تاریخ : جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 3 May , 2024
0

لورس :سقوط آزاد بیت‌کوین!/بازار چشم‌انتظار تصمیم جدید ایلان ماسک

  • کد خبر : 2599562
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :سقوط آزاد بیت‌کوین!/بازار چشم‌انتظار تصمیم جدید ایلان ماسک
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها سقوط آزاد بیت‌کوین!/بازار چشم‌انتظار تصمیم جدید ایلان ماسک کدخبر: ۵۹۳۰۱۹ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ – ۱۹:۰۰ اقتصادنیوز: بیت‌کوین در هفته اخیر ۱۲ نزدیک به درصد از ارز خود را از دست داده است. این رویداد بسیاری از معامله‌گران بیت‌کوین در جهان را نگران کرده است. به گزارش اقتصادنیوز قیمت بیت‌کوین در این هفته به دلیل کاهش فعالیت در بازار، بحران فزاینده در بخش املاک چین و گزارشی مبنی بر اینکه اسپیس‌ایکس بخشی از دارایی‌های بیت‌کوین خود را فروخته است، به زیر ۲۶هزار دلار سقوط کرد.
با کاهش حجم معاملات در صرافی‌ها و تاثیرگذاری بیشتر معاملات بزرگ، قیمت بیت‌کوین مستعد نوسانات قیمتی شدیدتر شده است.
اسپیس ایکس، که ایلان ماسک مدیرعامل آن است، حداقل بخشی از بیت کوین خود را فروخت.
نگرانی‌ها در مورد مسائل مربوط به بازار املاک چین که منجر به کاهش بیشتر رشد اقتصادی می‌شود، نشان می‌دهد که بیت‌کوین ممکن است همچنان به‌عنوان یک دارایی ریسک‌پذیر در نظر گرفته شود.
افزایش نوسان قیمت با کاهش حجم معاملات گزارش‌های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین گلسنود و شرکت رمزنگاری کوین‌شرز به عدم ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

گزارش اقتصادنیوز از آخرین تحولات بازار رمزارزها سقوط آزاد بیت‌کوین!/بازار چشم‌انتظار تصمیم جدید ایلان ماسک کدخبر: ۵۹۳۰۱۹ اقتصادنیوز: بیت‌کوین در هفته اخیر ۱۲ نزدیک به درصد از ارز خود را از دست داده است. این رویداد بسیاری از معامله‌گران بیت‌کوین در جهان را نگران کرده است. سقوط آزاد بیت‌کوین!/بازار چشم‌انتظار تصمیم جدید ایلان ماسک

به گزارش اقتصادنیوز قیمت بیت‌کوین در این هفته به دلیل کاهش فعالیت در بازار، بحران فزاینده در بخش املاک چین و گزارشی مبنی بر اینکه اسپیس‌ایکس بخشی از دارایی‌های بیت‌کوین خود را فروخته است، به زیر ۲۶هزار دلار سقوط کرد.

با کاهش حجم معاملات در صرافی‌ها و تاثیرگذاری بیشتر معاملات بزرگ، قیمت بیت‌کوین مستعد نوسانات قیمتی شدیدتر شده است.

اسپیس ایکس، که ایلان ماسک مدیرعامل آن است، حداقل بخشی از بیت کوین خود را فروخت.

بخوانید  کارمزد صرافی های ایرانی – مقایسه کارمزدها و معرفی کم کارمزدترین صرافی ایرانی

نگرانی‌ها در مورد مسائل مربوط به بازار املاک چین که منجر به کاهش بیشتر رشد اقتصادی می‌شود، نشان می‌دهد که بیت‌کوین ممکن است همچنان به‌عنوان یک دارایی ریسک‌پذیر در نظر گرفته شود.

افزایش نوسان قیمت با کاهش حجم معاملات

گزارش‌های شرکت تجزیه و تحلیل بلاک‌چین گلسنود و شرکت رمزنگاری کوین‌شرز به عدم علاقه عمومی به بازار کریپتو به‌عنوان یکی از عوامل مؤثر در کاهش قیمت بیت‌کوین در این هفته اشاره می‌کنند. در حالی که بیت کوین هفته را در حدود ۲۹,۴۰۰ دلار شروع کرد، تا جمعه به ۲۵,۶۹۷ دلار کاهش یافت.

شایان ذکر است، گزارش گلس‌نود به سطح شدید بی‌تفاوتی در بازار بیت‌کوین در روزهای گذشته اشاره کرده است.

در گزارش کوین‌شرز که روز جمعه منتشر شد، ارتباط بین حجم معاملات کمتر در صرافی‌های مورد اعتماد و افزایش نوسانات قیمت بیت‌کوین توضیح داده شد.

جیمز باترفیل، رئیس بخش تحقیقات کوین‌شرز در این گزارش نوشت: «در ماه‌های اخیر، نوسانات کاهش یافته و به سطوحی رسیده است که با کف قیمتی ثبت‌شده در ابتدای سال مقایسه می‌شود. او نوشت: «از لحاظ تاریخی، چنین سطوحی اغلب نقطه عطفی برای نوسانات قیمتی قابل توجه، چه به سمت بالا یا چه نزولی بوده است

بخوانید  قیمت بیت کوین و ارز‌های دیجیتال امروز ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ مشخص شد

علاوه بر این، کوین‌شرز نشان داد که کاهش شدید قیمت بیت‌کوین در پنجشنبه شب با کاهش تعداد زیادی از موقعیت‌های خرید در بازارهای آتی بیت‌کوین در صرافی‌های مختلف تقویت شده است.

ارتباط ایلان ماسک با افت بیت‌کوین

دلیل احتمالی دیگر در زمینه سقوط اخیر این رمزارز می‌تواند ایلان ماسک باشد. در روزهای اخیر این تحلیل که شرکت اکتشاف فضایی ایلان ماسک (اسپیس‌ایکس) از بیت‌کوین خارج می‌شود، بازار این رمزارز را تحت تاثیر قرار داده است. روز پنجشنبه، وال استریت ژورنال گزارش داد که اسپیس‌ایکس دارایی بیت‌کوین خود را به ۳۷۳ میلیون دلار کاهش داده و بخش عظیمی از دارایی کریپتو خود را فروخته است.

در گذشته، توییت‌های مدیرعامل تسلا (TSLA) بر قیمت ارزهای دیجیتال خاص، به‌ویژه میم کوین‌ها مانند دوج‌کوین تأثیر گذاشته است.

این نشریه همچنین به سرمایه‌گذاران هشدار داد که مراقب حرکات ماسک باشند زیرا وی تمایل عجیبی دارد که بر بازار بیت کوین تأثیر بگذارند.

آیا بیت کوین هنوز یک دارایی ریسک‌پذیر است؟

برخی از مفسران بازار از نظر رویدادهای خاصی که ممکن است منجر به افزایش فشار نزولی بر قیمت بیت‌کوین شده باشد، به ورشکستگی گروه اورگراند چین اشاره کرده‌اند.

بخوانید  آموزش انتقال ارز دیجیتال به تراست ولت

در حالی که بیت‌کوین معمولاً به عنوان «طلای دیجیتال» و یک محافظ در برابر آشفتگی اقتصادی شناخته می‌شود، واقعیت این است که دارایی کریپتو اغلب در مواقع عدم قطعیت همراه با سایر دارایی‌ها سقوط می‌کند، همانطور که در آغاز کووید- ۱۹ شاهد بودیم.

با این حال، کوین‌شرز یک بحران اقتصادی تمام عیار بالقوه را به عنوان یک موهبت احتمالی برای بیت کوین می‌بیند. در گزارش اخیر خود نوشت: «در حالی که ما یک فروپاشی کامل مالی را بعید می‌دانیم، اما چنین چیزی در صورت وقوع، ممکن است بیت‌کوین را تقویت کند، به خصوص اگر عواقب آن به بخش مالی گسترده‌تر نفوذ کند».

بیتکوین با نماد اختصاری BTC یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۵۶۹.۰۶ میلیارد دلار، در رتبه ۱ بازار قرار داشته و سهم ۵۲.۱۶ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از بیت کوین در زمان انتشار این گزارش با قیمت ۲۵,۹۴۶ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۹,۶۴۴ تومان معادل ۱,۲۸۸,۰۹۵,۶۸۰ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۷.۶۴ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۲.۰۲% کاهش یافته است. بالاترین قیمت بیت‌کوین در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ (۱۰ November 2021) معادل ۶۸,۶۶۴.۱۶ دلار بوده که در حال حاضر %۶۲.۲۱ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش بیت کوین ۱۹.۴۶ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۲۱ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعالترین صرافی که در آن بیت‌کوین معامله می‌شود، صرافی ATAIX با سهم %۹۳.۲۳ از حجم معاملات روزانه است.

بخوانید  نیم نگاهی به بازار: بیت کوین و LINK در حالی که PEPE سقوط می کند افزایش می یابد

اتریوم با نماد اختصاری ETH یک ارز دیجیتال یا شکلی از دارایی دیجیتال است که با ارزش بازار حدود ۲۲۱.۰۷ میلیارد دلار، در رتبه ۲ بازار قرار داشته و سهم ۲۰.۲۴ درصدی از کل بازار را در اختیار دارد . هر واحد از اتریوم در این لحظه با قیمت ۱,۶۶۱.۰۶ دلار، با احتساب نرخ تتر ۴۹,۷۱۵ تومان معادل ۸۲,۵۷۹,۷۲۴ تومان معامله می‌شود و حجم مبادلات روزانه آن ۳.۱۶ میلیارد دلار است. قیمت در ۲۴ ساعت اخیر ۱.۲۶% کاهش یافته است.سقف قیمت اتریوم در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ (۱۰ November 2021) معادل ۴,۸۵۱.۱۱ دلار بوده که در حال حاضر %۶۵.۷۵ پایین‌تر از آن زمان قرار دارد. تعداد واحدهای در گردش اتریوم ۱۲۰.۱۵ میلیون و تعداد کل واحدهای آن ۱۲۰.۱۵ میلیون خواهد بود. در حال حاضر فعال ترین صرافی که در آن اتریوم معامله می‌شود، صرافی WBF Exchange با سهم %۹۹.۸۷ از حجم معاملات روزانه است.

در معاملات ۲۴ ساعت اخیر، بیشترین رشد متعلق به بیتس‌داک (Bitsdaq) با ۱۸% افزایش و بیشترین افت متعلق به لایت‌کوین با ۰٫۹۹% کاهش بوده است.

بخوانید  گزارش می گوید اتریوم بسیار پایین تر از ارزش منصفانه معامله می کند، رقم صحیح چیست؟

همچنین حجم بازار معاملات رمز ارز در ۲۴ ساعت گذشته با ۰٫۱۹% افت به ۱٫۰۹۱ تریلیون دلار رسید. ارزش معاملات ۲۴ ساعته ۴۷٫۱۱۲ میلیارد دلار است که در این میان بیشترین معامله متعلق به تتر بوده.

در حاضر تعداد ارزهای دیجیتال ۹,۶۱۲ عدد بوده و ۴۰۵ صرافی در حال فعالیت در بازار کریپتو هستند.

همچنین بخوانید

  • ایلان ماسک شعار توییتر سابق را تغییر داد
  • مشاهده چهره های عجیب در مریخ همه را شوکه کرد+تصاویر
  • دردسر تازه برای ایلان ماسک / رقیب چینی توییتر به میدان آمد + عکس
  • ایلان ماسک نام توییتر را تغییر داد
  • ایلان ماسک
  • اخبار ارز دیجیتال
  • آخرین تحولات بازار رمزارزها
  • کوین‌شرز
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599562

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها