تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
1

لورس :سطح ۲۰ دلاری سولانا شکسته شد؛ ریزش بیشتر تا کجا ادامه دارد؟

  • کد خبر : 2609006
  • ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۷
لورس :سطح ۲۰ دلاری سولانا شکسته شد؛ ریزش بیشتر تا کجا ادامه دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقهرمزارز سولانا (SOL) به زیر ۲۰ دلار سقوط کرده است و نگرانی‌هایی در مورد احتمال ریزش بیشتر این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر وجود دارد. در بازه زمانی بالاتر، روند قیمتی سولانا به دلیل ناتوانی خریداران در دفاع از سطح حمایت ۲۰ دلاری نیز نزولی شده است. سولانا در اواخر ماه اوت، یک محدوده معاملاتی کوتاه‌مدتی بین ۲۰ تا ۲۲.۲ دلار تشکیل داده بود. با این حال، فشار فروش اخیر، قیمت سولانا را به زیر سطح حمایتی ۲۰ دلار رسانده است که نشان‌‌دهنده یک روند قوی نزولی است. این حرکات قیمتی نشان می‌دهد که سولانا ممکن است به سمت ۱۷ دلار حرکت کند و نزدیک به ۱۲ درصد از سطوح فعلی ریزش داشته باشد.
از سوی دیگر، هنگامی که میکردائو (MKR) سولانا را به عنوان بلاکچین ترجیحی خود در نظر گرفت، سؤالاتی در مورد پایداری شبکه مطرح شد. با این حال، یکی از بنیانگذاران سولانا، رونه کریستنسن، توضیح داد که کیفیت فنی شبکه برای نیو چین (NewChain) مورد نیاز میکردائو مناسب است. شکست در دفاع از بلاک سفارشات (Order Block) هفتگی ۲۰ دلاری نشان داد که سولانا می‌تواند حرکت نزولی بیشتری را تجربه نماید و اگر بیت کوین به ۲۴.۸ ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۲ دقیقه

رمزارز سولانا (SOL) به زیر ۲۰ دلار سقوط کرده است و نگرانی‌هایی در مورد احتمال ریزش بیشتر این ارز دیجیتال در ماه سپتامبر وجود دارد. در بازه زمانی بالاتر، روند قیمتی سولانا به دلیل ناتوانی خریداران در دفاع از سطح حمایت ۲۰ دلاری نیز نزولی شده است. سولانا در اواخر ماه اوت، یک محدوده معاملاتی کوتاه‌مدتی بین ۲۰ تا ۲۲.۲ دلار تشکیل داده بود. با این حال، فشار فروش اخیر، قیمت سولانا را به زیر سطح حمایتی ۲۰ دلار رسانده است که نشان‌‌دهنده یک روند قوی نزولی است. این حرکات قیمتی نشان می‌دهد که سولانا ممکن است به سمت ۱۷ دلار حرکت کند و نزدیک به ۱۲ درصد از سطوح فعلی ریزش داشته باشد.

از سوی دیگر، هنگامی که میکردائو (MKR) سولانا را به عنوان بلاکچین ترجیحی خود در نظر گرفت، سؤالاتی در مورد پایداری شبکه مطرح شد. با این حال، یکی از بنیانگذاران سولانا، رونه کریستنسن، توضیح داد که کیفیت فنی شبکه برای نیو چین (NewChain) مورد نیاز میکردائو مناسب است. شکست در دفاع از بلاک سفارشات (Order Block) هفتگی ۲۰ دلاری نشان داد که سولانا می‌تواند حرکت نزولی بیشتری را تجربه نماید و اگر بیت کوین به ۲۴.۸ هزار دلار یا کمتر کاهش یابد، می‌تواند بر SOL فشار نزولی وارد کند.
سطح 20 دلاری سولانا شکسته شد؛ ریزش بیشتر تا کجا ادامه دارد؟از سوی دیگر، آزمایش مجدد سطح قیمتی ۲۰ تا ۲۲ دلار می‌تواند نقطه ورود بهتری را برای فروشندگان کوتاه‌مدت با هدف قیمتی حدود ۲۳.۶ درصد اصلاح فیبوناچی در ۱۶.۹۴ دلار ارائه دهد. به نظر می‌رسد که احساسات بازار به نفع فروشندگان سولانا است و بسیاری از سرمایه‌گذاران در حاشیه هستند. تعداد معاملات باز سولانا (Open Intrests) در دو هفته گذشته نسبتاً ثابت بوده است، اما با کاهش نرخ‌های تأمین مالی (Funding Rate)، موقعیت‌های معاملاتی فروش افزایش یافته است. این عوامل چشم‌انداز نزولی را برای سولانا در کوتاه‌مدت قوی‌تر از قبل می‌کند.

بخوانید  معرفی استاندارد ERC-721 و کاربرد های آن در ارز دیجیتال

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سطح ۲۰ دلاری سولانا شکسته شد؛ ریزش بیشتر تا کجا ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2609006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها