تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
1

لورس :سرویس گیفت کارت به تترلند اضافه شد

  • کد خبر : 2628487
  • ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵
لورس :سرویس گیفت کارت به تترلند اضافه شد
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

سرویس گیفت کارت به تترلند اضافه شدسرویس گیفت کارت تترلند برای کاربران این صرافی ارزدیجیتال فعال شد.به گزارش روابط عمومی تترلند، سرویس گیفت کارت تترلند برای کاربران این سکوی تبادل رمزارز فعال شد. با اضافه‌شدن این سرویس، کاربران تترلند از‌طریق حساب کاربری خود به‌راحتی می‌توانند اشتراک سرویس‌های مختلف جهانی مثل نتفلیکس، اپل، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اسپاتیفای و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر را تهیه کنند.
گیفت‌ کارت‌ها در‌واقع کارت‌های اعتباری دیجیتالی هستند که برای شارژ حساب کاربری پلتفر‌م‌های آنلاین گوناگون استفاده می‌شوند و کارت‌ها معمولاً تاریخ انقضا ندارند.
این سرویس که با همکاری گیف‌کارت (Gifkart) راه‌اندازی شده است، یکی دیگر از محصولات صرافی تترلند به‌شمار می‌آید. مزیت گیفت کارت تترلند، سرعت، راحتی و نیازنداشتن به انجام تراکنش‌های بین‌بانکی است. کسب‌وکارهای کوچک و مستقل داخل کشور معمولا این کارت‌های اعتباری دیجیتالی را می‌فروشند؛ بنابراین، احتمالا تجربه‌ کاربری خوشایندی برای علاقه‌مندان این محصولات فراهم نمی‌شود. بااین‌حال، تترلند این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده‌ است تا گیفت کارت..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

سرویس گیفت کارت به تترلند اضافه شدسرویس گیفت کارت تترلند برای کاربران این صرافی ارزدیجیتال فعال شد.

به گزارش روابط عمومی تترلند، سرویس گیفت کارت تترلند برای کاربران این سکوی تبادل رمزارز فعال شد. با اضافه‌شدن این سرویس، کاربران تترلند از‌طریق حساب کاربری خود به‌راحتی می‌توانند اشتراک سرویس‌های مختلف جهانی مثل نتفلیکس، اپل، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، اسپاتیفای و بسیاری از پلتفرم‌های دیگر را تهیه کنند.

گیفت‌ کارت‌ها در‌واقع کارت‌های اعتباری دیجیتالی هستند که برای شارژ حساب کاربری پلتفر‌م‌های آنلاین گوناگون استفاده می‌شوند و کارت‌ها معمولاً تاریخ انقضا ندارند.

این سرویس که با همکاری گیف‌کارت (Gifkart) راه‌اندازی شده است، یکی دیگر از محصولات صرافی تترلند به‌شمار می‌آید. مزیت گیفت کارت تترلند، سرعت، راحتی و نیازنداشتن به انجام تراکنش‌های بین‌بانکی است. کسب‌وکارهای کوچک و مستقل داخل کشور معمولا این کارت‌های اعتباری دیجیتالی را می‌فروشند؛ بنابراین، احتمالا تجربه‌ کاربری خوشایندی برای علاقه‌مندان این محصولات فراهم نمی‌شود. بااین‌حال، تترلند این امکان را برای کاربران خود ایجاد کرده‌ است تا گیفت کارت‌های دلخواهشان را با تومان و روش های دیگر از این سکوی تبادل رمزارز بخرند.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2628487

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها