تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
0

لورس :سقوط قیمت آربیتروم به پایین‌ترین سطح تاریخی؛ مارپیچ خطرناک نزولی همچنان ادامه دارد؟

  • کد خبر : 2612514
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۱
لورس :سقوط قیمت آربیتروم به پایین‌ترین سطح تاریخی؛ مارپیچ خطرناک نزولی همچنان ادامه دارد؟
به گزارش سایت اخبار ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقهارز دیجیتال آربیتروم (ARB) اخیراً در یک مسیر پر فراز و نشیب بوده، و متأسفانه این رمزارز در بیشتر مسیر خود با نزول همراه شده است. پس از شکسته شدن سطح حمایتی ۰٫۹۰ دلاری در ابتدای سپتامبر، آربیتروم اکنون به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. در این مطلب رمزارز نیوز، به تغییرات اخیر قیمت و پیش‌بینی‌های احتمالی آتی خواهیم پرداخت.
آربیتروم در یک روند نزولی قیمت آربیتروم در یک روند نزولی مداوم گرفتار شده است. این روند نزولی پس از رسیدن به بالاترین قیمت ۱٫۸۲ دلاری در ۱۸ آوریل آغاز شد. این داستان در ۱۵ اوت، زمانی که آربیتروم در شکست سطح مقاومتی خود ناتوان بود، تکرار شد. دقیقا همین تکرار، باعث شکسته شدن سطح حمایتی ۰٫۹۰ دلاری این ارز دیجیتال نوظهور در ابتدای سپتامبر گشت.
در ۱۱ سپتامبر، آربیتروم به پایین‌ترین سطح تاریخ خود، یعنی ۰٫۷۷ دلار رسید؛ که نشان‌دهنده کاهش ۳۳ درصدی از قیمت ۱٫۱۸ دلاری خود بود. در حال حاضر، آربیتروم درست بالاتر از سطح ۰٫۷۹ دلار است. شایان ذکر است که عملکرد قیمت و شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه هر دو شرایط نزولی را نشان می‌دهند.
شاخص قدرت نسبی، یک شاخص مومنتوم، ..

به گزارش مجله خبری ارزهای دیجیتال لورس :

زمان مطالعه: ۳ دقیقه

ارز دیجیتال آربیتروم (ARB) اخیراً در یک مسیر پر فراز و نشیب بوده، و متأسفانه این رمزارز در بیشتر مسیر خود با نزول همراه شده است. پس از شکسته شدن سطح حمایتی ۰٫۹۰ دلاری در ابتدای سپتامبر، آربیتروم اکنون به پایین‌ترین سطح خود رسیده است. در این مطلب رمزارز نیوز، به تغییرات اخیر قیمت و پیش‌بینی‌های احتمالی آتی خواهیم پرداخت.

آربیتروم در یک روند نزولی

قیمت آربیتروم در یک روند نزولی مداوم گرفتار شده است. این روند نزولی پس از رسیدن به بالاترین قیمت ۱٫۸۲ دلاری در ۱۸ آوریل آغاز شد. این داستان در ۱۵ اوت، زمانی که آربیتروم در شکست سطح مقاومتی خود ناتوان بود، تکرار شد. دقیقا همین تکرار، باعث شکسته شدن سطح حمایتی ۰٫۹۰ دلاری این ارز دیجیتال نوظهور در ابتدای سپتامبر گشت.

بخوانید  ترید چیست؟ تمام آنچه که باید از ترید بدانید

در ۱۱ سپتامبر، آربیتروم به پایین‌ترین سطح تاریخ خود، یعنی ۰٫۷۷ دلار رسید؛ که نشان‌دهنده کاهش ۳۳ درصدی از قیمت ۱٫۱۸ دلاری خود بود. در حال حاضر، آربیتروم درست بالاتر از سطح ۰٫۷۹ دلار است. شایان ذکر است که عملکرد قیمت و شاخص قدرت نسبی (RSI) روزانه هر دو شرایط نزولی را نشان می‌دهند.arbitrum-price-hits-all-time-low

شاخص قدرت نسبی، یک شاخص مومنتوم، اغلب توسط معامله‌گران برای سنجش اینکه یک دارایی به قلمرو اشباع خرید یا فروش رسیده است، و برای تعیین معکوس شدن روند استفاده می‌شود. هنگامی که شاخص قدرت نسبی بالای سطح ۵۰ باشد، روند صعودی است؛ اما زمانی که این شاخص به زیر سطح ۵۰ می‌رسد، نشان‌دهنده شرایط نزولی است.

در پیش‌بینی فعلی، شاخص قدرت نسبی نه تنها زیر سطح ۵۰ است، بلکه در حال کاهش است که روند نزولی را تأیید می‌کند. با وجود یک واگرایی صعودی، قیمت نتوانست از آن استفاده کند.

امیدی برای رشد قیمت وجود دارد؟

با توجه به وضعیت فعلی و فقدان علائمی از ایجاد یک روند صعودی، نزدیک‌ترین سطح حمایتی بعدی برای آربیتروم ۰٫۶۴ دلار است که تقریباً ۱۹ درصد کمتر از قیمت فعلی است. این امر نشان می‌دهد که ممکن است هنوز فضای منفی بیشتری برای این رمزارز وجود داشته باشد.arbitrum-price-hits-all-time-low

بخوانید  راه‌اندازی سرویس حساب حقوقی صرافی فرهاد اکسچنج

در حالی که روند کلی نزولی است، به یاد داشته باشید که بازار ارزهای دیجیتال می‌تواند بسیار نوسان داشته باشد و تحت تأثیر تغییرات ناگهانی احساسات قرار بگیرد. یک وارونگی ناگهانی در احساسات بازار به طور احتمالی می‌تواند منجر به آزمایش مجدد سطح افقی ۰٫۹۰ دلار شود که نشان‌دهنده افزایش ۱۸ درصدی نسبت به قیمت فعلی است. با این حال، بسیار مهم است که احتیاط کرد و تمامی عوامل در تایید یک روند را بررسی نمود.

در صفحه قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال می‌توانید قیمت همه توکن‌ها و رمزارزها را به صورت زنده و لحظه‌ای مشاهده کنید.

نوشته سقوط قیمت آربیتروم به پایین‌ترین سطح تاریخی؛ مارپیچ خطرناک نزولی همچنان ادامه دارد؟ اولین بار در رمز ارز نیوز. پدیدار شد.

لینک کوتاه : https://lores.ir/?p=2612514

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها