تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند

  • کد خبر : 2616790
  • ۲۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۶:۵۷
لورس :سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند به گزارش زوم ارز،
فدرال رزرو ایالات متحده در ۱۴ سپتامبر اعلامیه قابل توجهی کرد و زیان انباشته ۱۰۰ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۳ فاش کرد. اما برای دارایی‌های ریسکی مانند بیت کوین (BTC)، این ممکن است در واقع یک موهبت در پنهان باشد.
Fed در قرمز دلیل اصلی این شکست مالی این است که پرداخت‌های سود بدهی فدرال رزرو از درآمدهای حاصل از دارایی‌های آن و خدماتی که به بخش مالی ارائه می‌کند، پیشی گرفته است.
در نتیجه این پیشرفت، سرمایه‌گذاران اکنون در تلاشند تا بفهمند که چگونه این امر بر نرخ‌های بهره و تقاضا برای دارایی‌های کمیاب مانند BTC تأثیر می‌گذارد.
حواله‌های درآمدی فدرال رزرو به خزانه‌داری ایالات متحده، دلار (میلیون‌ها دلار). منبع: سنت لوئیس فدرال برخی تحلیلگران بر این عقیده هستند که زیان های فدرال رزرو که از یک سال پیش آغاز شد، احتمالاً تا سال ۲۰۲۴ دو برابر می شود. بانک مرکزی این نتایج منفی را به عنوان “دارایی های معوق” طبقه بندی می کند و استدلال می کند که نیازی فوری به پوشش آنها وجود ندارد.< /p>
فدرال ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر ۱۰۰ میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند

به گزارش زوم ارز،

فدرال رزرو ایالات متحده در ۱۴ سپتامبر اعلامیه قابل توجهی کرد و زیان انباشته ۱۰۰ میلیارد دلاری را در سال ۲۰۲۳ فاش کرد. اما برای دارایی‌های ریسکی مانند بیت کوین (BTC)، این ممکن است در واقع یک موهبت در پنهان باشد.

Fed در قرمز

دلیل اصلی این شکست مالی این است که پرداخت‌های سود بدهی فدرال رزرو از درآمدهای حاصل از دارایی‌های آن و خدماتی که به بخش مالی ارائه می‌کند، پیشی گرفته است.

در نتیجه این پیشرفت، سرمایه‌گذاران اکنون در تلاشند تا بفهمند که چگونه این امر بر نرخ‌های بهره و تقاضا برای دارایی‌های کمیاب مانند BTC تأثیر می‌گذارد.

بخوانید  داده‌های آن‌چین: امواج هودل نشان‌دهنده شکل‌گیری نقطه عطفی در چرخه بازار هستند

سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر 100 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند حواله‌های درآمدی فدرال رزرو به خزانه‌داری ایالات متحده، دلار (میلیون‌ها دلار). منبع: سنت لوئیس فدرال

برخی تحلیلگران بر این عقیده هستند که زیان های فدرال رزرو که از یک سال پیش آغاز شد، احتمالاً تا سال ۲۰۲۴ دو برابر می شود. بانک مرکزی این نتایج منفی را به عنوان “دارایی های معوق” طبقه بندی می کند و استدلال می کند که نیازی فوری به پوشش آنها وجود ندارد.< /p>

فدرال رزرو برای خزانه داری ایالات متحده درآمد ایجاد می کرد

از لحاظ تاریخی، فدرال رزرو یک موسسه سودآور بوده است. با این حال، فقدان سود مانع از توانایی بانک مرکزی در اجرای سیاست های پولی و دستیابی به اهداف خود نمی شود.

مرتبط: نرخ بهره فدرال رزرو چگونه بر بازار ارزهای دیجیتال تأثیر می گذارد؟

این واقعیت که ترازنامه فدرال رزرو متحمل زیان شده است، تعجب آور نیست، به خصوص با توجه به افزایش قابل توجه نرخ بهره، که از نزدیک به صفر در مارس ۲۰۲۲ به سطح فعلی ۵.۲۵ درصد افزایش یافت. حتی اگر نرخ بهره بدون تغییر باقی بماند، رویترز پیشنهاد کرد که زیان های فدرال رزرو احتمالا برای مدتی ادامه خواهد داشت. این را می توان به اقدامات انبساطی اعمال شده در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نسبت داد، زمانی که بانک مرکزی به شدت اوراق قرضه را برای جلوگیری از رکود خریداری کرد.

بخوانید  تحلیل بیت کوین | بررسی قیمت BTC

حتی اگر نرخ‌های بهره بدون تغییر باقی بماند، رویترز پیشنهاد کرد که زیان‌های فدرال رزرو احتمالاً برای مدتی ادامه خواهد داشت. این را می توان به اقدامات انبساطی اعمال شده در سال های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ نسبت داد، زمانی که بانک مرکزی به شدت اوراق قرضه را برای جلوگیری از رکود خریداری کرد.

در اصل، فدرال رزرو مانند یک بانک معمولی عمل می کند، زیرا باید بازدهی را برای سپرده گذاران خود، که عمدتاً متشکل از بانک ها، مدیران پول و موسسات مالی هستند، ارائه دهد.

مقاله‌ای در Barron’s تأثیر زیان ۱۰۰ میلیارد دلاری را به طور مؤثر نشان می‌دهد و بیان می‌کند:

«زیان بانک‌های فدرال رزرو کسری بودجه فدرال را افزایش نمی‌دهد. اما سودهای بزرگی که اکنون ناپدید شده‌اند که برای خزانه‌داری ارسال می‌کردند، کمک کرد تا کسری را که تا کنون در این سال مالی ۱.۶ تریلیون دلار بوده است، نگه دارند.»

سرمایه گذاران بیت کوین نسبت به ضرر 100 میلیارد دلاری فدرال رزرو آمریکا خوش بین هستند ایالات متحده کل بدهی ناخالص و سقف بدهی، دلار (تریلیون ها). منبع: BBC

واضح است که این وضعیت ناپایدار است، به ویژه با توجه به اینکه بدهی ایالات متحده اکنون به ۳۳ تریلیون دلار رسیده است. در حالی که ممکن است به دلیل افزایش نرخ بهره در ابتدا به فدرال رزرو اشاره کنیم، اما باید اذعان داشت که بدون چنین اقداماتی، تورم به ۳.۲ درصد باز نمی گشت و هزینه زندگی همچنان بر اقتصاد فشار وارد می کرد.

بخوانید  بهترین کیف پول برای ریپل (XRP)

در نهایت، تقاضای قابل توجه برای اوراق قرضه کوتاه مدت و وجوه بازار پول بازتابی از تریلیون ها دلار تزریق شده به اقتصاد در اوج همه گیری است. با این وجود، حتی اگر در یک سرمایه گذاری سه ماهه به بازدهی ثابت ۵ درصد رضایت دهد، هیچ تضمینی وجود ندارد که تورم برای مدت طولانی زیر این آستانه باقی بماند.

علاوه بر این، هر بار که فدرال رزرو ایالات متحده نقدینگی را به بازار تزریق می کند، سرمایه گذاران با خطر رقیق شدن مواجه می شوند، چه از طریق فروش دارایی ها از ترازنامه خود و چه زمانی که خزانه داری سقف بدهی را افزایش می دهد.

در نهایت، غیرممکن است که بازده با درآمد ثابت تا ۱۲ ماه دیگر از تورم پیشی بگیرد، زیرا در مقطعی، دولت وجوه خود را تمام کرده و مجبور به انتشار اوراق خزانه اضافی خواهد شد.

املاک و سهام دیگر یک فروشگاه ارزش قابل اعتماد نیستند

یک سؤال بدون پاسخ مهم در مورد اینکه کدام بخش یا طبقه دارایی بیشترین سود را در زمانی که تورم با بازدهی کوتاه مدت خزانه داری فرا می رسد، خواهد داشت، باقی می ماند. این عدم قطعیت زمانی به وجود می‌آید که S&P 500 تنها ۷ درصد پایین‌تر از بالاترین حد خود قرار دارد، در حالی که بازار املاک و مستغلات به دلیل رسیدن نرخ‌های وام مسکن به بالاترین سطح خود در بیش از دو دهه اخیر، نشانه‌هایی از فشار را نشان می‌دهد.

بخوانید  بهترین ابزارها برای ساخت NFT

از یک سو، شاخص S&P 500 ارزش بیش از حدی به نظر نمی‌رسد و با درآمد تخمینی ۲۰ برابری معامله می‌شود – به‌ویژه وقتی در مقایسه با قله‌های قبلی که به ۳۰ برابر یا حتی بیشتر می‌رسیدند. با این حال، سرمایه گذاران نگران هستند که فدرال رزرو خود را مجبور به افزایش بیشتر نرخ بهره به منظور مبارزه با فشارهای تورمی غالب بیابد.

از آنجایی که هزینه سرمایه به روند صعودی خود ادامه می‌دهد، درآمد شرکت‌ها تحت فشار قرار می‌گیرد و سرمایه‌گذاران را برای ذخایر نقدی خود هیچ بندر مطمئنی در اختیار نخواهد داشت.

در حال حاضر، بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال ممکن است گزینه‌ای مناسب به نظر نرسند، اما این دیدگاه می‌تواند تغییر کند زیرا سرمایه‌گذاران متوجه می‌شوند که سقف بدهی دولت ایالات متحده اساساً نامحدود است. بنابراین، ممکن است منطقی باشد که به تدریج این دارایی ها بدون توجه به روندهای کوتاه مدت قیمت انباشته شوند.

این مقاله را به عنوان NFT جمع آوری کنید تا این لحظه در تاریخ را حفظ کنید و حمایت خود را از روزنامه نگاری مستقل در فضای رمزنگاری نشان دهید.

این مقاله برای اهداف اطلاعاتی عمومی است و در نظر گرفته نشده است و نباید به عنوان مشاوره حقوقی یا سرمایه گذاری تلقی شود. دیدگاه‌ها، افکار و نظرات بیان‌شده در اینجا به تنهایی متعلق به نویسنده است و لزوماً منعکس‌کننده یا بیانگر دیدگاه‌ها و نظرات Cointelegraph نیست.

بخوانید  ریپل با غول فین‌تک جهان همکاری می‌کند

منبع: cointelegraph.com

مقاله اصلی

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2616790

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها