تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
1

لورس :سقوط بی سابقه بیت کوین/ پای ایلان ماسک در میان است!

  • کد خبر : 2599413
  • ۳۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷
لورس :سقوط بی سابقه بیت کوین/ پای ایلان ماسک در میان است!
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

۰٫۸ درصد کاهش قیمت طی یک روز؛ سقوط بی سابقه بیت کوین/ پای ایلان ماسک در میان است! کدخبر: ۵۹۲۹۳۵ ۱۴۰۲/۰۵/۲۸ – ۱۱:۱۲ اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین باز هم سقوط کرد؛ برخی تحلیلگران کاهش قیمت بیت کوین را به گزارش وال استریت ژورنال مربوط می‌دانند که اعلام کرد اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک دارایی‌های بیت کوین خود را فروخته است. به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم به نقل از رویترز، ارزش بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز مجازی دنیا در روز جمعه به پایین‌ترین رقم طی دو ماه گذشته رسید. موجی از ریسک‌گریزی به کل بازارهای دنیا راه یافته است.
بیت کوین در روز پنجشنبه بزرگترین کاهش قیمت یک‌روزه را از نوامبر ۲۰۲۲ تجربه کرد و ارزش آن ۷٫۲ پس از اعلام ورشکستگی صرافی اف‌تی‌اکس پایین آمد.
قیمت بیت کوین در روز جمعه تا ۲۶۱۷۲ دلار یعنی پایین‌ترین رقم طی دو ماه گذشته پایین آمد. این بمعنای ۰٫۸ درصد کاهش قیمت طی یک روز است.
بازارهای جهانی با موجی از فروش مواجه شده‌اند. شاخص‌های اصلی وال استریت در روز پنجشنبه سقوط کردند و بازار سهام آسیا سومین هفته پیاپی کاهش ارزش را به خاطر نگرانی در مورد اقتصاد چین و ادامه سیاست افزا..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

۰٫۸ درصد کاهش قیمت طی یک روز؛ سقوط بی سابقه بیت کوین/ پای ایلان ماسک در میان است! کدخبر: ۵۹۲۹۳۵ اقتصادنیوز: قیمت بیت کوین باز هم سقوط کرد؛ برخی تحلیلگران کاهش قیمت بیت کوین را به گزارش وال استریت ژورنال مربوط می‌دانند که اعلام کرد اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک دارایی‌های بیت کوین خود را فروخته است. سقوط بی سابقه بیت کوین/ پای ایلان ماسک در میان است!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم به نقل از رویترز، ارزش بیت کوین به عنوان بزرگترین ارز مجازی دنیا در روز جمعه به پایین‌ترین رقم طی دو ماه گذشته رسید. موجی از ریسک‌گریزی به کل بازارهای دنیا راه یافته است.

بیت کوین در روز پنجشنبه بزرگترین کاهش قیمت یک‌روزه را از نوامبر ۲۰۲۲ تجربه کرد و ارزش آن ۷٫۲ پس از اعلام ورشکستگی صرافی اف‌تی‌اکس پایین آمد.

قیمت بیت کوین در روز جمعه تا ۲۶۱۷۲ دلار یعنی پایین‌ترین رقم طی دو ماه گذشته پایین آمد. این بمعنای ۰٫۸ درصد کاهش قیمت طی یک روز است.

بخوانید  تون کوین چیست؟ معرفی ارز دیجیتال تون کوین تلگرام

بازارهای جهانی با موجی از فروش مواجه شده‌اند. شاخص‌های اصلی وال استریت در روز پنجشنبه سقوط کردند و بازار سهام آسیا سومین هفته پیاپی کاهش ارزش را به خاطر نگرانی در مورد اقتصاد چین و ادامه سیاست افزایش نرخ فدرال رزرو آمریکا تجربه می‌کند.

اتر به عنوان دومین ارز مجازی بزرگ دنیا روی ۱۶۸۵ دلار و ۲۰ سنت ثابت مانده است. این ارز مجازی هم کاهش قیمت شدیدی در روز پنجشنبه داشت.

برخی تحلیلگران کاهش قیمت بیت کوین را به گزارش وال استریت ژورنال مربوط می‌دانند که اعلام کرد اسپیس ایکس متعلق به ایلان ماسک دارایی‌های بیت کوین خود را فروخته است. علاقمندان به ارزهای مجازی شدیداً تحت تاثیر ماسک قرار دارند و قیمت بیت کوین قبلاً بارها در پاسخ به توییت‌های او نوسان داشته است.

قیمت بیت کوین طی ماه‌های اخیر نزدیک به ۳۰ هزار دلار بوده است. ارزش این ارز مجازی در ۲۰۲۲ به دنبال ورشکستگی بسیاری از شرکت‌های ارز مجازی و ضرر سرمایه‌گذاران سقوط کرد و از آن به بعد رو به افزایش بوده است.

بخوانید  شکل گیری سقف دوقلو در نمودار هفتگی؛ پنج نکته که باید در مورد بیت کوین بدانید

درخواست شرکت بلک‌راک در ماه ژوئن برای راه‌اندازی یک صندوق مقابل معامله باعث تقویت بازارهای ارز مجازی شد.

همچنین بخوانید

  • خبر خوب برای عاشقان بیت‌کوین
  • ۲۰۲۳ «سال بازیابی» بیت‌کوین/ آشفته حالی رمزارزها به پایان رسید؟
  • نهنگ ها بازار بیت‌کوین را زیرورو کردند!
  • سقوط تاریخی بیت کوین به زیر ۳۰هزار دلار/ پیش بینی کارشناسان از آینده نزدیک بیت کوین چیست؟
  • ارز دیجیتال
  • قیمت بیت کوین
  • رمزارز
  • قیمت ارزهای دیجیتال
لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2599413

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها