تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :سرمایه‌گذاران به دنبال مقصر سقوط صرافی FTX

  • کد خبر : 2622754
  • ۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱
لورس :سرمایه‌گذاران به دنبال مقصر سقوط صرافی FTX
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سرمایه‌گذاران به دنبال مقصر سقوط صرافی FTX بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز: گروهی از سرمایه‌گذاران صرافی ورشکسته FTX، علیه بایننس و مدیرعامل آن، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، شکایت کرده‌اند. شاکیان ادعا می‌کنند که مدیرعامل بایننس با توییت‌های خود در فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX نقش داشته‌ است. طبق گزارش‌ها، شاکیان تعدادی از توییت‌های CZ را در این پرونده قضایی شرح داده و معتقد هستند که این توییت‌ها در عرض ۲۴ساعت منجر به کاهش ۱۴درصدی قیمت توکن FTT، توکن بومی صرافی FTX شده است. آنها استدلال می‌کنند که CZ از توییتر و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی برای انتشار اطلاعاتی با هدف آسیب رساندن به FTX استفاده کرده و این امر، یکی از دلایل سقوط سریع و شوکه‌کننده FTX بوده است. در این دادخواست ادعا می‌شود که آسیب‌های ناشی از این توییت‌ها، به همراه کاهش شدید قیمت FTT از ۲۵دلار به ۳ دلار، منجر به ورشکستگی صرافی FTX شد؛ درحالی‌که مدیران آن زمان کافی برای اجرای تدابیر لازم را نداشتند.
در حال حاضر، توکن FTT در محدوده قیمتی ۱۵/ ۱دلار معامله می‌شود. سم بانکمن-فرید، مدیرعامل سابق FTX قرار است در تاریخ ۳ و ۴ اکتبر به اتهام ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سرمایه‌گذاران به دنبال مقصر سقوط صرافی FTX بزرگنمایی متن خبر رمزارز نیوز: گروهی از سرمایه‌گذاران صرافی ورشکسته FTX، علیه بایننس و مدیرعامل آن، چانگ‌پنگ ژائو (CZ)، شکایت کرده‌اند. شاکیان ادعا می‌کنند که مدیرعامل بایننس با توییت‌های خود در فروپاشی صرافی ارزهای دیجیتال FTX نقش داشته‌ است.

طبق گزارش‌ها، شاکیان تعدادی از توییت‌های CZ را در این پرونده قضایی شرح داده و معتقد هستند که این توییت‌ها در عرض ۲۴ساعت منجر به کاهش ۱۴درصدی قیمت توکن FTT، توکن بومی صرافی FTX شده است. آنها استدلال می‌کنند که CZ از توییتر و دیگر پلتفرم‌های اجتماعی برای انتشار اطلاعاتی با هدف آسیب رساندن به FTX استفاده کرده و این امر، یکی از دلایل سقوط سریع و شوکه‌کننده FTX بوده است. در این دادخواست ادعا می‌شود که آسیب‌های ناشی از این توییت‌ها، به همراه کاهش شدید قیمت FTT از ۲۵دلار به ۳ دلار، منجر به ورشکستگی صرافی FTX شد؛ درحالی‌که مدیران آن زمان کافی برای اجرای تدابیر لازم را نداشتند.

در حال حاضر، توکن FTT در محدوده قیمتی ۱۵/ ۱دلار معامله می‌شود. سم بانکمن-فرید، مدیرعامل سابق FTX قرار است در تاریخ ۳ و ۴ اکتبر به اتهام کلاه‌برداری، پول‌شویی و سوءاستفاده از سرمایه کاربران محاکمه شود.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2622754

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها