ام که در آن چیزهای مختلفی وجود دارد. کوبان اضافه کرد که با استفاده از دانگل مورد استفاده توسط کوین بیس برای احراز هویت، دارایی‌های باقی‌مانده را با موفقیت به کوین بیس منتقل کرده است.
پیش‌تر ودر ژوئن ۲۰۲۱ نیز، پس از شکست یک استیبل کوین الگوریتمی به نام Iron Finance، کوبان مقدار نامشخصی از سرمایه خود را به خاطر کلاهبرداری راگ پول از دست داده بود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

بخوانید  بزرگترین فارم استخراج بیت کوین با ۱ گیگاوات ظرفیت تاسیس می‌شود!

نوشته سرقت ۸۷۰ هزار دلار از کیف پول میلیونر معروف! ماجرا چیست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2614238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها