تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
1

لورس :سرنوشت تلخ توکن‌های متاورسی؛ امیدی به احیای دوباره هست؟

  • کد خبر : 2607341
  • ۱۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۰
لورس :سرنوشت تلخ توکن‌های متاورسی؛ امیدی به احیای دوباره هست؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهدر طول رونق بازار کریپتو در نوامبر ۲۰۲۱، ارزش بازار ۴ پروژه‌ متاورسی بزرگ، یعنی سندباکس (SAND)، اکسی اینفینیتی (AXS)، انجین کوین (ENJ) و دیسنترالند (MANA)، به ۱۶ میلیارد دلار رسید. در آن زمان، این توکن‌های متاورسی، ۰٫۵ درصد از ارزش بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دادند.
با این حال، تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که ۹۸ درصد از دارندگان توکن‌های متاورسی در سال ۲۰۲۳ در ضرر هستند. تا سپتامبر ۲۰۲۳، ارزش بازار این ۴ رمزارز در مجموع تنها ۱٫۲۳ میلیارد دلار است که کاهش خیره‌کننده ۹۲ درصدی را نسبت به ارزش بازار ثبت‌شده در سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد. در این میان، تسلط توکن‌های متاورس در صنعت کریپتو نیز نزدیک به ۷۶ درصد کاهش یافته است.ارزش بازار یک معیار مالی است که ارزش کل عرضه در گردش یک ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. کاهش این معیار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در دو سال گذشته به‌طور فزاینده‌ای نسبت به متاورس بی‌علاقه شده‌اند و اکنون، سرمایه خود را به سایر بخش‌های انعطاف‌پذیرتر و در حال ظهور اختصاص می‌دهند.
اگرچه ممکن است عمر بخش متاورس هنوز به پایان نرسیده باشد، اما کسان..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

در طول رونق بازار کریپتو در نوامبر ۲۰۲۱، ارزش بازار ۴ پروژه‌ متاورسی بزرگ، یعنی سندباکس (SAND)، اکسی اینفینیتی (AXS)، انجین کوین (ENJ) و دیسنترالند (MANA)، به ۱۶ میلیارد دلار رسید. در آن زمان، این توکن‌های متاورسی، ۰٫۵ درصد از ارزش بازار ارزهای دیجیتال را تشکیل می‌دادند.

با این حال، تجزیه و تحلیل درون زنجیره‌ای نشان می‌دهد که ۹۸ درصد از دارندگان توکن‌های متاورسی در سال ۲۰۲۳ در ضرر هستند. تا سپتامبر ۲۰۲۳، ارزش بازار این ۴ رمزارز در مجموع تنها ۱٫۲۳ میلیارد دلار است که کاهش خیره‌کننده ۹۲ درصدی را نسبت به ارزش بازار ثبت‌شده در سال ۲۰۲۱ نشان می‌دهد. در این میان، تسلط توکن‌های متاورس در صنعت کریپتو نیز نزدیک به ۷۶ درصد کاهش یافته است.metaverse-play-to-earn-investors-counting-losses-ارزش بازار یک معیار مالی است که ارزش کل عرضه در گردش یک ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. کاهش این معیار نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران در دو سال گذشته به‌طور فزاینده‌ای نسبت به متاورس بی‌علاقه شده‌اند و اکنون، سرمایه خود را به سایر بخش‌های انعطاف‌پذیرتر و در حال ظهور اختصاص می‌دهند.

بخوانید  چرا اولانچ می‌تواند برنده رالی صعودی بعدی باشد؟

اگرچه ممکن است عمر بخش متاورس هنوز به پایان نرسیده باشد، اما کسانی که در جنون این بخش در سال ۲۰۲۱ خرید کرده بودند، اکنون در حال شمارش ضررهای خود هستند. از میان چهار پروژه بزرگ متاورسی مذکور، دارندگان اکسی اینفینیتی و سندباکس، بدترین وضعیت را دارند.

اگرچه راه‌اندازی Vision Pro اپل و اظهارات خوش‌بینانه مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، باعث بهبود خفیف بخش متاورس در جولای ۲۰۲۳ شد، اما اکنون به نظر می‌رسد که این حرکت به دلایل مختلفی به سرعت در حال فروکش کردن است.

اولا، انتقادات پیرامون امنیت و کاربرد بلندمدت متاورس همچنان ادامه دارد. دوم، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) نیز مشکلات متاورس را تشدید کرده است. این کمیسیون در پرونده شکایت خود علیه بایننس و کوین بیس، رمزارزهای سندباکس، اکسی اینفینیتی و دیسنترالند را به عنوان اوراق بهادار طبقه‌بندی کرد.

در نتیجه، احساسات اجتماعی پیرامون متاورس اکنون به شدت نزولی است. با این حال، این وضعیت می‌تواند سرمایه‌گذاران استراتژیکی را جذب کند که به امید تجدید حیات در آینده، به دنبال خرید در کف هستند.

بخوانید  هجوم هکرها به یک صرافی دیگر؛ ۲.۷ میلیون دلاری هک شد!

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سرنوشت تلخ توکن‌های متاورسی؛ امیدی به احیای دوباره هست؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2607341

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها