تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
1

لورس :سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری در کاردانو

  • کد خبر : 2629696
  • ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۸
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری را از بازیگران بزرگ بازار جذب می‌کند. این در حالیست که بخش DeFi آن با شتاب بیشتری در حرکت است و با اتریوم در مجموع ارزش قفل شده (TVL) رقابت می‌کند.
خلاصه‌ی خبر تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱۰ میلیون دلار سرمایه دارند ۱۳۸٫۸۹% افزایش یافت. TVL کاردانو طی یک ماه ۵۳٫۲۲% افزایش یافت و تسلط اتریوم را به چالش کشید. جذب سرمایه‌ی ۶۰۰ میلیون دلاری توسط ADA ADA با جذب سرمایه‌‌ی بیش از ۶۰۰ میلیون دلاری بین قیمت‌های ۰٫۲۴۹ تا ۰٫۲۷۱ دلار، مورد توجه سرمایه‌گذاران بزرگ قرار گرفته است. داده‌های شرکت تحلیلی IntoTheBlock نیز این مساله را تایید می‌کند.
تغییر روند مالکیت ADA در ماه گذشته، مالکیت ADA دستخوش تغییراتی شده است. مالکان کوچکی که بین ۰ تا ۱۰۰ توکن ADA دارند در ۳۰ روز گذشته شاهد کاهش ۰٫۱۵ درصدی بوده‌اند. در طرف مقابل، آدرس‌هایی که بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ توکن ADA دارند ۰٫۸۷% افزایش یافته و آن‌هایی که بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ توکن ADA دارند ۰٫۸۱% رشد داشته‌اند. تعداد آدرس‌هایی که دارای بیش از ۱۰ میلیون دلار بودند، شاهد افزایش قابل‌توجه ۱۳۸٫۸۹ درصدی بود که نشان‌دهنده‌ی ا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

کاردانو سرمایه‌گذاری ۶۰۰ میلیون دلاری را از بازیگران بزرگ بازار جذب می‌کند. این در حالیست که بخش DeFi آن با شتاب بیشتری در حرکت است و با اتریوم در مجموع ارزش قفل شده (TVL) رقابت می‌کند.

خلاصه‌ی خبر

  • تعداد آدرس‌هایی که بیش از ۱۰ میلیون دلار سرمایه دارند ۱۳۸٫۸۹% افزایش یافت.
  • TVL کاردانو طی یک ماه ۵۳٫۲۲% افزایش یافت و تسلط اتریوم را به چالش کشید.

جذب سرمایه‌ی ۶۰۰ میلیون دلاری توسط ADA

ADA با جذب سرمایه‌‌ی بیش از ۶۰۰ میلیون دلاری بین قیمت‌های ۰٫۲۴۹ تا ۰٫۲۷۱ دلار، مورد توجه سرمایه‌گذاران بزرگ قرار گرفته است. داده‌های شرکت تحلیلی IntoTheBlock نیز این مساله را تایید می‌کند.

تغییر روند مالکیت ADA

در ماه گذشته، مالکیت ADA دستخوش تغییراتی شده است. مالکان کوچکی که بین ۰ تا ۱۰۰ توکن ADA دارند در ۳۰ روز گذشته شاهد کاهش ۰٫۱۵ درصدی بوده‌اند. در طرف مقابل، آدرس‌هایی که بین ۱۰۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰۰ توکن ADA دارند ۰٫۸۷% افزایش یافته و آن‌هایی که بین ۱۰۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰۰ توکن ADA دارند ۰٫۸۱% رشد داشته‌اند. تعداد آدرس‌هایی که دارای بیش از ۱۰ میلیون دلار بودند، شاهد افزایش قابل‌توجه ۱۳۸٫۸۹ درصدی بود که نشان‌دهنده‌ی احساسات صعودی در میان ثروتمندترین سرمایه‌گذاران کاردانو بود.

افزایش DeFi کاردانو و ثبات قیمت

کاردانو در مسیر تبدیل شدن به یکی از ۱۰ زنجیره‌ی برتر ارزهای دیجیتال توسط TVL، معیاری محوری برای بخش DeFi است. TVL این بلاک‌چین با رسیدن به ۲۴۵٫۴۵ میلیون دلار، ۵۳٫۲۲% صعود را تنها در ۱ ماه نشان می‌دهد. این افزایش نشان‌دهنده‌ی علاقه‌ی فزاینده‌ی سرمایه‌گذاران به جایگزین‌هایی برای زنجیره‌های دیگر مانند اتریوم است. صعود کاردانو در TVL با پیشی گرفتن از بیت‌کوین که TVL آن ۲۳۸٫۷۵ میلیون دلار است می‌تواند نویدبخش تغییر چشم‌انداز DeFi باشد. علی‌رغم این فعالیت‌ها، قیمت ADA تنها با کاهش جزئی ۲٫۵ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، در حال حاضر ۰٫۳۴۴۲۹۸ دلار معامله می‌شود و ارزش بازار آن ۱۲ میلیارد دلار است.

توجه:

این مقاله مشاوره‌ی سرمایه‌گذاری ارائه نمی‌دهد. همه‌ی سرمایه‌گذاری‌ها شامل ریسک هستند و خوانندگان باید قبل از تصمیم‌گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

منبع : نوبیتکس مگ

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2629696

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها